Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    25 mei 2023 @ 21:07
    Discussies
    85
    Thanks
    422

Standaard Pussy-Club Heidelberg (flat-rate Sex)

Pussy-Club Heidelberg
    Redtenbacherstr. 7
    69126 Heidelberg - Rohrbach/Süd

Öffnungszeiten

Wir haben jeden Tag geöffnet. Keine Feier- oder Ruhetage.
    Vor Feiertagen haben wir abends länger geöffnet (so wie am Wochenende).
    Mo-Do Freitag Samstag Sonntag Preis
    10:00 - 16:00 Uhr 10:00 - 16:00 Uhr 11:00 - 17:00 Uhr 11:00 - 17:00 Uhr € 70,-
    20:00 - 01:00 Uhr 20:00 - 03:00 Uhr 18:00 - 03:00 Uhr 18:00 - 01:00 Uhr € 100,-

Zie: pussy-club.eu/clubs/heidelberg

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    422

Beitrag 3. bezoek aan deze PussyClub

Algemeen:

Kosten
    Entree: €25 + €5 borg voor de sleutel
    Per beurt / meid: €25:
    • Standaard: PMC , Doggy en missionaris en 'Anfassen' maar niet erin.
    • Tijdsduur: 15 minuten,
    • Extra: +15 Minuten = +€25 (dus €50 ipv €25)
    • Extra's bijna alles, PZC, Vingeren, Likken, anaal etc.: Kost vanaf €15 extra

Drank
    • Alcoholvrije drankjes: gratis
    • Fles bier, onder ophalen kost extra (€ ??, weet niet, niet gedaan)

Meiden
    • 12 Meiden waren aanwezig (21:00 - 23:00),
    • Daarna nog 'maar' 10,
    • na 02:00 uur nog 'maar' 6
    • Leeftijd dik onder de 30, meestal rond de 21, 22 jaar.
    • Er is een enkele volslanke dame, maar de meeste zijn zwartharige slanke dennetjes met borstjes type 'handje vol'
    • Voertaal: Bulgaars, Engels en Duits

Hotel in de buurt:
    ca. 2 KM, in het dorpje er vlak bij is een redelijk goed en niet te duur hotel (€55 / nacht):

Muziek
    Muziek staat wel op de Roemeense zender, dus als je daar niet van houdt moet je gewoon vaker naar de kamers gaan.

Sfeer:
    De sfeer is er niet jagerig, je moet zelf op de meiden toestappen. Alhoewel je ook met een klopje op de zitting naast de meid wordt uitgenodigd. Maar het is er niet opdringerig.

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    422

Lächeln Bezoekverslag Pussy Club in Heidelberg

's-avonds om 9 uur binnengelopen bij deze club. Na een lange dag in 't noorden van Oostenrijk vond ik 't welletjes en besloot van de snelweg af te buigen naar deze locatie die ik nog kende van een poos terug.

Vlak naast een 'Laufhaus' (of is 't een andere sex club?) is deze club op het industrieterrein van Heidelberg te vinden. Van de twee parkeerplaatsen voor de deur was er nog eentje vrij. Het kon dus niet druk zijn dacht ik nog.

Naast de trap naar boven, waar alles gebeurt, is de ontvangst, kleedruimte en plek waar betaald moet worden (meiden en je entree).

Ik werd verwelkomd door een prachtig kontje dat voorover op deze ontvangst theke lag. Een blondine die de sleutel aan het zoeken was en me zo een aardige vooruitblik gaf van wat er ging gebeuren.

Ik mocht de €25 +€5 borg betalen. Ze vroegen of ik er al eens vaker was geweest (ja dus) ivm rondleiding (niet nodig). Omkleden, rode ijsbeer handdoek om, kleine handdoek mee voor de douche en gelijk liep ik dan door naar boven.

