Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Alma (Roemeense)

Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Alma (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : Zwart, half lang en opgestoken
    Lengte dame : 1m75 op hakken
    Postuur/Cupmaat : mager / kleine stevige en mooie tietjes
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / beetje Engels
    Leeftijd : tussen 20 en 25, schat ik
    Tatoeages/Piercings : ik meen van niet
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, FT...etc.
    Voordelen: hele mooie ogen, lief kind..
    Nadelen: te wild en te fake
    Tijdsduur : halfuur
    Prijs : 50€ + kleine fooi

Niet lang na mijn eerste verovering, was ik losgekomen en stond ik me gezellig te amuseren met de dames die zich één voor één kwamen voorstellen. Deze schone deerne trok daarvoor het meeste tijd uit en met haar heb ik nog een potje dirty dancing staan te doen. Qua uiterlijk deed ze me een beetje aan de Griekse Eleni van GT denken. Maar zonder tatoe op haar been en haar kont was platter... Voor de rest konden het wel zusjes zijn en zodus een volledig SFL-type.

Toen ze me helemaal warmgereden had en me opgeilde met duizende kleine kusjes in mijn hals, vertrouwde ik haar even toe dat ik met haar wou gaan kameren, maar dat ik eerst een douche ging nemen. Kwestie van de vorige haar vuiligheid van me af te wassen. Toen ik na het wassen terug naar boven liep om haar gaan te halen, sprong Niky het kleine zigeunermeisje rond mijn nek. Om niet te zeggen dat ze me ter plekke haast verkrachtte. Nog voor ik er zelf erg in had, ontvoerde ze me en dat voor de ogen van die arme Alma.

Ik had er een naar gevoel bij, maar tegen gipsy-girl kan je geen nee zeggen, en uiteindelijk was zij wel de reden van mijn bezoek. Maar terwijl ik met gipsy knuppelen was, hield Badslippers de verdrietige Alma warm.

Toen ik terug kwam van een uurtje Niky, moest ik even op krachten komen en trof ik ook vader Badslippers weer in de bar. Hij vertelde in geuren en kleuren hoe geweldig Alma wel niet was. Maar telkens toen Alma voorbijliep, keek ze nijdig boos naar mij. Het zou een verloren zaak zijn.

Doch, later op de avond vonden we elkaar weder en hebben we ons misverstand uitgepraat. Ik zei haar oprecht dat ik haar echt heel leuk vond en dat we het toch maar eens moesten proberen.

We gingen naar het heetste kamertje van LR, waar geen verluchting was en enkel een ventilatiemolen op volle toeren hing te draaien. Nog voor ik me op het bed geinstalleerd had, sprong ze als een gekkin op mij en begon me van kop tot teen af te likken. Om het in de wijze woorden van Badslippers te zeggen: in de bar ziet ze er zeer burgerlijk uit, maar op de kamer is ze net een wilde beest die geen scrupules kent.

Het voorspel kon ik dus zeer waarderen, maar het pijpen was net iets te wild naar mijn smaak. Terwijl ze tussen het zuigen door me ook nog eens als een psychopate begon af te rukken, moest ik haar toch tot bedaren brengen. Ik herinnerde haar er even aan dat de twee vorige dames mijn piemel ook al gesloopt hadden en dat ik het nu iets zachter zou willen hebben.

Daarna heb ik haar van kop tot teen afgelikt en ook heerlijk gebeft. Een zeer fris kutje, al mocht ik niet bij de gedachte stilstaan dat die verdomde badslippers er nog heeft aan zitten slurpen. Zijn befkwaliteiten zullen wel beter zijn dan die van mij, want hij vertrouwde me toe dat ie 2x de bedovertrek moest wisselen omdat hij haar zo nat gemaakt had. En ik kreeg haar maar niet nat... Het enige natte dat ik haar kut hing, dat was mijn kwijl. Maar je, ervaring zit hem in de leeftijd zeker!

Na me ook nog eens over haar kleine prachtige boezem te ontfermen, zijn we tot neuken over gegaan. Met die magere mokkeltjes heb ik altijd wel de natuurlijke drang om me in te houden, maar ik moet zeggen dat ze me genoeg aanzette om harder te bonken.

Verschillende standjes volgden elkaar in een ijltempo op. Toen ik boven op haar lag klaar te komen, duwde ze me al wel terug pal in het midden van mijn zaadlozing. Dit was echt een afknapper.

