Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 175
    Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard Oktoberfest im PHG

Vorweg: früher, als Tanja noch die Partys organisiert hat, hat man sich erheblich mehr Mühe gegeben, dem jeweils gewählten Motto auch gerecht zu werden. Gestern: erst eine, dann zwei bayrische Flaggen am Eingang, ansonsten war nur das Nachtcafe blau-weiß dekoriert. Musik: im Nachtcafe lief Radiomusik (WDR 4) , im Barbereich legte ab 19 Uhr ein DJ auf. Ich kann mich noch gut daran erinnern, wie wir früher auf den Holzbänken zusammen mit den holländischen Eisbären zu der Musik von "Geier Sturzflug" geschunkelt haben , davon war gestern weit und breit keine Spur. Das Essen war lecker (Ente, Hähnchen, Leberkäse), aber wenig bayrisch, immerhin gab es Brezeln und Bockbier. Kostümierung: Christiane lief im Dirndl herum, sonst: Null.

Im Barbereich wurde fleißig "Kleiner Feigling" verteilt, der zu > 80% an die Mädels ging. Auch Schampus floss in Strömen, so dass zumindest die Mädels ihren Spaß hatten.

Anwesende Mädels am Freitag, dem 24.09.2010 (circa 54):

Alison/Alicia (Polen), Alma (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Camelia (Rumänien/Ukraine), Celine (Marokko), Chris ( Ungarn), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Dominica (Polen), Elena (Brasilien), Eve (Russland), Georgi (Rumänien/Italien), Honey (Deutschland), Isa (Polen), Isabell(a) (Polen), Katja (Ukraine), Kiara (Deutschland), Lara (Deutschland), Laura (Kolumbien), Linda (Madagaskar), Lisa (Deutschland), Lucy (Rumänien), Maria (Rumänien), Marissa (Polen), Megy (Polen), Mona (Deutschland), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Nadja (Deutschland), Nati (Ukraine), Nora ( Russland), Ola (Rumänien), Patrizia (Polen), Pedja (Bulgarien), Ramona (Deutschland), Sabrina (Deutschland), Vanessa (Rumänien), Vesy (Bulgarien), Vika (Litauen) und Viktoria (Ungarn) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard Olala

Hört sich nicht gut an mein lieber Willy.....aber irgendwie staune ich nicht
    Hoffentlich warst du denn zumindest der erste in der Reihe beim Essen
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Hoffentlich warst du denn zumindest der erste in der Reihe beim Essen
    Ja!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    5 november 2022 @ 16:38
    Discussies
    18
    Thanks
    7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Vorweg: früher, als Tanja noch die Partys organisiert hat, hat man sich erheblich mehr Mühe gegeben, dem jeweils gewählten Motto auch gerecht zu werden. Gestern: erst eine, dann zwei bayrische Flaggen am Eingang, ansonsten war nur das Nachtcafe blau-weiß dekoriert. Musik: im Nachtcafe lief Radiomusik (WDR 4) ,
    Wohl wahr, das war ein wenig flach. Aber ich geh ja auch nich innen Puff zum schunkeln. Dann tu ich mir lieber das Orginal in München an. Aber die warmen Bretzeln waren echt lecker
    sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Cool, ich hab ein Talent Frauen zu buchen die kein Schwein kennt Melissa aus "Spanien"

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charly_Brown Bekijk bericht
    Cool, ich hab ein Talent Frauen zu buchen die kein Schwein kennt Melissa aus "Spanien"
    dann werd sie wohl aus der Provinz: "Costa Rumania" kommen.

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Ich kann mich noch gut daran erinnern, wie wir früher auf den Holzbänken zusammen mit den holländischen Eisbären zu der Musik von "Geier Sturzflug" geschunkelt haben
    Ich erinnern mich das auch noch sehr gut.
    Wow, das waren die richtige gute Zeiten ins PHG, eine grosse Familie!

Last Online
    1 oktober 2016 @ 10:00
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Ach hoeveel "mooie" dames willen jullie hebben? "Mooi" is nog lang niet goed.Vaak is het net als in het echte leven... Als je elkaar wat beter leert kennen vervagen de uiterlijke kenmerken,en ga je elkaar op een andere manier zien.
    Ik "kamer" liever met een vrouw dan met een meisje.Iets meer dit of iets minder dat .... het boeit mij niet (meer) zo.Het gaat om de klik.Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik op lelijke vrouwen sta.Als die klik er op de kamer dan ook is dan weet ik waarom ik ook de volgende keer weer naar mijn cluppie PHG ga.Er hoeven er maar 1 of 2 aanwezig te zijn die in bovengenoemd plaatje passen en dan heb ik een prima dag/avond.
    Als je echter zo af en toe eens een club bezoekt dan kan ik mij voorstellen dat je meer moet afgaan op wat je ziet.Je kent er tenslotte niemand.Even op dit forum kijken kan dan geen kwaad . Kun je een lijstje maken.
    Hi 11 cc, zullen we eens samen een lijstje maken. Ik houd van dezelfde klik als jij zoals je die beschrijft. Ik nog iets onervaren maar maak uit je reacties op dat je over veel ervaring beschikt.

Ik hoor het wel.

Holiday

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Dann hast Du jetzt die ehrenvolle Aufgabe, einen paspoort erstellen zu dürfen...

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Ausrufezeichen Not my place, but .....................What a lady`s

Gisteren dus met Dalton afgereist naar PHG het zou de tweede keer in mijn toch al lange wandelcarriere zijn dat ik daar zou komen. De reden is niet zo moeilijk over het hoe en waarom, immers mijn ontdekking van twee weken geleden Angelina was daar neergestreken en dat was de reden waarom ik in Oedt was beland. De laatste keer dat ik er was dateert alweer van een jaar of 3 pakweg 4 geleden en toen was het al erg donker, nu kon ik pas zien dat het toch echt wel gedateert is, zeker naar mijn belevingen de laatste tijd in Golden Dreams was dit echt oud, maar ja we gingen niet voor het meubilair maar voor wat heel anders .

Ik vond de ontvangst koeltjes en onpersoonlijk en chaotisch, maar ja ik ben wel verwend de laatste tijd. Na het omkleden even de boel verkend en me in een van de douches opgefrist en de bar ingegaan alwaar ik Bosco tegen het lijf liep in gezelschap van een lieftallige dame, hij vertelde mij datgene waar ik voor was gekomen, niet veel later was Bossie weg en Dalton was ook in geen velden of wegen meer te bekennen en zocht Stiffie snel datgene op waar hij hier voor was. Groot was haar verbazing dat ik hier was speciaal voor haar en een innige omhelzing was mijn deel.

We besloten om samen eerst maar eens wat te drinken en dan wat te eten, wel het eerste lukte prima het tweede ga ik zo doen als ik uitgetypt ben. Wat een chaotisch tafereel om daar wat te eten te krijgen, denk rond de 50 man die zowat over elkaar kruipen om wat te eten te krijgen, nee niet mijn ding ik heb zelfs in mijn diensttijd nooit zoiets gezien en meegemaakt. Wij besloten ons maar terug te trekken in een kamer en dat werd kamer 8 ergens down under, klein maar wel schoon, en oh god wat miste ik de rust van Golden Dreams daar in dat kamertje, het gedreun van de mijn inziens veel te harde muziek deed de deur trillen en de muren kraken, Angelina deed het raam dicht en dat scheelde weer een hoop lawaai. Het werd een gebeuren met Angelina die de vorige keer bijna deed vergeten, en Stiffie vergat alles om hem heen, de oude zooi, de harde muziek en geen eten, dit maakte mijn avond goed.

Na afloop nog even terug in de bar met Bossie wat geklets en Dalton was nog steeds ergens op een kamertje zijn ding aan het doen, hulde aan opa met zijn onwaarschijnlijke conditie, of zou hij liggen te slapen Aan het eind van de avond rond de klok van 00.15 uur me nog door de mooie Oekrainse Nati laten verleiden dit trouwens ook tot groot genoegen van Stiffie. Toen werden we er uitgegooid en als mieren op een hoopje konden we ons omkleden. Conclusie voor Stiffie is: ik weet nu weer waarom PHG niet mijn club is geworden maar ik weet wel dat de dames een reden zijn om er terug te gaan
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Gisteren weer met vriend kaajaa vertrokken naar mijn clubbie. Na mijn bijzondere ervaring met Carla kwam stiffmaster met mijn idool opa Dalton binnen. Ik had 2 sessie's met Beatrice waarvan de 1ste ik compleet overstuur raakte. Ze verontschuldigde zich maar er waren dingen die ik moest weten , over de meest gehate ex-phg dame. Ik moest wat biertjes van haar achteroverslaan, en mijn gedachten erweer vanaf zetten Dat gaat moeilijk als je steeds door de dames word troostend gezoend en geknuffeld. Ik was niet verdrietig ofzo maar ik had totale onbegrip, de vraag "waarom?" bleef maar malen in mijn hoofd.

Nadat ik wat had gegeten en had gesproken met Dalton en kaajaa voelde ik mij weer wat beter. Na de zoveelste vraag van Beatrice of ik mij al wat beter voelde zei ik van "ja , haal de sleutel maar". Toen ik ff snel ging douchen, had kaajaa gezegd tegen Beatrice "en nu niet meer praten hem, maar er gelijk bovenop springen." En die belofte aan hem heeft ze goed waar gemaakt.

Later met die verliefde dweil van een stiffmaster gepraat genietend van het uitzicht van de mooie Anita die voor onze neus stond te dansen. kaajaa was met Camelia de kamer opgegaan, want die wilde weten waarom MichelJ speciaal voor haar die week naar happy was gekomen. 2 uur later wist hij waarom. Daarna heb ik nog met Lucy 'n uurtje gepraat op de bank en toen was het alweer tijd om ons om te kleden. Buiten van stiffie en Dalton afscheid genomen, en kaajaa en ik begonnen aan de lange terugreis.

Het was een rare dag geweest, met leuke en met moeilijke momenten.
    Ik voel me leeg en moe, zo vreselijk moe.

Groet Bosco.

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard LEUKE AVOND

Zoals jullie gelezen hebben was ik weer eens in HAPPY waar het toch goed toeven is
    Lekkere wisky voor maar 3 euro en dan de dames die er waren plus dat geweldige voer dat daar verstrekt wordt aan al die hongerige ijsberen.
    Het was weer een leuke avond voor deze oude man en tevens een goede afleiding want het voeren van de eendjes in het park begon me aardig de keel uit te hangen.
    Wat ook zo jammer is,dat ik niet van vissen houd,op mijn leeftijd is het nog gevaarlijk ook om een hele nacht aan het water te gaan zitten met wat aas aan de hengel.
    Je weet nooit van tevoren wie dat aas opeet dus heb ik maar een andere hobby bedacht en ga voortaan eens per halfjaar naar een gezellige sauna-club

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Op weg naar mijn auto bedacht ik wat te doen....naar huis of toch.....

Tja, PHG dan toch.
    Ik dacht het nog eens een kans te geven. Aangekomen na een half uurtje rijden werd de deur opengedaan, althans een poging ertoe. Schijnbaar was de batterij van de afstandsbediening leeg, want men moest het zelf komen doen.

Wederom 50 euro afgetikt en met badjas en al naar de kleedkamer. De eerste drie meiden die ik zag waren behorend bij het aloude meubilair van HG, waaronder Maria (Roe), een blonde Poolse waar ik de naam niet van weet en Angelina, waar het mij opviel dat ze dr kont heeft verdubbeld in dikte
    Udo de masseur was er ook en stond zich te vervelen, dus maar even een praatje gemaakt over het hoe en wat in de club. Een positieve indruk krijg je daar ook niet van.
    Geinspireerd door de dames in LR ging ik na een tijdje dan maar wat gokken, ook in HG konden we weinig dames bekoren. Het publiek was deels Je-weet-wel en deels schreeuwende (wellicht al halfbezopen) Nederlanders.
    En tot mijn grote verbazing won ik daar 180 euro :D

Echter was mijn zin om te knallen tot een nulpunt gedaald tot ik daar een kleinere slanke Roemeense zag lopen en besloot het erop te wagen.
    Op de bank leek het leuk te worden, op de kamer bleek al snel dat het minder was dan ik hoopte. De dame, Carla genaamd, volgens eigen zeggen afkomstig uit Acapulco, was dus een echte golddigger en beweerde na 30 minuten dat we al 1,5 uur op de kamer waren
    Tijd om de aftocht te blazen dus, en aan het kastje gaf ik dr 50 euro met de mededeling dat als ze het niet eens was ze maar melding moest maken van die anderhalf uur.....en dat het de eerste en laatste keer was dat ik met haar zou gaan.
    Ze zoende me en liep weg, nog namorrend, tsssssss
    Aan de deur toch dit nog even gemeld aan de Theke van dienst, waarop de vraag kwam of ze me nog gingen terug zien. Tja, dat zal weer heel lang gaan duren ..........

Uiteindelijk dus een zeer matige clubdag, maar wel 20 euro overgehouden aan twee clubbezoeken

Conclusie, LR was hopelijk niet tekenend voor de toekomst en HG bevestigde mijn mening erover die ik helaas al langer heb.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Uiteindelijk dus een zeer matige clubdag, maar wel 20 euro overgehouden aan twee clubbezoeken
    €20,- overgehouden?? Scoobie waar rijdt die auto van je op, wel fijn dat je toch wat inspiratie hebt opgedaan in de vorm van gokkasten
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

ik heb het eerste recht op Angelina Stiffie.. ken haar al een aantal jaren

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

trouwens ik keek van de week fc twente en volgens mij zag ik schumi op de tribune zitten juichen

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

quote scoobert: Angelina, waar het mij opviel dat ze dr kont heeft verdubbeld in dikte

dat is dan gebeurd sinds Stiffie haar bezoekt hahahahaha :-P

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    7

Beitrag Oktoberfest im PHG

Guten Tag zusammen,

Liebesgrüße aus der Lederhose

ich muss gerade erstmal erschreckt feststellen das ich schon ewig nicht mehr im Happy war. Na dann wurde es aber echt mal wieder Zeit. Also bin ich mit ein paar Kollegen zum Oktoberfest dort aufgeschlagen. Oktoberfest im PHG bedeutete eine bayrische Flagge hing am Eingang aus, das Nachtcafe war ebenfalls blau-weiß beflaggt, die Couchen im Nachtcafe mussten Bierzeltgarnituren weichen und es gab deftig bayrisches Essen und natürlich entsprechendes Bier.

Schunkelmusik gabs zwischenzeitlich auch, war aber eher nervig und wurde alsbald abgestellt An der anderen Bar gabs Musik vom Dj in Discolautstärke zu der die Mädels tanzten. Also Lage war gecheckt, Laden gut gefüllt sowohl an Gästen als auch an Mädels (ca.60) und auch einige Leckerchen darunter (Mädels ) Aber erstmal über das bayrische Buffet hergemacht (Weißwürschte, Ente, Leberkäs...) aber geilsten waren die warmen Bretzeln die im Laufe des Abends immer wieder frisch nachgereicht wurden, zusammen mit nem Bierchen echt legger.

Irgendwie waren nach dem Essen die weiblichen Leckerchen die am Anfang gesichtet wurden nicht mehr auffindbar, sprich dauergebucht Also musste man sich halt nach Alternativen umschauen aber so richtig Entscheidungsfreudig waren wir alle nicht, dafür waren die Anbaggerversuche so mancher DL, die keiner buchen wollte und verzweifelt auf Freierfang waren, äußerst amüsant

Da wir recht spät angekommen waren und das Happy ja nur bis 1 Uhr auf hat verging die Zeit mal wieder wie im Fluge, aber ungefickt nach Hause zu fahren hatte ich irgendwie auch kein Bock drauf, an Auswahl hats ja eigentlich nicht gemangelt. Also hab ich dann doch einen Zimmerschlüssel geordert, samt passender weiblicher Begleitung natürlich Melissa aus "Spanien" hieß die Gute. Körper lecker, Gesicht nicht ganz so aber ok.

-------------------------Kurzbeschreibung-------------------
    Name: Melissa
    Nationalität: Spanien
    Größe: 1,67m
    Oberweite: 75B
    Kf: 34/36
    Haare: schwarze, lang, gelockt
    Augenfarbe: braun
    -------------------------------------------------------------------

Ein wenig Konversation auf Englisch und schon lagen wir nackich auf dem Bett. Knutschtest bestanden aber nur kurz. Blasen war dafür sehr geil, was mir sehr entgegen kam da ich eigentlich vollgefressen und müde war Hat ihren schlanken Body seitlich neben mich positioniert so das schön alles in Griffweite war und hat schön tief und nass mit Augenkontakt geblasen. So nun war ich heiß und wollte ficken. Gummi nicht ganz gekonnt montiert aber egal.

Also die Maus vor mich positioniert und ím Doggy den geilen Hintern bewundert Die Kleine hielt richtig gut dagegen so das das poppen richtig Spaß machte. Wechsel in die Missio und hoppla knarzt das Bett, schien schon so einige Fick-Kilometer auf dem Buckel zu haben. Also ging die Nummer wie in einem billigen Porno dann zuende: Quietsch, Stöhn, Rammel, Grande Finale, Gummi voll

---------------------Action--------------------------------
    FO: tief, nass, ausdauernd und mit Augenkontakt, sehr schön
    FO beidseitig: nicht zu gekommen
    Küssen: ja, auch ZK aber nur sehr kurz
    Sex: hielt gut dagegen und bei dem Body machte das auch richtig Spaß
    Abschuss: Missio
    PST/AST: viel Gesprochen wurde nicht und wenn in Englisch
    -------------------------------------------------------------

Kurze Reinigung und ihr dann ihren Lohn von 50€ für die 30min Nummer übergeben. Also Körper optisch lecker, für ne geile Nummer zwischendurch gut geeignet, glaube für eine längere Buchung eher ungeeignet, aber ich war für den Moment erstmal zufrieden und das war die Hauptsache. Die Kollegen warteten schon angezogen an der Tür also schnell noch unter die Dusche, angezogen und dazugestoßen.

Happy by Night

Da noch nicht alle gefickt hatten waren wir am grübeln in welchen Laden wir jetzt noch fahren könnten bis wir auf die gloreiche Idee kamen das wir ja gar nicht so weit fahren müssten da ja direkt nebenan das Happy by Night ist. Also rechts neben dem Happy in der Halle befinden sich 2 Eingänge. Der erste ist das by Night, der zweite ist ne komische Disse die uns blöd angeguckt haben als wir gefragt haben wie das mitm poppen bei denen läuft

Geöffnet hat das by Night von 0 - 4Uhr, Eintritt kostet es keinen aber muss 5€ Vergnügungssteuer abdrücken, geil ich zahl Steuern fürs poppen. Ob man wenigstens die Getränke irgendwie absetzen kann Die kosten übrigens so ab 3,50€ die Cola, Kaffee...etc. man kann natürlich auch die Flasche Champus für ein paar hundert Euro ordern. Insgesamt für einen Barbetrieb recht günstig. Mädels waren natürlich die gleichen wie im Happy die nach und nach rüberkamen um noch ein paar Extra-Euros zu verdienen. Waren dann insgesamt ca. noch 10 Mädels da und genau so viele Gäste.

Gab wieder Technomucke und die Mädels machten weiter Party und hüpften um die Stange und Gäste herum. Der Laden an sich ist sehr klein aber nett eingerichtet. Kollega is dann auch nochmal aufs Zimmer, ich hatte keinen Bock mehr da zu müde war. Hab mir dann sagen lassen das es wohl dort 4 kleine Zimmer gibt und die Zimmerpreise die gleichen wie im Happy sind. Um 4 Uhr haben wir den Laden letztendlich verlassen.

Fazit: Party gut, Essen gut, Mädels war einiges an Leckerchen dabei, Melissa war auch ganz gut, Happy by Night ne gute Lösung für Leute die noch nicht genug haben. Ich komm wieder.

LG,
    Charly

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag

Angelina, waar het mij opviel dat ze dr kont heeft verdubbeld in dikte
    Deze maal heb ik er niets mee te maken ! :wink:
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    ik heb het eerste recht op Angelina Stiffie.. ken haar al een aantal jaren
    Kan zijn Seqoya, maar ik ben verliefd en dan gelden er andere regels

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Eintritt kostet es keinen aber muss 5 € Vergnügungssteuer abdrücken.
    Ist das ? Hab da noch nie Extras bezahlen müssen.
    Happy by Night
    Der Laden heißt offiziell nur "by night".

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Kan zijn Seqoya, maar ik ben verliefd en dan gelden er andere regels
    Kijk maar uit Stiffmaster niet dat we zo weer verhalen ala Cuup gaan lezen !!
    Hou je hoofd erbij !!

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Kijk maar uit Stiffmaster niet dat we zo weer verhalen ala Cuup gaan lezen !!
    Nee asjeblieft niet weer, er zijn de laatste tijd al zoveel van die meewarige verhaaltjes
    eindigen doen ze allemaal hetzelfde .............

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Nee asjeblieft niet weer, er zijn de laatste tijd al zoveel van die meewarige verhaaltjes
    eindigen doen ze allemaal hetzelfde .............
    Wees niet bang zover komt het niet

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    7

Standaard

Ist das ? Hab da noch nie Extras bezahlen müssen.
    Keine Ahnung seit wann das besteht, ich war zum ersten Mal im by Night. Aber die Satzung gilt laut Eintrittskarte seit dem 28.07.2010. Schau selbst
    Attached Images Attached Images

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch PHG/29/09/10

Sneller dan verwacht is SFL weer terug en deze keer voorgoed. Nou ja, SFL heeft een nieuwe job en zal veel mogen reizen. Om dit te vieren had ik besloten om er weer eens tegen aan te gaan en een duchtig feestje te bouwen. Bovendien moest ik ook nog mijn schade inhalen, want tijdens mijn laatste saunaclubbezoek (in GT met verjaardag van Cupido en Bull42) was ik erin geslaagd om geen enkele keer te neuken!

Deze keer ging de Balkan-Bull weer mee. Deze testosteronbom werd al eens ontslagen als Bull, maar hij was er bij in moeilijke tijden en na hem opnieuw aan te werven, is hij nu terug een volwaardige Bull. Eigenlijk had ik Bull J. alias MichelJ ook nog verwacht daar hij me een mail stuurde om te vragen waar ik heen ging, maar tot onze spijt hebben we niets van hem gehoord of gezien. Dus het was dan maar alleen de Master-Bull en Balkan-Bull!

Balkan-Bull was al van in de vroege morgen aan het zuipen geweest en vandaar dat hij de hele dag nog eens de prettige gangmaker was. Al kreeg hij na een lange rit en de nodige verkeershinder uitdrogingsverschijnselen. Reden te meer dat hij opnieuw aan de drank ging vanaf het moment dat we binnen waren.

Een uur hebben we aan de bar gehangen en gedurende dat uur kwam de één na de ander op onze schoot zitten of rond onze nek hangen. Balkan-Bull bombardeerde PHG al meteen tot de beste club waar hij tot nu toe geweest was! Ook enkele gigantische tieten passeerden de revue en we moesten nog maar kijken naar elkaar of we wisten al dat we beide aan Killer-Bull moesten denken. Laatstgenoemde zat krap bij kas en zocht zijn geluk in Mahubay in Houthalen (VL).

