Een heerlijk weerzien met La Perla….

Een wat uitgebreide recensie die verder gaat dan puur onze ontmoeting van afgelopen woensdag...

Tis woensdag, einde van de middag... Sjeetje, nog láng geen zaterdag......Partydag…
De A2 afzakkend vanaf Den Bosch... Bij Eindhoven, ha lekker, nu over in 3-baans...resultaat, gaan we nóg langzamer... Dan maar even koppies kijken in de auto's van mijn lotgenoten….. Zit ook weinig bij. Buiten slecht weer, hun gezichten stonden erger nog, op onweer...
Sjonge jonge man, wat nu..... Eigenlijk best wel zin in iets....., nu of vanavond...
De file gleed maar langzaam voort dus Gusto had 'n zee van tijd om de opties te overdenken. Even denken…...een verrassingsbezoekje aan Acapulco...man da's wijd weg en stel je voor dat Tessy er juist vandaag niét is... Xanten, tja, mijn grote vlam is met vakantie, dus "nu even niet.Nl". Een heerlijke erotische massage bij Sonja?? Zou zo maar kunnen. Een massage daar zeg je wat.... 'n massage Gustomass, was dat niet begin 2005 dat je hier in Eindhoven heerlijke massage uurtjes hebt mogen beleven met die heerlijke latina in De Massagesalon aan de Leenderweg 184. Stel je nu voor dat zij weer "hier is" . Nee, ze is toen vertrokken en heb haar helaas nooit meer gezien. Nee , dat kan niet, ben vorig jaar nog eens aan de deur geweest, maar nee niks bekend over deze dame. Jammer…..
Van haar in de eerste helft van 2005, wat het laatste halve jaar zou worden van zijn leven dat Gusto nog niet bewust was van het bestaan van Saunaclubs in SaunaLand. Toen van haar geweldige massages mogen genieten. Body to Body leverde zij met een handmatig hoogtepunt, nou zeg maar gerust met een Bodyonbody-hoogtepunt... Aldaar is mijn onbewuste voorliefde voor Latina's tot opbloei en tot uiting gekomen. Aldaar is Gustomass uit de kast gekomen:p, uuh uit de Latinakast danwel... Latinalover, von Kopf bis Fuss, zou ik het nu noemen.

Mijn automobiel was weer heel even mobiel en Gusto schoof weer een stukje op in de file... Nu was ie, geheel tegen zijn gewoonte in, snel met beslissen. Hij nam The Phone en belde naar huis dat ie in de file zat en dat het later zou worden..
De afslag gezocht naar de Leenderweg 184. Parkeerplaatsje gevonden. Het regende intussen flink en Gusto's kale koppie werd al lekker nat ..van de regendrupkes.. was dat het voorspel?? was dat een link naar wat te gebeuren stond, danwel te gebeuren lag???
Gusto belde aan...nu minder gespannen als 4 jaar geleden. Stukje ervaring opgedaan intussen nietwaar. "Toegang onder 18 jaar niet toegestaan en Pinnen niet mogelijk" las ie ondertussen ...... Het duurde even voor de deur open ging, maar toen werd ik ook door een echt leuke dame verwelkomd... “Loop maar even met me door...Ben je al eens hier geweest??” ...”Jawel, maar da's al een hele tijd geleden...” “Oh, dus je bent bekend met de gang van zaken......dames, aantreden asjeblief” riep ze richting de gezellige verblijfsruimte waar blijkbaar zich een aantal massagemeisjes vermaakten wachtend op hun prooien…...
De eerste dame was in no time binnen, Blond, mooi lange haren. We stelden ons elkaar voor... "Hallo, ik ben...." Hoi ik ben Gustomass...( nou ja). Voor een saunaclubbezoeker kwamen in een wat snel tempo de éne na de andere dame binnen, "hallo ik ben..." Een wat grotere dame, een wat oudere dame maar wel een heerlijke warmte uitstralend, Indy heette ze... Toen ving ik van nummer 4 in de gang al een glimps op. ...... Hé leuk, de eerste gekleurde dame dacht ik( hebben ze tóch aan me gedacht….) .... mijn gezicht fleurde hélemaal op..... direct daarop maakte mijn gezicht een doorstart, een vleug van verbazing, ongeloof , van emotions!!!....... heeeeeyyyyyy... JIJ bent het !!!!!!!!!!!!.... Een vol lachend gezicht met heerlijke parelwitte tanden lachte me toe.. "hallo , ik ben Perla, aangenaam":D we schudden elkaar de hand en ik moet met een smile van Eindhoven tot Acapulco en terug me aan haar voorgesteld hebben….."Ja, ennuh ikke ben Gustomass.... aangenaam( tambien, moet ik hebben gedacht) " "Ja, dat wéét ik toch......." zei ze met een guitig en verleidend snoetje en terwijl ze de ruimte weer moest verlaten…. De dames bleven volgen en Gusto moest het hoofd erbij zien te houden. Nu volgden er nog 2 of 3 dames... de laatste bleek een aziatisch type…..leek echt wel wat..... maar eerlijk gezegd, heb ik hen allen niet echt meer bekeken, sorry dames.....!!
Maar Gusto's choice was made already....”Het wordt Perla...!!!!´
Nu kwam de receptioniste zoals hier een Thekefrau heet binnen. "En meneer U heeft vast een keuze kunnen maken ???...... vroeg ze me op me toelopend..."jazeker, Ik ga vol voor Perla...". “Dat had ik allang aan je gezien...en welke massage zou je willen??” "Nou laten we maar een....".Gusto zocht een beetje onhandig op de "Menukaart" , nam een beetje bibberend zijn bril erbij... "een natte.... " Oh u bedoelt vast een Thaise massage met water en zeep..." Yes yes, die wordt het....... “in de natte ruimte…”
"Perla, uurtje Thais nat voor meneer..." binnen enkele seconden liep mijn Perla me tegemoet en nu konden we enkele welgemeende welkomstkussen uitwisselen... Haar stem, haar lach, haar body, sjonge wat was ze mooi gekleed in een kort broekrokje, een soort hotpants uit de tijd dat Gusto nog van "Toeten noch Blasen... " wist...
Die heerlijke stem, ik volgde haar heerlijk naar ons stekkie voor het komende uur... even douchen. Intussen maakte ze het gezellig met waxinekaarjes rond het bubbelbad... Gusto kwam wél voor een natte massage en die zou gaan plaatshebben op de vloer, op een groot rubberenmatras met warm water, zeep en met nog warmer bijna heet water... en met......niemand minder dan Perla. Intussen had deze dame zich heerlijk ontkleed en kon het feest beginnen. "Zo,ga d'r maar eens lekker voor liggen..." Nou, dat was niet aan dovemans oren gezegd. IK wilde haar echter eerst nog even aankijken en genieten....dat bruine snoetje, die heerlijke lach, die typische Latina stem, die heerlijke Parel...van al weer 4 jaar geleden man.... Deze dame heeft me indertijd ingewijd in het genot ontvangen en ervan genieten ....en later ingewijd in zelf genot geven met masseren.. ..zij heeft me gewezen op ’n forum, het Hookers.nl forum( wa is da??) , via haar ben ik in YinYang, daarna in Golden Times, in Living Room, Happy Garden, Amnesia, Xanten, Freude,Ome Bernds, in Villa Vertigo, en Sans Soucis ..terechtgekomen om haar nu naar bijna 4 jaar weer terug te mogen zien in Eindhoven. De cirkel is rond…….
Dit was werkelijk de surprise of the day, iets mooiers had ik me voor vandaag niet kunnen voorstellen…
Aan deze dame heeft Gustomass ook zijn nickname te danken…Om op Hookers te kunnen, moest je een naam hebben, later ook op Ijsberenforum.
Nadat ik iets met Pedro had gehad maar dat liep helemaal mis…heb ik Gustomass verzonnen. Gusto = ik hou van, ik heb graag, ik geniet van, ik wil…en Mass staat voor méér,. of voor massage, of voor meer massage... tja je moet er maar op komen nietwaar. Bij deze dame Perla liggen de roots van Gustomass. Overigens heeft deze dame nu een andere naam als toen...Die was véél mooier , hoewel ik "La Perla" :Dwel echt vind passen. Van de erotische masseuzes tot nu toe is deze dame "La Perla in de kroon..."
Gusto's avatar laat ook wel enige gelijkenis zien.
La Perla is vol van temperamente en dat heeft ze een uur lang op me mogen uitleven...geweldig... heerlijk inzepen met warm water en zeep, dan die handen met lange halen over mijn hele lichaam en binnen één minuut al gleed me daar deze dame al body over body over me heen...Ik dacht dat ik het begaf.. het werd weer even rustig, ze ging weer verder met enkel haar handjes... met lange halen over mijn hele body om over te gaan in korte kriebelige, teasende, greepjes in mijn erogene zone zoals dat heerlijke gedoe daar onder zo mooi heet.....You may forget the name, but you will remember the experience!!!!. Nadat er 5 minuten om waren vroeg Gusto zich serieus af..."en DIT moet ik een héél uur vol zien te houden???!!!!":o
Gelukkig heeft Gusto in de tussenliggende 3 jaren enige ervaring, en zelfbeheersing en incasseringsvermogen zich eigen gemaakt, dus dat uur zou wel lukken....
Als een tropische storm , als een hurricane gleed La Perla over me heen, gleden haar handjes over me heen en gingen haar handjes alwéér op het "teaserspad" . Zoals bij een echte storm is het tussen de vlagen in....altijd even stil en rustig....Ook hier kreeg Gusto enkele minuten om weer bij te komen, om na te genieten van het opwerken naar een climax wat la Perla heerlijk had gedaan, juist tijdig stoppend om een eruptie te voorkomen....
Zoals in een echte hurricane waren er nu meerdere vlagen en meerdere rustige intermezzo's. Hiervan maakte ik graag gebruik...Gusto wilde toch de eindstreep fier over kunnen gaan,… al zóu het strompelend worden….hálen moest en zou die hem.......
Net toen ik dacht . "dit is dan nog maar de achterkant..." vroeg ze me om te draaien. Nu had ik zicht op deze heerlijke dame nadat ik mijn ogen weer ver had kunnen openen. Ze lachte me guitig en geil aan, ik zag dat heerlijke lichaam dat het afgelopen half uurtje af en aan over me heen was gegleden..."La vita e belle" dacht ik in mijn inmiddels gebrekkige spaans....
Nieuwe zeep en nieuw heet water haalde ze erbij om ook de voorkant goed voor te bereiden op.... jawel, een heerlijke voortzetting van de 2e ronde... Nu gleed dat mooie Perla cuerpo voor mijn ogen over me heen. Een spiegel aan het plafond zag alles gebeuren en gaf me een exacte weergave van wat er gebeurde... ik zag 2 lichamen die heerlijk van elkaar genoten. Het leven kan zo mooi zijn....
Nu had Perla wat meer ruimte om Gusto Junior, maar zeker niet piccolo meer,
heerlijk te masseren. Toen Gusto op zijn buik lag was het heerlijk op een andere manier, Toen een heerlijk teasend effect van haar handjes die zich een weg zochten….toen nog wel…..nu werd het langzamerhand menens, waar het teasen meer en meer overging in menens...Gelukkig, ze stopte haar aanval juist op tijd en ging ze weer enkele baantjes over me heen glijden...af en toe keken we recht in elkaars genietende ogen...Ik genoot maar ik was echt niet de enige...zoals Perla dit doet, dat kun je maar op één manier doen..met Mucho Gusto, met veel voldoening en met veel genot... vol overgave maakt zij dit verrassingsuur tot een onvergetelijk uur.... "Ik denk dat je straks lekker zult slapen.." viste ze min of meer...jazeker , ik ga vroeg naar bedje , kon ik haar melden, Inderdaad, kracht om nog dezelfde avond een recensie te schrijven...die had ik niet meer...
Nadat ze me zo véél keren naar een "net niet hoogtepunt" had geholpen was het nu tijd om er een eindje aan te brijen.... Tja en dat viel niet mee, ben je er zo vaak dichtbij geweest..en nu lukt het maar moeizaam.... zo werkt dat...denkt Gusto junior wellicht.... "nee, deze keer laat ik me niet wéér voor de gek houden.....ik ga hier toch niet voor páál staan...!!!".
Uiteindelijk het zaakje naar volle tevredenheid leeg gekregen....
De tijd zat er al ruim op maar Perla nam gewoon haar tijd voor een stukje nazorg. We hebben nog wat bijgepraat en zijn nu beiden ook weer iets wijzer.
Nu was het douchen en nog even mijn cola opgedronken...die was ik helemaal vergeten, stond er al een dik uur, was lauw geworden,..kun je nagaan hoe lekker warm, zeg maar hoe heet het er in deze mooie massagekamer aan toe is gegaan...

Het afrekenen en afscheidnemen was heerlijk. Een blije en dolgelukkige Perla stond hier naast mij, naast een dolgelukkige Gustomass. Het was nog maar amper anderhalf uur terug dat ie spontaan had besloten naar De Massagesalon 184 te gaan...gewoon om te kijken wat het zou worden.....Mag hij daar DE massage dame van zijn leven als een grote verrassing weer eens tegen het lijf lopen... waar heb je dat aan te danken, vraag je je wel eens af.....
Tussen deze massage van Perla en onze vorige serie massages tot november 2005, zitten dik 3 en een half jaar. Een overspanning van een lange mooie periode waarin voor Gusto 10-tallen overgetelijke namen van dames, de ene nog heerlijker als de andere hem door deze 3 en half jaar heen hebben geloodsd...... daar waren niemand minder als Samira, Maria, Christina, JENNY, Amanda, Tessy en vele vele andere... en nu...weer terug een beetje thuis.... a la casa contigo Perla en Eindhoven....

Perla, bedankt meisje, muchas Gracias, je weet dat je me gelukkig hebt gemaakt maar ik weet pas HOE gelukkig je me echt hebt gemaakt...

Casualidad no existe... ga je na 3 en half jaar terug , kom je Pérla weer tegen. Ze werkt er al weer 4 maandjes.... en wel op maandag, woensdag en vrijdag en soms op zaterdag...
Haar eerste antwoord op mijn vraag wanneer ze werkte gaf ze aan...
"Nog steeds op dezelfde dagen als vroeger..."
Perdonne me Perla, maar dié informatie, laat me die nou net ontschoten zijn........
Voor meer informatie….www.massagesalon.net

Hasta luego meisje a proxima vez.....

Gustomass.