Daar bleken zo'n 12 tal meiden in blijde afwachting op mij te liggen wachten. Die ene auto die ik had gezien had blijkbaar 6 personen binnen gebracht, want zoveel gasten waren er al. Gedurende de rest van de avond en nacht kwamen er regelmatig bezoekers binnen, die echter allemaal voor een kort nummertje binnen kwamen en weer snel vertrokken. Het waren veelal buitenlanders o.m. uit Roemenie (dus weinig Duitsers of Nederlanders).

Na de gebruikelijke douche beurt bestelde ik een drankje en werd bij de deuropening gelijk ingepalmt door een leuk klein grietje. Ze staat (nu) niet op het lijstje van meiden op de website, maar ik vond haar wel gelijk leuk. Na even rond te hebben gelopen om de meiden eens wat beter te bekijken liep ik weer terug naar haar. Ze bleek uit Roemenie te komen. Niet verwonderlijk want alle meiden hier bleken uit dat land te komen.

Zijn er in dat land nog überhaupt meiden, want alle clubs worden vanuit Roemenie bevoorraad geloof ik.

Ik heb haar naam vergeten, daar ben ik erg slecht in om deze te onthouden, maar ze heeft me heel erg goed klaar weten te krijgen. Meestal doe ik de eerste keer heel rustig aan, maar ze wist me zo goed te berijden, terwijl ik op m'n rug lag en een heerlijk uitzicht op haar had dat ik wel klaar moest komen. Ze had me eerst heerlijk gepijpt en wipte daarna eerst omgekeerd, daarna met haar gezicht naar me toe op m'n pik.Ze genoot er zelf duidelijk ook van want ze was behoorlijk nat geworden. effin: m'n lading in het rubberen zakje gespoten. Dat heb ik met haar later nog eens rustig herhaald, en toen ben ik warempel weer klaar gekomen.

Verder heb ik (met dank aan de foto's op de website) Laura, Isabella, Natasha, en Marina en nog een meid gehad.

Marina was heel anders gekleed uit als op de foto. Ze was verkleed als politie agente, zwart petje en een paar handboeien. Ja, ze wist me echt goed te boeien, en op de kamer hebben we heerlijk van elkaar genoten. Veel meiden waren nog niet zo heel lang bij de club. Ook Marina niet. Ze was er pas een week of 6. D'r Handboeien, Pakje en charme pakten me helemaal in. Ze heeft een heerlijk figuur en volle borsten. Voor mij precies goed. Met haar heb ik het volle programma genomen en wist haar meerdere keren klaar te laten komen. Ikzelf uiteraard ook. Ja ze was voor herhaling vatbaar, maar helaas was ze op het eind van de avond al verdwenen.

Een andere meid die niet op de foto's staat was ook zeer de moeite waard. Mooi figuur, zoals bijna alle meiden daar lang zwart haar. Kleine borstjes en een leuke babbel. Weliswaar in het engels maar dat is voor mij geen probleem. We hebben heerlijk gesext en ze vertelde me dat ze altijd klaar kwam als ze goed werd gelikt. Nou dat heb ik gemerkt. Zeiknat was ze.

Conclusie
    Van 21:00 tot 03:30 aanwezig geweest.
    8 sexbeurten, 6 meiden, De beste meiden dus nog eens een keertje genomen. 4 x klaargekomen. Geen slecht gemiddelde voor 5 1/2 uur sex.
    Kosten: €270

't ziet er naar uit dat ik daar een nieuw club record heb gevestigd. Tenminste dat vertelde de Thekedame me bij vertrek. Geloof ik niet, want de vorige keer was langer en meer. Ze houden dus geen scorebord bij.

Herhalingsgevaar:
    ja, maar alleen als ik in de buurt ben, of er langs rijdt en 't rijden moe ben.
    Het is niet echt een club om er speciaal voor naar toe te gaan of om er een paar honderd KM voor om te rijden. Vanaf de autosnelweg is 't maar een paar minuutjes rijden.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten