Heren, beren,
Dat heb ik ook gedaan, maar huren is me duidelijk veel beter bevallen dan trouwen. Denk aan de voordelen zoals afwisselende en flexibele inhuurkrachten en prestatiebeloning en vooral vam vooraf weten wat de huurkosten zullen zijn.
Nee, met trouwen verlies je niet alleen je borg, ook de eindprijs is absoluut onbekend en beduidend duurder dan je kon vermoeden, zodat je de afkoopsom kun je nog jaren met maandelijkse partneralimentatie afbetalen.
Nee, de westerse cultuur is hierop niet ingericht en verwerpt zich terug op rituelen die ik versta onder witte slavernij of dwangarbeid. Ronduit lasterlijk of middeleeuws, bezint eer gij begint.
Sorry, er kwam even een zware frustratie overdrijven, niet dat ik uit eigen ervaring spreek, maar dat scheelde erg, heel erg weinig.
Groet, Foots :wink:
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !