Badslippers (13 maart 2014)
Klopt. Is vrij duidelijk te herkennen als je er in aanraking mee bent geweest. Gedrag is druk, geil, snel afgeleid, veel met zichzelf bezig en alles wat jij te melden hebt gaat het ene oor in het andere weer uit. Maar als je het niet van dichtbij gezien hebt is het niet overduidelijk. Over het algemeen zijn mensen na een lijntje niet de gezelligste om het zo maar te zeggen Goede PSE is dan wel weer mogelijk.
De GFE liefhebbers kunnen beter een pilletje delen een uurtje voordat ze op kamer gaan
hasta la pasta (14 maart 2014)
In de jaren dat ik meeloop in dit "vak" heb ik geleerd dat heel veel vrouwen drugs gebruiken, vooral coke. Ik kan me voorstellen dat het anders ook bijna niet vol te houden is, je moet wel sterk in je schoenen staan om jarenlang ver van huis en familie dit werk te doen. Ook meisjes waarvan je het niet verwacht had, die je soms al jarenlang kent voordat ze erover vertellen. Maar triest blijft het natuurlijk wel !
Mannen die ropen dat ze graag naar de kamer willen met de meisje dat drugs gebruiktzijn nog triester ..... dat heeft iets weg van een heroinehoer pakken achter het Centraal Station !
wervelwind (16 maart 2014)