Ik zal niet zeggen dat ze waardeloos was, maar het was de minste sessie van de dag. In vergelijking met haar look-a-like Eleni, komt ze qua erotische behendigheid veel te kort. Maar goed, voor mij was ze eerder een optic fuck en was ik weer van mijn kwakje af. Kans op herhaling is eerder klein.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ha ha, terwijl de Master-Bull zijn kloten ligt te wassen en te boenen ontferm ik me over zijn zojuist opgehitste Alma. Eigenlijk ontmoet ik haar in het begin van de avond aan de bar waar ze als een verlegen muurbloempje van haar drankje geniet. Ik bestel wat te hijsen bij die uit de kluiten gewassen, donkere "Thekefrau". Machtig wijf vind ik dat. Altijd effe geinen met haar en "High Fives" geven. Als die kleine dikzak een keer voor de bar komt te werken, ben ik de eerste die haar aan mijn lans prikt.

Maar goed, Alma. Terwijl ik op mijn drankje wacht, aait deze dunne spijker over mijn borstkas en knuffelt ze lichtjes. Ze hijgt en blaast in mijn oor en hoewel zachtaardig en schuchter, raak ik opgewonden. Toch altijd wennen om met zo'n stijve knuppel aan de bar te staan. Het is echter nog vroeg en ik wil eerst met mijn troetelbeertje Sophia naar de kamer om een half uurtje te knuffelen en te slapen. Ik ben daar nog geen kwartier van terug of Alma draait haar kruis tegen mijn liezen. Ze zit nog steeds aan de bar op dezelfde plek.

Ik wil dit magere lijfje met de kleine, fijne tietjes wel eens onderzoeken. Op de kamer wordt er uitgebreid geknuffeld met veel gehijg. Daar wordt ik toch altijd opgewonden van. Teveel stilte is dodelijk voor mijn "Sex Drive". Deze dame verandert op slag van schuchter muurbloempje tot geile snol. Al gauw begint ze mijn warmgereden hangijzer verder te verwennen met een zachtaardige BlowJob". Nu lees ik hierboven dat de leuter van SFL er zowat afgedraaid werd door deze "Psycho". Echter, BS is zelf als "Psycho-Bull " gepromoveerd en werkt in het dagelijks leven met dat volk dus ik kan daar mee omgaan. Bij mij is het dus geil en zachtaardig pijpwerk.

Hierna leg ik deze hitsige meid met het ranke lijfje op haar rug en bef haar tot dat de kutsappen het laken zeiknat maken. Deze geile snol laat zich zeer gewillig beffen en geniet met volle teugen. Mijn kop heeft ze goed klem zitten tussen haar dijen zodat er voor mijn geen ontkomen aan is. Nat tot op het bot, wil ik haar wel effe beuken. Op het moment dat ik mijn snikkel naar binnen laat schieten in die kletsnatte fof van haar zegt ze: "Easy Baby, You're Cock is soooooo Big" Ik begrijp nog steeds niet waarom die dames zo huichelachtig als een Farizeeër zijn want mijn paal heeft een gewone "Lullengte". Doet er verder niet toe. Het is goed duwen en krikken op dit wijfiie. OK iets te nadrukkelijk gekreun maar zoals eerder gezegd, dat mag ik wel. Ze kijkt me diepgeil in de ogen maar ik heb er nog geen half uur geleden een sessie opzitten en ik produceer niet meer dan wat gestold sperma als toetje. Als ik onhandig het rubber van mijn lul stroop, vloeit het beetje smurrie al over mijn klauwen. Alma geeft me braaf de keukenrol en inspecteert het condoom op scheuren en lading.

Coclusie: Hete, slanke dame die aan de bar een verlegen schoolmeisje is die je desondanks geil maakt. Je wordt op het verkeerde been gezet omdat ze zuinigjes kust. Op de kamer zo heet als de tyfus met overdreven gekreun die veel in haar servicepakket heeft zitten. Twee lakens meenemen wegens zeiknatte pruimenwerk. Ik had er een goeie sessie mee en zal zeker nog een keer met haar gaan.

Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Conclusie: Hete, slanke dame die aan de bar een verlegen schoolmeisje is die je desondanks geil maakt. Je wordt op het verkeerde been gezet omdat ze zuinigjes kust. Op de kamer zo heet als de tyfus met overdreven gekreun die veel in haar servicepakket heeft zitten. Twee lakens meenemen wegens zeiknatte pruimenwerk. Ik had er een goeie sessie mee en zal zeker nog een keer met haar gaan.
    Vergeten te vermelden. Deze dame heeft een bovengemiddelde massage in haar pakket zitten. Geen ruggevernaggelaar zoals de meesten die niet verder komen dan wat stompzinnig gekrab en gekneed met als gevolg dat je met een kromme rug van de kamer komt.
    Goeie massage van je hele lijf dus. Alleen daarvoor zou ik haar nog eens boeken.

Regels voor berichten