Ace, is de Jenny in je lijst de Jenny met de MEGA-boobs :D? Thanks!
Ace, is de Jenny in je lijst de Jenny met de MEGA-boobs :D? Thanks!
Megaboob (28 februari 2013)
kan er iemand mij de naam is geven van een truks meisje dat ongeveer nu 1.5 maand in GT werkt? ze heeft lange zwarte haren en is 22 of 21 jaar oud
Kerel, investeer 60 euro, maak een vragenlijst en stel al je vragen aan alle vrouwen die er rondhuppelen. Leg de antwoorden vast in je mobieltje of gebruik kladblok, potlood en gum en rapporteer vervolgens terug aan dit forum en haar lezers en wellicht win je zelfs een vrijkaart.
Je kan natuurlijk ook de "Live" berichten (beter) lezen:
chefkok ( 1 maart 2013)
Zoveel mensen, zoveel meningen...
ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!
Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!
@bbertb: thanks voor de reply
Bijzonder rustig nog hier voor een vrijdagmiddag. Parkeerplaatsen genoeg nog..verder een hoop licht in de club...waardoor de dames nog beter te zien zijn..
Ik ben in GT. Aanwezige vrouwen met hulp van Cupido: Criss, Andrea, Sandra, Romina, Anja, Medina, Anastacia, Nicky, Cassandra, Crissy, Christina, Shiva (Cupido is er nog moe van), Stefania, Kira, Martha, Carmen, enz.
Ace2 ( 2 maart 2013),chefkok ( 2 maart 2013),hp001 ( 2 maart 2013),ilovethaigirls ( 2 maart 2013),Jack42 ( 3 maart 2013),kempie ( 3 maart 2013),wervelwind ( 2 maart 2013)
Ik ben nu in GT. Aanwezige vrouwen zijn: Medina, Sanne, Veronica, Romina, Ines, Jay-Jay, Christina, Paula, Kira, Dilan, Rosa, Barbie, enz. Deze lijst is samengesteld met de hulp van een andere gast.
Ace2 ( 3 maart 2013),Jack42 ( 3 maart 2013),kempie ( 3 maart 2013),wervelwind ( 3 maart 2013)
begeleid door een heerlijk zonnetje gearriveerd op de Heidweg,kennelijk hadden meer mensen dat idee want ik had de laatste parkeerplek en de hummer werd weer van stal gehaald.Amper binnen begon kleine Gign al te steigeren bij het zien van Jessicas vernieuwde voorgevel nu megaboobwaardig.
Ff ontbeten en ga zo ff op zoek naar het eerste snoepje van de dag.
Terwijl Kee mee zit te lezen ff wat namen milf Christina,Jessica 2.0,Elisabeth,Meggy,Lulu,Lin,Mimi,Rosa,Anja
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
ff een lekkere pannekoeksessie met Poolse Rosa gehad,was weer een doorslaand suc6.Nadat ze eerst langdurig al mijn gevoelige plekjes had gepest volgde een weergaloze pijpbeurt.Hierna kreeg ze hetvterug toen ik op zoek ging naar haar erogene zones.Het zeer vochtige poesje maakte duidelijk dat het 1-1 was in deze Pools-nederlandse interland.
Maar ze zag er zonder probleem kans in een Poolse overwinning eruit te slepen met een tweede doel euh keelpunt.
Het zit intussen goed vol met Nederlands als voertaal.
ff een aanvulling Sissy,Isabelle,Morena,Sandra,Vita en haar eveneens boomlange vriendin,Doro,Inez met krulletjes,Laura,Andrea,Barbie,Heidi.
Jessica komt knuffelen en gaat maar vast een sleutel halen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Ace2 ( 5 maart 2013),Badslippers ( 5 maart 2013),bergm550 ( 5 maart 2013),chefkok ( 5 maart 2013),Jack42 ( 5 maart 2013),wervelwind ( 5 maart 2013)
De 2e sessie was dus met Jessica.Door toeval elkaar de laatste tijd steeds niet getroffen maar vandaag was het eindelijk weer eens raak.
Ze vroeg zich af hoe lang we elkaar al kenden,het is dus 9 jaar.Zij was toen naar eigen zeggen nog jong en onbedorven en ik,tsja 9 jaar jonger...
De titel Erstfrau gaat aan haar voorbij dat is Anastacia die ik destijds vanuit PHG naar het gloednieuwe GT ben gevolgd maar naar de titel Zweitfrau kan ze wel dingen.
Enfin na 9 jaar weten we wel wat we aan elkaar hebben,eerst haar nieuwe borsten mogen bewonderen.Geen megaboobs maar een trotse 75E,welke prima zijn geslaagd.
Wat ook een upgrade had gehad was haar blowjob welke nu behalve volledig hands free ook deep troath was en resulteerde in een prima cumshot die ze heerlijk over d r cupjes liet lopen,damn
Hierna was de pula leeg dus helaas mijn vriendinnetje Nina welke net terug is van vakantie en ons eigen limburgs pijpwonder moeten teleurstellen,i will be back.
Ace2 ( 5 maart 2013),Badslippers ( 5 maart 2013),bergm550 ( 6 maart 2013),hp001 ( 5 maart 2013),ilovethaigirls ( 6 maart 2013),Jack42 ( 5 maart 2013),Megaboob ( 5 maart 2013),rob45 ( 5 maart 2013)
Zijn er nog star reporters in da house ?????????
De live verslaggeving staat de laatste woensdagen wat op een laag pitje
Bosbeer missen we
'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.
Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.
Dan zal ik er maar inspringen.....
Bosbeer was inderdaad vandaag absent maar ondergetekende en SFL waren vandaag wel van de partij.
Ook de "De Souza" kon zich vandaag ook goed vermaken. Wel vond ik de line up vandaag wat magertjes al waren er genoeg krenten in de pap.Ook niet zo druk met dames zowel beren.
Maar in GT moet het toch raar lopen wil je niks van je gading vinden dus we hebben goed kunnen kameren.
Voor namen moet je niet bij mij zijn want daarvoor kom ik gewoonweg te weinig in GT.Ik dacht de gebruikelijke dames die GT bevolken.Zal toch een poging wagen: Andrea,Amara,Annie,Lulu,Lin,Vita,Dorro,Gaby,Lolly, Heidi,Shiva,Issabelle,Barbie,Anja,Romina,Veronica, en nog veertig anderen.
Uitgebreider Verslag zal nog volgen.
Ace2 ( 6 maart 2013),bergm550 ( 6 maart 2013),Hunziker ( 6 maart 2013),ilovethaigirls ( 6 maart 2013),Jack42 ( 6 maart 2013)
Even een vermelding waard:
Mijn wingman en rechterhand van dienst, Rob45, verdient een eervolle onderscheiding.
Nog niet heel lang toegetreden tot the Bulls, maar hij maakt al meteen promotie!!!
Naast kogels opvangen, vreten en drank voorproeven tegen vergiftiging voor de Master-Bull en zichzelf opofferen om de minderbedeelde mokkels en de tegenvallers van me weg te houden, brengt hij me ook nog uitermate knappe raspaarden en subtoppers aan. De master werd op zijn wenken bediend en wil zijn dank uiten door Bull45 te promoveren tot korporaal binnen het Bulls team!
De volgende keer breng je me dat renpaard op ketamine als eerste naar mij en niet als derde... Ik ben verdomme zo in de prak geneukt met 2 bijna-liesbreuken, dat mijn kloten aanvoelen als greuzelementen na een mortieraanval!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
rob45 ( 7 maart 2013)
Net een half uurtje binnen toevallig samen met de erstfrau en Sandra :D
Raul7 en de paus zijn er maar de paus is inmiddels alweer vertrokken. Segoya is er ook volgens r7 maar die is meteen naar de kamer vertrokken met Mischa die geilaard. Verder zijn er ook Jana, Poolse Karina, laura, valeria flo, lola, Michelle, barbie, monica, carmen, shiva, Heidi, Elisabeth, chriss, Andrea, Christina de Griekse, doro, isabella, Martha, Cassandra uit LR, Kim, bonny, helaas voor r7 nog geen cora en Nikki.
Ace2 ( 8 maart 2013),bosbeer ( 7 maart 2013),chefkok ( 7 maart 2013),ilovethaigirls ( 7 maart 2013),rob45 ( 7 maart 2013)
Het ziet opeens erg blauw hier.
Beter ff wachten om te komen.