Tot mijn verwondering zag ik weer veel oud-gedienden: Klara, Alma, Chris, Anja, Stella…enz. Klara en Alma hebben geruime tijd bij me gezeten, maar verder als knuffelen en betasten kwam het niet, want ik wou mijn geld alleen maar besteden aan nieuw talent vandaag. Hoewel: de hoofdreden dat we vandaag PHG kozen, was omdat ik hoopte nog eens een nummertje te maken met de blonde Roemeense Alesia van een ruime maand terug. Helaas was ze niet aanwezig. Terwijl ik met Alma zat te lullen over de dingen des levens, kwam ook Chris erbij staan. Ik deed haar namens KinkyBull de groeten, maar ze rolde met haar ogen en sloeg een kruis… Ik besloot dus maar om verder te zwijgen over mijn andere kameraad. Balkan-Bull gaf er geen reet om en werd op slag verliefd op Chris… De eerste druk moest van zijn ketel en hij verdween vrijwel onmiddellijk met haar op de kamer.

Terwijl ik alleen achterbleef aan de bar voelde ik me opeens fel geïntimideerd door de vrouwelijke overmacht. Van alle kanten werd ik aangevallen en bijgevolg ging ik dan maar een rondje lopen en in de sauna liggen. In de sauna kreeg ik plotseling het gezelschap van een prachtige natuurlijke schoonheid met een begeerlijke kont. Ze stelde zichzelf voor als Beatriz en vanaf dat moment zou ze zich nog wel meermaals komen aanstellen. En telkens zou ik ervan genieten totdat mijn pik in haar smakelijke kut zou zitten.

In HG drijft het lot me al eens naar het Afrikaanse continent en deze keer viel ik weer ten prooi aan een uitgehongerd jachtluipaard met een roze kleedje aan. Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam en ik iets verwachte in de trend van Congo of Zimbabwe, kreeg ik doodleuk Spanje als antwoord. Dit slettebakje kwam uit de streek van Valencia. Daar hebben ze lekkere sinaasappels merkte ik op waarbij zij haar schouders ophaalde… Ze was er dus belange niet geboren en getogen en was zo Afrikaans als Nelson Mandela. Maar goed, ik liet haar dan maar een Spaanse wezen voor de fun en speelde het spel mee. Ze is een hele lieve meid en op de kamer had ik een aangenaam halfuurtje met haar. Helaas in haar naam me ontglipt en vandaar dat ik deze oproep deed: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=23154

Na mijn safari kwam ik terug in de bar, waar ik een afgepeigerde Balkan-Bull aantrof. Hij zat te bekomen met een koffie en schoot in een bulderlach toen hij mij met de zwarte dame zag binnenwandelen. Na een poos zetten we ons in de sofa, waar nog een andere oude bekende lag te snurken; het was Shumi, die voor één keer niet aan het voetballen was. Afijn, Shumi kon ons gestolen worden, want rond de paal gaf een lady Gaga-achtige verschijning een dansvoorstelling ten goede. Op haar kont na zag het er allemaal veel te nep en vulgair uit en ging mijn aandacht naar iets Shakira-achtigs. Het was een lichtbruine krullebol, bambi-oogjes, kleine tietjes, het buikje van een bellydancer en een fijne kont, maar wel eentje die kon draaien op het ritme van de opzwepende kontjeschudmuziek! Ze liet de paal voor wat ie was en kwam pal voor mij en Balkan-Bull dansen. De verlegen Joego wist niet naar waar te kijken, maar ik wist het anders wel… Het ging bij zelfs verder en ik begon haar dijen en kont vast te grijpen.

Achteraf nog met haar kennis gemaakt en wat bleek: het was een Turkse. Lang geleden had ik de Turkse wijven afgezworen, maar dit mokkel wist me toch in de verleiding te brengen. Het was enkel omdat ik haar vanaf gegeven ogenblik niet meer terug gezien heb, dat een kamergang uitgebleven is. Bij deze nog een oproep: wie weet over welke Turkse het hier gaat, geef me dan ook haar naam nog eens door. Bij opwellende geilheid is mijn geheugen een zeef!

Vlak voor het eten kwam ik in de vangnetten van de Poolse Alicia terecht. Een te hoog barbiegehalte naar mijn dunken, maar met haar overtuigingskracht kreeg ze me toch zo ver om op de kamer wat te gaan stoeien. Meer uitleg lees je hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...0&postcount=41

Zoals de traditie wil, was het avondmaal in PHG weer dik in orde. Met smaak nuttigde ik de voorzien spijzen en ook Balkan-Bull wist zichzelf meteen nuchter te vreten. Het enige wat ik miste, was een dessert. Ik moest er nog maar aan denken of het toetje werd meteen op een schoteltje aangeboden. Het was wederom de Roemeense Beatrice die bij me op schoot sprong. Niet alleen figuurlijk was ze mijn toetje, ook letterlijk heb ik van haar kutje gegeten op de kamer. Een echt topwijf in alle betekenissen van de benaming! Het is al meteen een nieuwe binnekomer in mijn top10 van 2010! Lees volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...1&postcount=38

Toen ik terugkwam van de kamer was Balkan-Bull voor de tweede keer met Chris weg. Als KinkyBull dit leest, dan is het oorlog in het Bull-kamp. Ik stelde vast dat het goed druk geworden was in de bar. De dames waren niet meer in de meerderheid. Het succes dat ik had in de namiddag slonk, nu de dames werk genoeg om handen hadden. Gelukkig is de Italiaanse Stella altijd in voor een vrijblijvend praatje en daardoor zat ik niet lang alleen. Maar ook zij is een werkende vrouw en het werk riep haar op gegeven moment.

Ik zette me dan maar in de zetel en kreeg rond de paal een heeeeeeeeeeeel moooi jong meisje in de gaten. Van snoetje zeker het mooiste paardje van de stal vandaag, maar naar mijn smaak veel te klein, te mager en te jong. Ze hing met haar netkousen rond de paal en toen ze in de gaten kreeg dat ik naar haar zat te loeren, sprong ze als een aapje van de danspaal naar mijn paal. Ze vleide zich naast me neer, stelde zich vluchtig voor, er volgde een verkooppraatje waarin ze me overtuigde van haar goede service en vroeg toen meteen om de sleutel te gaan halen. Niet zo snel dame, SFL is een oude man geworden. Ik probeerde het gesprek gaande te houden en trachtte hoogte te krijgen van haar kunnen, maar helaas was ze nog te kinds in omgang. Om de één of andere reden was ik toch geil van haar en uiteindelijk bedacht ik mij dat gekke Diana (begin dit jaar in LR) ook nog maar 19 was en ook klein en fijn van lichaamsbouw. Met haar viel het ook altijd reuze mee en zodus gaf ik het dan maar een kans.
    Op de kamer had ik wel een pak meer verwacht. Ze was te jachtig en aangezien ik al 3 toppers op mijn priem gespiesd had vandaag, had ik wat tijd nodig om een volwaardige stijve te krijgen en daarna mijn zaad te lozen. Langer als een halfuur wou ze niet en indien ik persé toch een uur wou, dan zou ze 100€ aanrekenen. Dit was het me niet waard en we hebben de seks beëindigd zonder dat ik een vierde keer geknald had.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=23098

In de kleedkamer liep ik de Balkan-Bull tegen het gespierde lijf en we besloten om nog één drankje te consumeren en het daarna voor bekeken houden. Rond 21u hebben we HG in alle stilte verlaten. Twee dames stonden ons in het portaal nog uit te wuiven: Chris en Beatriz.

Nog een muzikaal afsluitertje:
    Deze song werd afgespeeld toen ik een stapje verder ging bij het kennismaken met Beatriz.
    http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten