-
26 februari 2009, 09:13
Ella
Op donderdagavond 19 februaru jl om 20 uur aangekomen , een paar uurtjes naar de Fun toe. Toen ik binnen kwam zag ik nog geen andere ijsberen. Er waren al wel ongeveer 10 meisjes aanwezig. Na eerst een drankje en hapje genomen te hebben eerst de sauna in.
Hierna weer terug aan de bar, waar inmiddels zich al enkele ijsberen gemeld hadden.
Ook waren er ook weer meer (veel oosteuropese) meisjes aanwezig. Toch kun ik mijn keuze nog niet maken. Tot ik in gesprek kwam met een andere Nederlands ijsbeer, waar ik een goede tip van kreeg. Die tip heette Ella, een leuke vlotte donkerharige (geverfd) 33 jarige duitstalige dame, die ik nog niet eerder gezien had. Na een fijn ongedwongen kennismaking met haar met haar naar de kamer geweest. Hier had ik dus geen seconde spijt van: de sex was met alles erop en eraan incl. heerlijk tongzoenen. Ze is echt een toppertje! Hierna me lekker gedouchd en na een laatste drankje zeer tevreden huiswaarts gekeerd, Alleen jammer dat er nog steeds weinig sfeer in deze toch mooie club is
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten