Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Noriko (Japanse)

Last Online
    Vandaag @ 23:32
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool Noriko (Japanse)

Verdamme, die naam is niet juist... Vraag maar aan Ace2, die zal de juiste naam wel weten. Dit Japanse mormeltje komt van VV overgewaaid en is zinnes om nog een tijdje in LR te blijven.

Haarkleur/-lengte : Zwart lang aziatisch haar (zowel op kop, oksels als kut)
    Lengte dame : 1m65 zonder hakken
    Postuur/Cupmaat : Tamelijk goed in de huid naar Aziatische normen / A-cup tietjes
    Nationaliteit/Taal : Japan / Engels op z'n Chinees
    Leeftijd : medio de 20
    Tatoeages/Piercings : ik dacht het niet
    Service: TZ, PZC, NMC... Aziatische massage body-to-body
    Voordelen: goede massage, lief kind, correct in omgang
    Nadelen: ze ziet er niet uit en haar kuthaar is te lang
    Tijdsduur : halfuur
    Prijs : 50€
    Extra’s bij het bezoek: een staaltje erotiek in de jacuzzi

Onder het motto "probeer eens iets uit" ging ik in op de avances van Miss Tepanyaki, die bij me in de jacuzzi dook. Ik kreeg daar beide tieten in mijn muil gedouwd en daarenboven schuurde ze met haar kut zodanig over mijn tuig, dat het niet veel scheelde of onder water floepte hij erin.

Na enkele boze blikken van de masseur en twee wakende dames, besloot ik om met haar mee te gaan. In de eerste plaats omdat ze een Japanse is en in het Japanse ras heb ik me nooit eerder verdiept. Ten tweede omdat ze een harige doos had en éénmaal in de zoveel tijd lust SFL wel eens een behaarde kut. Bij de dames tegen betaling komt dit zelden voor, dus waarom ook niet.

Eerst even meedelen dat ik niet op Aziatische dames val en dat ze echt moedersmooiste niet is... Maar haar vriendelijkheid maakt dit wel weer goed.

Op de kamer stond ik nog recht terwijl ze voor me op haar knieën viel. Zo hoort het, dacht ik bij mezelf. Ze begon lekker te pijpen... Van pijpen hebben die spleetoogjes wel spek gegeten, constateerde ik tegelijk! Daarna doken we in bed ging ze verder met pijpen. Op gegeven moment wou ze met haar kont op mijn gezicht komen zitten, maar op beleefde wijze heb ik aangedrongen die etappe meteen over te slaan. Daar ik haar al gevingerd had, wist ik dat haar dooshaar me toch iets te lang was om maatschappelijk geaccepteerd te worden.

Afijn, ik liet haar al het werk doen en dat deed ze ook met volle overtuiging. Maar aangezien ze mijn type echt niet was, lukte het me niet om haar mijn knalsel toe te bedelen. Ik probeerde zo fel dat het geen naam had, maar niets mocht baten.

Toen ging ze de lat iets hoger leggen en smeerde ze zichzelf in met olie. Van kop tot teen ging ze over mijn voorkant heen. Door heel heftig met haar tieten en bierbuikje over pik te bewegen, knalde ik een lading over haar borstbeen.

We hadden nog 5min over en zodus stelde ze voor om mijn achterkant ook ff te masseren (gewone massage). Ik ging op mijn buik liggen en heel even schrok ik bij de gedachte dat er een harige rat op mijn kont rondliep... Maar toen besefte ik dat het haar harige doos was.

De massage was uitstekend... De wip zeer degelijk en het pijpen geweldig.
    Maar voor SFL een uitzondering op de regel, dus hierbij zal het dan ook blijven... Niet meer dan een leuke herinnering... Een gedenkje aan die harige poes.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard MAURIKA

Deze dame heet MAURIKA en is een vrucht van een japanse vader en chinese moeder en al die haren op haar poes ,kon het gaatje zowat niet vinden

Last Online
    25 maart 2011 @ 08:00
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

bush-003.jpg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Deze dame heet MAURIKA en is een vrucht van een japanse vader en chinese moeder en al die haren op haar poes ,kon het gaatje zowat niet vinden

Last Online
    26 augustus 2024 @ 23:33
    Discussies
    2
    Thanks
    2

Standaard

Correcte spelling is Noriko.

Last Online
    Vandaag @ 23:32
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langegerrit Bekijk bericht
    Correcte spelling is Noriko.
    Jahjah wijsneus... Je kan beter Japans dan mij... En wat dan nog?
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard YOKI (MAURIKO JAPANS/CHINEES)

Haarkleur/-lengte : ZWART,HALFLANG
    Lengte dame : 160
    Postuur/Cupmaat : A-CUP
    Nationaliteit/Taal : JAPANS/CHINEES duits,engels
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings :
    Service: ZEER GOED
    Voordelen: ALLEMAAL

Deze dame werkt nu in ACAPULCO al een tijdje,ze komt alleen maar wanneer haar knip leeg is en ze naar de visboer moet om weer die dure vis in duitsland te moeten kopen.
    Ik heb haar leren kennen in LIVINGROOM en nog wel in de wihrpool waar ze me heerlijk aan het opgeilen was.
    Toen werden we nog in de gaten gehouden door twee heel bekende leden van deze ijsberen-familie,jullie kennen WILLEM2 en GABI toch nog wel.
    Je ziet ze alleen nog maar bij speciale gelegenheden zoals het badderen van de oude DALTON en MAURIKA in de wihrpool.
    Ik geloof zelfs dat ze dachten dat YOKI door mij zonder condoom geneukt werd in de wihrpool.
    Ze was alleen haar kut met haar tegen mijn been aan het rijden en deze vieze man die wel het gaatje aan het zoeken was doch kon het niet vinden met al dat haar.
    Haar lichaam kun je vergelijken met dat van WIWI THAISE die vroeger wel eens twee dagen met JOY THAISE in LIVINGROOM kwam.
    Stevig niet slap zoals bij de meeste DVP'S die MiniMe altijd uitzoekt in zijn clubs waar alle ijsberen lopen te klagen dat daar alleen maar gedrochten ronddolen en totaal de weg kwijt zijn.
    MiniMe is een soort verkeers-agent en stuurt ze,tenminste dat probeerd hij,de goede kant op.
    Ja heren ijsberen die WIWI was ook een lekker ding en niet een van de jongste meer maar alles even hard en stevig zelfs haar tieten.
    Deze dame al heel lang niet meer gezien wat voor mij heel jammer is had graag nog een paar keer met haar de kamer op willen gaan.
    Een van de weinige dvp's die echt hele goede service verleende en dus welkom is in ACAPULCO.
    MiniMe is een ijsbeer die hoge eisen aan een dvp stelt ze moet er goed uit zien en de knapste van de klas zijn anders kan zijn jongeheer niet de beruchte hardheid krijgen die hij nodig heeft om eens lekker te neuken.
    Maar om eens lekker te neuken moet hij toch mijn lul meenemen anders wordt het helemaal niks.
    Het valt wel op dat ACAPULCO een schitterende club in zijn ogen is maar de meiden er slecht van af komen.
    Het stikt er anders van al dat moois en schitterd aan mijn ogen,zelfs handen kom ik te kort om ze te bepotelen
    Bij deze is het voor mij natuurlijk weer een meevaller dat YOKI in ACAPULCO werkt en als SHERRY er dan niet is,ja jullie raden het alweer,dan wordt het toch een aziatische schone die de kunst om een man te behagen volgens mij hebben uitgevonden.
    Het schijnt dat de vader van YOKI(japan) helemaal zwemmend naar de moeder van YOKI(china) is gegaan of zou het andersom gebeurd zijn,wie weet

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Speciaal voor Dalton en andere houthakkers: donderdag was deze dame in acapulco. Ze had het niet druk dus waarschijnlijk is de knip vandaag nog maar half vol

Sent from my iPad using Tapatalk.

Yes we (still) can!

Last Online
    14 oktober 2014 @ 09:49
    Discussies
    13
    Thanks
    1

Standaard

Is deze meid nog actief in Aca?

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard Noriko (JAP)

@admin (heb maar een nieuw topic in LR geopend, maar kan volgens mij samengevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21628-Aikinoka-Noriko-(Japan)&p=216150&highlight=noriko#post216150

Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...292#post300292

Tijdens dit ontbijt kwam min of meer toevallig een Japanse meid bij me aan tafel zitten. Een zeer intelligente Engelstalige studente. Meteen herinnerde ik me de recensie van Rob45. Dit moest haar zijn want ik had geen andere Aziatische girls gezien. Zij bevestigde haar naam als Noriko. Qua uiterlijk helemaal geen Wijze Grijze girl, maar qua beschreven services wilde ik de gok wel wagen. Japan --> Zen-Boeddhisme --> ontstressen --> loslaten. Noriko kon zich hier helemaal in vinden en beloofde me een heerlijke ontspannende kamersessie. Op voorhand gaf ik ook al aan dat ik uitsluitend van haar orale kwaliteiten wilde genieten. En dat Wijze Stijve en omringende gebieden het komende half uur het centrum van de kosmos dienden te zijn. Noriko kon deze subtiele spirituele humor wel waarderen. Voordat we naar de kamer gingen, hebben we eerst nog samen gedoucht. Op de kamer gaf ze me inderdaad een super staaltje van haar skills die ze met tong en mond kon uitvoeren. Zalig afwisselend en ook regelmatig naar en zelfs in de donkerste regionen afdalend. Dit zorgde uiteindelijk voor een superorgasme en helemaal bevredigd en totaal in vrede met de kosmos en mezelf hebben we na afloop ook nog samen gedoucht. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

10. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (30 september 2013)

Regels voor berichten