Heren, beren,
Ik geef het gewoon toe ik denk dat ik en de dames ook zeker in de saunaclubs een veel groter risico lopen door PZC als in NL bij de privehuizen, waar dat gewoon extra kost.
Toch vind ik het blijkbaar veel belangrijker om de hele dag naar de mooie dames te kijken, i.p.v snel te moeten kiezen uit een korte optocht, gezellig wat te drinken en te ouwehoeren met medeberen en er een feestelijke dag van te maken dan eigenlijk op mijn gezondheid te letten.
RP, wil jij me daar alsjeblief maar niet meer aan herinneren, want het is het enige leuke wat je als NL-er nog hebt, dat neem je ons toch niet af om terecht op de gevaren te wijzen
Groet, Foots :wink:
P.S. Ja, ik steek als een struisvogel mijn kop in het zand ik weet het en toch kan ik het niet laten. Wel ga ik ook met dames die alleen PMC doen zoals Nuncia (VV) en eigenlijk maakt me dat vrij weinig uit als de dame verder wel een leuke tijd van maakt.
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !