Kerstvakantie.
Johnny99 on tour, deel 1:
Zaterdagmiddag niks te doen en zin om een club te bezoeken. Moest 's avonds nog naar een feestje dus zat er geen lang club bezoek in.
Naar Babylon gereden, was ik al een tijdje niet meer geweest. Rond 17.00 uur aangekomen. Een 6 - 7 tal dames aanwezig. Een stuk of 8 gasten.
Zoals later bleek zaten zij bijna allemaal op Mandy te wachten. Ik heb haar ook maar heel even gezien. Pijpen op de bank en hop ze was weer weg naar een kamer. 1 Gast zat al 4 uur op haar te wachten, miste haar weer en ging van ellende naar huis.
Zelf in gesprek geraakt met Liesa, leuk gesprekje dat eindigde in een kamerbezoek met haar. Redelijke kamersessie met haar gehad.
Na 35 minuten stonden we in de douche en deelde ze mee dat ze een uur moest opschrijven. Ik melde dat ik dat wel erg overdreven vond maar ze was al weg.
(Met enkele gekke verhalen hier in het achterhoofd, zelf de tijd in de gaten gehouden. Bij mijn laatste bezoek merkte ik ook al dat dames graag ruim schrijven, maar toen niet in discussie gegaan).
Bij verlaten/betalen had ze inderdaad een uur opgeschreven. Ik melde aan de receptiedame dat ik dat wel erg grof vond. Liesa gaf toe niet op de klok te hebben gekeken maar voor haar gevoel waren we een uur weggeweest. Dan doe maar een half uur zei Liesa. Had haar nog een fooi willen geven, maar ja ze was al boos weggelopen. Tja dan niet....
Met een gemixt gevoel naar huis gereden.
Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.