Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73
    Last Online
    25 december 2012 @ 23:29
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Het tweede half uur is echter ook €40... Dus wel voor de snellere neuker...

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Lekker wijf die Pia Passion. Is ze ook neukbaar?

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Lekker wijf die Pia Passion. Is ze ook neukbaar?
    Zo ziet ze er wel uit!....... Lekker wijf zeg!.. mijn type wel....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    Vandaag @ 23:32
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch GT/19/08/10

SFL is weer voor een kleine 2 weken in het land. Lichte hersenschudding, een schrammetje op zijn schedel, versleten knie, twee gekneusde ribben, enkele trauma’s en andere psychische problemen en een ingegroeide teennagel. Dat is de reden waarom ik zo’n beetje werkonbekwaam ben en dus kom ik weer even naar huis. Toen ik vanmorgen op de luchthaven toekwam kreeg ik plotseling zin om wat gaan te saunaclubben.

De vraag was WAAR?
    VV is mijn ding tegenwoordig en daar heb ik mijn favorietjes ondertussen ook wel, maar ik zou er mensen kunnen tegenkomen, die ik niet wil tegenkomen. De première daarvan laat ik spoedig op jullie los. LR, daar heb ik het voorlopig ook wel gehad en is bovendien te ver rijden, na een 4uur durende vlucht. PHG is mijn ding niet meer en YY kan ik op donderdag en vrijdag beter vermijden aangezien mijn beste vrienden daar dan de pimp zitten uit te hangen.

GT was dus de kortste en meest voor de handliggende oplossing. Bovendien al een tijdje geleden dat ik er nog te gast was. Bovendien had ik een reden te meer, want mijn ultieme nummer1 van saunaclubland en gelijk de nummer2 in mijn volledige ranglijstje van 2010 is vanaf heden actief in GT. Via YBF vernam ik enige tijd geleden al dat ze van VV naar GT overgestapt was. GT werd het dus, want het was eveneens veel te lang geleden dat ik haar nog gezien had. Mijn trouwe lezertjes weten dan ook dat het over de half Griekse/half Roemeense Eleni gaat!

Heel voorzichtig en tegen maximaal 100 km/u reed ik met mijn kameraad zijn Dodge naar GT, waar ik tegen 15u aankwam. Bij de theke telde ik entree neer, nadat ik binnengelaten werd en vanuit het niets vloog het doel van mijn reis me al om de nek. Ze was ook pas aangekomen en had zich klaargemaakt. Toen ik haar opviel, werd ze overmand door een emotioneel, doch blij gevoel van me weer te zien. Terwijl ik de badjas onder mijn arm nam en zij nog steeds rond mijn nek slingerde, kon ik meteen met zekerheid zeggen dat zij het was, want zo’n geile tattoo over haar volledige rechterbeen, dat heb niet iedereen.

We spraken af dat we elkaar binnen weer zouden treffen, maar eerst ging ik de vliegtuiggeur van me afwassen en mijn ijsberenkostuum aantrekken. Natuurlijk was ik blij haar terug te zien, maar een mens dient in een etablissement als GT eerst wat te acclimatiseren en daarom ging ik aanvankelijk op ronde. Vele nieuwe gezichten en ook enkele dames uit andere clubs noteerde ik bij de verse aanwinsten van GT. Altijd leuk als je er een tijdje niet meer geweest bent. Om even tot rust te komen en al dat moois even te laten bezinken in mijn onderbewustzijn, ging ik buiten op het terras wat zitten niksen.

Over de grasweide zag ik een bekende ijsbeer paraderen met de streken alsof GT zijn eigendom was en met een dure zonnebril op zijn kop alsof hij een gerespecteerd oligarch was. Het gaat hier over Pistol Pete. Ik sprong op en volgde de man naar binnen, maar bestelde vooreerst nog een drankje aan de bar. Toen begroette ik de man die het duidelijk niet verwacht had mij daar tegen te komen. Ik zette me naast hem in de zetel en eindelijk, na drie keer, had ik hem eens te pakken voor een conversatie die langer dan 5minuten duurde. Dat beviel me aangenaam, want een half uur zaten we wat te lullen met elkaar en nadien met een andere bekende ijsbeer nog wat staan ouwehoeren bij de bar. PP is iemand met wie ik wel overeenkom betreffende het tieten-kont-vraagstuk. Net zoals mij prefereert hij kleine, stevige en natuurlijke tieten en mag er aan de kont wat ronding zitten.

Over ronde en stevige konten gesproken; tijdens onze babbel sprong Eleni weer bij me op schoot. Ook met haar moest er wat bijgepraat worden en dat deed ik dan ook terwijl we elkaar stiekem al zaten te bepotelen. Na 20min had ze me al zo gek gemaakt dat ik haar vroeg om de sleutel te gaan pakken. Wat er op de kamer zoal gebeurde lees je hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...0&postcount=15

Toen ik met haar terug van de kamer kwam, ging ik bij mijn locker even afreken met haar. Tegenwoordig moet ik met minder rondkomen dan vroeger en na de financiële kater van met 7 mokkels de kamer op te gaan tijdens KinkyBull zijn verjaardagsfeestje, wil ik het vanaf nu een beetje rustig aan doen. Bijgevolg had ik maar een maximum bedrag bij, zodoende ik niet meer zou uitgeven dan nodig was. Naast de inkom had ik budget voorzien om met 2 dames een uur gaan te spelen en nog een beetje extra. Na 2 uur met mijn Griekse Godin en een flinke fooi, was dat budget er meteen doorgejaagd. Ik liet het haar nog duidelijk zien dat er slechts 20euro overbleef in mijn portefeuille en dat er geen geneuk meer mogelijk was vandaag. Ze leek dit echt erger te vinden en was zo lief me te vragen of ik geen deel van haar honorarium terugwou. Dat was absurd… Ze heeft er voor gewerkt en moest 2uur met ranzig zwijn als mij de kamer op… Het was dus niet meer dan correct dat ze het geld voor zich hield.

In de bar kwam ik die andere goede ouwe vriend van me tegen; ijsbeer Sonny zat op de bank met de knappe Poolse Weronica die ik lang geleden nog in YY en PHG gestengeld had. Natuurlijk was ik weer blij deze gezelligerd nog eens te zien en we begonnen wat bij te praten. Zo leerde hij me weer iets nieuws over een soortgelijke club in Salou. Misschien een leuk idee om eens een tussenlanding te maken wanneer ik binnen 2 weken weer terug vlieg. Wat later aan de bar kwam ook Pistol Pete er weer bijzitten, zoals ik eerder al vermelde. Het was gezellig en gulzig keken we naar de vele aanwezige schoonheden. Konten en tieten fladderden voor mijn ogen voorbij… Ik werd wederom zo geil als een rammelaar in de stoofpot, maar het geld voor vandaag was op. Ik nam gepast afscheid van de twee heren en trok me even terug in de sauna. Daarna een douche en nog even afscheid nemen bij Eleni, die me nog een interessant cadeautje toestopte.

Rond 19u verliet ik de neukfabriek, pinde onderweg wat verse bankbiljetten en zocht een heerlijk restaurantje op. Helemaal eenzaam en alleen. Terwijl ik een Griekse schotel verorberde, bedacht ik bij mezelf… “Wat zou het toch romantisch geweest zijn, met mijn Griekse Eleni erbij!”
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    n en zocht een heerlijk restaurantje op. Helemaal eenzaam en alleen. Terwijl ik een Griekse schotel verorberde, bedacht ik bij mezelf… “Wat zou het toch romantisch geweest zijn, met mijn Griekse Eleni erbij!”
    Dat soort gedachten heb ik tijdens mijn vakantie deze 2 weken ook wel eesn gehad , we dromen verder .

Last Online
    18 december 2011 @ 10:13
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Hallo prikkers,

Gisteren in deze club geweest, wat een lekkere poppetjes!! Wel een eind rijden, maar dat mag de pret niet drukken, bedankt piet42! Ook de barbecue was prima.

In de middag aangekomen te zijn had ik eerst mijn bedenkingen, zou Velbert niet beter zijn? Achteraf bezien weinig verschil, ware het niet dat Golden Time kleiner is.

Ik zou wel eens willen weten hoe dat in de winter gaat als er teveel klanten zijn? Naar buiten kan dan niet?? Zullen ze dan een klantenstop hanteren?

Naj

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 21 augustus 2010

Gister was ik in GT. Het was een mooie dag. De temperatuur lag rond de 27 graden. De lucht was blauw met van die mooie witte wolken. Een geheel blauwe lucht vind ik vaak niet eens zo mooi, maar wel als je van die mooie witte wolken hebt.

Ik was om 16:00 uur aangekomen. De entree betaald, mijn kluis opgezocht en gedoucht. Daarna een cola besteld bij de bar en ben ik in de tuin gaan liggen. Hier heb ik nog een tijdje met een aantal Duitsers gesproken over van alles en nog wat.

Daarna rook ik de barbecue en ben ik goddelijk gaan bikken. Er waren kippenbouten, biefstukjes, vis, kalkoenfilet en verschillende soorten groenten. Het heeft me goed gesmaakt. Ik ben vrijgezel, dus dan ben je al snel tevreden met wat je op je bord krijgt.

Ik zat op een van de ligstoelen goddelijk aan mijn kippenbout te kluiven, toen ik ineens iets aan mijn been voelde krappen. Ik schrok en liet mijn kluif vallen, waarop een poes er snel met mijn kluif vandoor ging. Het was echt een mooi beestje om te zien. Hij had alleen een enorme honger en hij at de kluif in zijn geheel op (bot en al).

Veel vrouwen waren op vakantie, althans dat was mijn indruk. Maar het schijnt dat er toch nog zo'n 50 vrouwen waren. Ik ben al eerste met Magda op de kamer geweest en daarna met Kelly. Zij was me al eerder opgevallen vanwege haar mooie grote borsten (cup D). Het zijn siliconen, maar wel erg goed gelukt en voelen ook niet als kanonkogels aan. Ik ben dan ook niet doorboord geworden tijdens het vrijen.

Op het eind van de avond ben ik dan nog een keer met Magda op de kamer gegaan. En dan was de dag alweer voorbij. Het was 1:00 uur en tijd om te gaan maffen.

Bergm550

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Rotes Gesicht Yesterday in GT

Were in GT

Saturday, 21st August 2010 before 6 PM :

40 named women Alexia (.hu), Alice (.de), Alina (Macedonia), Andrea (.ro - 26-29 yo), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Casey (Ghana), Christina (Slovakia), Claudia (.hr), Crystal (Dominica), Edith (.ro), Eleni (Greece), Franceska/Jenny (.de), Gala (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.pl), Jessica (.pl), Johanna (.pl), Julia/Julienne (.bg), Kelly (.de), Laetitia (.hu), Laura (.ro), Lisa (.de), Lola (.hu), Lovely/Lina (Ghana), Magda (.pl), May-Lin (Thailand), Milou (Suriname), Miranda (.ro), Moni (.ro), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Nina (.ro), Olga (.ru), Roxy (.ro - or .tr), Samira (Lithuania), Sherin (Armenia), Silvana (Italy), Victoria (.bg),

and 6 unknown women (2 new ones).

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hr = Croatia
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey
    Laatst gewijzigd door Tiga; 24 augustus 2010 om 21:57

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Haec, Samira heb ik op zaterdag niet gezien

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

hoe kan het dat er zaterdag zo weinig dames waren?

Last Online
    2 maart 2012 @ 09:14
    Discussies
    3
    Thanks
    7

Standaard

Es ist immer noch Urlaubszeit. Denke mal, dass es Mitte September auch wieder besser wird.

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    omdat ik ze al opgehaald had voor het ijbf feestje https://www.ijsberenforum.com/forum/...5&postcount=30

https://www.ijsberenforum.com/forum/...5&postcount=29
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    De laatste maanden zeer frequent "Golden Time" bezocht. Op basis van die bezoeken kan ik de volgende tendenzen aangeven.

- Vrijdagmiddag druk, dan zakt het zo om de klok van 5 wat in. Dat heeft dan weer als voordeel dat er geen wachttijden zijn. Om 7 uur 's avonds trekt het weer aan en zijn er toch wel heel mooie dames aanwezig.

- Zaterdagavond vind ik kwalitatief en kwantitatief wat minder. Dat het met de vakantie te maken heeft kan ik niet in overeenstemming brengen met de vrijdag want dan is het dus wel druk. Ik tref op de zaterdag en zondag vaak bierdrinkende groepjes aan die nauwelijks tot niet naar de kamer gaan maar blijkbaar voor 50 euro "GT" tot stamkroeg hebben gebombardeerd.

- Door de week tref ik doorgaans wat ander slag dames aan die je in het weekend weer niet ziet. Ook dan zijn er hele mooie, aparte exemplaren bij. De dames geven zelf aan dat op avonden dat er gevoetbald wordt (Champions League en zoiets) zij minder verdienen en de beren niet vooruit te branden zijn.

- Maandag kan heel rustig zijn maar ik geef geen garantie (dan koop je maar een stofzuiger!). Dinsdag, woensdag en donderdag begint het lekker te lopen met dus de vrijdag als topdag.

- Ik kan weinig zeggen over het tijdstip van 11:00 tot 15:00, want dan kom ik nooit.

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Haec, Samira heb ik op zaterdag niet gezien
    Maybe she was very busy because I saw her only one time from 11 AM to 6 PM.

Last Online
    4 april 2024 @ 15:10
    Discussies
    2
    Thanks
    8

Standaard

Hi there,

I would like to trade my "free Entrance Card" for the Living Room to a "free Entrance Card" for the Golden Time.

Who wants to trade with me? Please send me message in english or german.

Thank you.

Kind regards,

Schreck

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 28 augustus 2010

Hallo forumleden,

Gister was ik in GT. Ik was aangekomen rond 13:00 uur. Het was mooi weer bij aankomst en de meeste gasten lagen buiten in de zon.

Het was in de middag niet al te druk, en dat was wel aangenaam. Gedurende de dag druppelden er meer en meer vrouwen binnen. Vanaf 16:00 uur kwamen dan de meeste avond-vrouwen binnendruppelen.

Eerst had ik dan gebruik gemaakt van het ontbijt-buffet. De ham vind ik altijd erg lekker bij GT. Ik eet dit altijd met zo'n hard bolletje. Daarbij ook nog een cola besteld. En toen ben ik wat gaan rondwandelen. Er waren enige nieuwe vrouwen die ik nog niet eerder had gezien.

Een van hen stak er uit. Het was een lange vrouw (175 cm) met mooi bruin lang krullend haar en een bikini waarachter een Cup C schuil ging. Een bikini vind ik altijd heel sexy. Des te meer als het een Cup C of D in de greep houdt. Dan zie je de borsten zo schitterend verhuld. Maar helemaal naakt kan ik ook zeer waarderen, zoals bijvoorbeeld Elisa, naakt staat haar zeer goed.

In ieder geval deze onbekende brunette was in gesprek met haar vriendinnen en ik wilde er niet tussenkomen. Dus ik besloot maar even te wachten en met een andere vrouw te gaan. Ik ben dan met een Duitse op de kamer geweest. Dit was mijn tweede keer met haar, maar ik ben haar naam vergeten. Ik zal dit de volgende keer maar weer eens vragen.

Daarna was het tijd voor de barbecue. Het was tijd om goddelijk te bikken. Ik had genoten van 2 stukjes kip en steak met aardappelensalade. Het had rond die tijd ook even geregend en de banken waren nog een beetje nat en zo ook mijn billen. Daarna een Cola en Espresso besteld en dan was ik wederom fit voor de volgende vrouw. En de keus viel op Samira. Ze zag er erg sexy uit in die bruine GT-badjas en ik werd wild. Ik vind haar geweldig op de kamer.

Daarna een sauna genomen en gedoucht. Inmiddels was het aan het begin van de avond aanzienlijk drukker geworden in GT. Dan zag ik deze onbekende Duitse weer lopen. Ze zat alleen en toen ben ik op haar afgestapt en vroeg of ze tijd had op de kamer te gaan. Haar naam was Pamela (Duitse). Een geweldige vrouw op de kamer. Werkelijk een zeer goede sessie.

Daarna heb ik nog een Cola besteld en rond 21:00 uur het GT weer verlaten. Het was weer een mooie dag in GT. Ben benieuwd wat mij de volgende keer weer te wachten staat.

Bergm550

Last Online
    22 april 2024 @ 15:26
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard Ervaringen gevraagd: zeer blank meisje met erg rood haar

Ik beschreef haar al in mijn verhaal over mijn 1e bezoek aan GT, 2 weken geleden.
    'een meisje in een kort spijkershort, waarvan de rits ook nog eens prettig ver open stond, met kort, bijna metallic rood haar. Een paar trotse tietjes en een mooie blanke huid.'
    Zijn er ijsberen die me me meer over haar kunnen vertellen?
    Dank!
    zoals deze ijsbeer in de club likt, likt-ie nergens!

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard kanffnietopdrnaamkomen

Kan ff niet op dr naam komen, echter dame is eerder beschreven, komt van VV (zie ook foto's aldaar www.saunaclub.com)..

Service schijnt belabberd te zijn...
    :thefinger

Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritzzz Bekijk bericht
    komt van VV (zie ook foto's aldaar www.saunaclub.com)..
    Dit is ze! Ik geloof dat ze terug naar huis is en niet meer gaat terugkomen!

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=22024
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard datdachtikook

klopt als een bus...
    :thefinger

Last Online
    11 oktober 2023 @ 22:11
    Discussies
    2
    Thanks
    9

Standaard

Neem net kennis van 4 september party. Dat wordt drummen? Kan ten vroegste om 16u aanwezig zijn. Te laat zou je denken?

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walput Bekijk bericht
    Neem net kennis van 4 september party. Dat wordt drummen? Kan ten vroegste om 16u aanwezig zijn. Te laat zou je denken?
    Mooie Vlaamse uitdrukking! "Dat wordt drummen". Het zal druk zijn in GT op de party dat zal geen nieuws zijn.

Of 16u te laat is? Er zal zeker nog wel plaats zijn, kwestie van aanschuiven. Je bent dan zeker voldoende op tijd om nog genoeg van het programma meet te maken!

Admin

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Dinsdagavond, 29 augustus, Golden Time

Het is alsof de duvel er mee speelt. Ik druk op de bel, de deur zwaait open en wie staan er gezellig bij de "Theke" te kletsen? De bijna complete M.I.L.F. brigade van "Golden Time" staat me al op te wachten. Blijkbaar werk ik als een magneet op deze dames. Als eerste slingert Victoria zich om mijn nek en kust en knuffelt dat het een lieve lust is. Over haar schouder staat Sonja samen met Efy ondeugend te lachen. En even later werpt Lilia nog eens een handkusje.

Ik leg maar eens eerst de 50 euro op de "Theke" en ontvang het polsbandje en de badjas. Als vliegen op de stroop drentelen de dames om me heen. "Man, du ziehst toll aus in deine klamotten", hijgt Victoria in mijn oor. Blijkbaar wil ze deze koe vlug bij z'n hoorn vatten. Ik ga toch maar eens eerst rustig omkleden en wandel tussen de venusheuvels door onderwijl wat alpentoppen teggen de borst drukkend. Het welkom is altijd hartelijk in "GT".

Na het omkleden gauw de barruimte in waar de dames draaiend op hun barkruk de altijd weer de kop opstekende clitorisjeuk proberen te bedwingen. Dat vraagt om een kietelende vinger om dat ongemak weg te werken. Maar ik besluit maar eens eerst de rust van de sauna op te zoeken. Weg van die jagende meute.

Onderweg probeert een lelijke dame me nog aan de haak te slaan met het weinig en te directe: "Na Schatzie, gehst du mit mir ficken?". Een blik op haar is voldoende om dit blok gevriesdroogde en dubbelgeconcentreerde ellende te ontwijken. Ze probeert haar woorden kracht bij te zetten door haar verlepte oliebollen zowat recht in mijn mond te duwen. Nou geef mij maar liever een versgebakken appelflap met een paar geurende en smaakvolle appelbeignets.

Na de sauna besluit ik even uit te zweten in de pornobioscoop. En daar is het dan toch weer BINGO. Want wie tref ik daar? Het zwarte pareltje uit Ghana, Casey. Een week of twee geleden met haar gekamerd. Absoluut succes, een aanrader. Geen directe sleutelvragen of aansturing daarop. We kletsen en dollen even wat.

Dan ziet ze hoe op het scherm een dame een striptease geeft voor een kerel. En wat doet deze geile snol? Ze gaat precies hetzelfde doen maar dan voor mij. Zeer wulps, verleidelijk en kinky geeft ze een show weg. Binnen de kortste keren slaat mijn panlat de handdoek opzij omdat-ie te weinig plaats heeft. Casey gaat op mijn schoot zitten en vervolgt met een lapdance en een potje droogneuken.

Ik kan mijn handen niet van haar afhouden en streel en kneed haar kontje, haar borsten en lichaam. Onderwijl begint ze ook nog hijgend een Witney Houston liedje te zingen. Niet direct mijn smaak maar oké, in deze entourage kan het. Zo heet als een wafelijzer kreun ik "Bitte Schlüssel". De wachttijd is 15 minuten. Die tijd wordt opgevuld waar ze mee bezig was. Wat een "Pre sales" van deze dame. Als een kronkelende slang slingert ze om en rond mijn lichaam.

Na een kwartier loop ik met een keiharde klepel als een volleerd wichelroedeloper achter haar aan op zoek naar de mysterieuze "G-Spot" en de kamer natuurlijk. Die kamer vind ik wel maar met die "G-Spot" heb ik altijd wat meer problemen. Ik geniet van een twee uur durende sessie met alles d'rop en d'raan. Dit is een heel geil grietje maar ook een kletskous. Dat schreef ik de vorige keer al. Dat kan sommige beren afschrikken. Veel dames waarvan de intellectuele horizon niet breder is dan hun buiknavel kunnen echter nog wat leren van deze wulpse kat. Ze is geen bovenmatig pijp- kus- of neukwonder maar door haar erotische uitstraling weet ze je goed op te geilen.

Na dit hete avontuur weer terug naar de bar en daar is het opvallend leeg. Van de M.I.L.F. brigade zie ik niemand meer. Deze avond gaan al veel dames op tijd naar huis zodat er niks meer te stengelen valt. Tja, dat oliebollenvrouwtje rent nog steeds rond maar daar ga ik mijn reservetank niet aan besteden. Nog even in de whirlpool gedoken maar daar kom ik meestal zo dol als een tol uit. Vraag me af wat ze daar in gooien.

Zaterdag 4 september is er wat speciaals te doen in "GT" en op 9 september het feestje van Jack42 en Cupido. Zeer tegen mijn zin moet ik beide keren verstek laten gaan wegens werkzaamheden. Het wandelen zal voor mij de eerste 2 weken van september op een laag pitje staan jammergenoeg.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten