-
28 november 2009, 09:12
Erise, roemeens
Haarkleur/-lengte : donkerblond tot bruin / lang golvend
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / stevige kleine b-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / prima engels
Leeftijd : 21/22 jaar
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: NMC / PZC / zoenen maar (nog?) geen intense TZ / FT / anaal / GFE
Voordelen: zeldzaam mooie meid.
Nadelen: lijkt buiten de kamer in contact wat afstandelijk maar dat is slechts schijn.
Tijdsduur : 60 min
Prijs : 100 aanbod FT / anaal geen gebruik van gemaakt.
Extra’s bij het bezoek: prima sex waarbij alles (veel) mogelijk is.
-
-
28 november 2009, 09:51
Schijn bedriegt.
Met Sinterklaas in aantocht besloot ik gisteren alvast mijn verlanglijstje met pistolladies die ik al langere tijd had gespot, maar om welke reden dan ook nog nooit mee had gekamerd, af te werken. Dominicaanse Diana was er toch dus na een teleurstellende ervaring kon ik altijd nog met haar afsluiten, met Diana had ik nog nimmer teleurstellende sessies gehad. zo dacht ik toen ik tegen 2300 uur met Erise naar de kamer verkaste.
Op de kamer aangekomen vond ik haar (bij kunstlicht) nog mooier dan in het relatieve donker van de centrale ruimte van Oase. Pielemans kreeg direct een boost. Na het roken van een sigaretje en een kennismakend gesprekje bleek dat we bijna driekwart jaar geleden tijdens mijn eerste World bezoek al eens de kamer hadden gedeeld. Ik wist hier volstrekt niets van te herinneren maar dames hebben wat dat betreft een heel goed geheugen dus ik neem aan dat ze gelijk heeft hoewel ik geen recensie over haar heb geschreven destijds.
Maar een recensie verdient Erise helemaal. Erise is de eerste dame die mijn overweldigende ervaring met Edina in Oase enkele weken geleden enigszins kon doen vergeten. Ondanks haar iets afstandelijke uitstraling die ze heeft als ze rondloopt, iets wat supermooie meiden wel eens vaker hebben, was ze op de kamer (evenals op de sofa) een en al openheid en vrolijkheid en toonde ze een zeer opgeruimd (bijna sonnymeisjesachtig) karakter. Toen het sigaretje opgerookt was besloten we tot actie over te gaan. Voorzichtig kussend daalde ze af richting pielemans die al herhaaldelijk schreeuwde om aandacht. Onderweg bleven mijn nippels niet onberoerd.
Erise is oraal zeer begaafd zoals een FT-dame behoord te zijn. Ze nam uitgebreid de tijd en varieerde hand en mond gebruik op intense wijze. na enige tijd raakten we verzeild in standje 69 en moest ik af en toe op de noodrem trappen. Ik was inmiddels van plan een uurtje te kameren en wou geen bonusverhoging voor FT. Na wisselen van standjes (eerst zij boven en later mijn favo missionaris) kwam ik luidkeels klaar. Wat een nauwe poes en wat een heerlijke meid. Hoewel het halve uurtje bijna om was wou ik meer. Reservespeelster Diana:wink:, oneerbiedig maar daarmee doe ik deze perfecte dame echt tekort. Hoewel ook niemand twijfelde aan de capaciteiten van superinvaller P. van Hooijdonk, maar invallers moeten er nou eenmaal zijn als het nodig is.
De verlenging besloot ik te gebruiken om haar knuffelgehalte te testen. Dat zat meer dan goed. Zo waar gingen de (bovenste) lippen iets uit elkaar tijdens het kussen. Dit biedt hoop voor de volgende sessie die zeker zal komen. Ook de facesitting, waar ze gezien het onhandige positioneren, weinig ervaring mee had was uitstekend. Ik besloot het derde hoogtepunt van de avond met een handjob te bereiken. Erise op de grond staand en mij al knijpend in mijn tepels en kussend en ik haar overal met een hand bevoelend. Wow wat voelt die poes strak aan. Zo kon het natuurlijk niet lang duren.
Nadat de spetters op de grond kletsten was het weer tijd voor een sigaretje en dronken we onze drankjes op die een uur onaangeroerd hadden gestaan. Pistol heeft er weer een favoke bij die stevig zal aandringen voor een toppositie op de lijst van 2009.
-
-
20 december 2009, 12:52
Zeer leuke meid om te zien. Een echte Roemeense Lolita. 1m60, 47 kilo en heerlijke borstjes. Samen met PP en haar op de bank en aangezien PP goede verhalen over haar vertelde, de stap naar de kamer gewaagd.
Service nivo is goed, maar vond de uitvoering (vooral oraal) toch wat minder. Ook het up-sellen van alle opties uit haar prijslijst van December maakte me niet echt opgewonden, maar ok, het is bijna kerst, en dus moet het ook maar gelijk een witte kerst worden
Geen herhalingsgevaar, daarvoor lopen er nog teveel andere, zeer goede dames in Oase rond.
Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER
-
-
Deze topdame is ook in het nieuwe jaagseizoen 2010 in Oase gespot. Dat betekent dat PP binnenkort wel weer met deze lekkere jongedame op de kamer zal belanden...
-
Regels voor berichten