Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Prijzen

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ja, dit is wat je noemt een toppertje! Ik heb ook al een aantal keren het genoegen mogen smaken om met haar samen te zijn!
    Ook FT is bij deze dame mogelijk tegen bijbetaling van €10,-
    Groet Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    Vandaag @ 17:39
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Zoals bij ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    ... de meeste dames trouwens.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:26

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

LD,

Ik lees dat je 70 Euri's betaalde, allicht met FT inclusief. Dit betekent dus dat deze dame 20EUR extra vraagt voor een FT, waar tot op heden in Paradiso een tarief van 10 EURO werd gehanteerd.
    Dit zou eerdere berichten van op ISG bevestigen dat de prijs van een FT inderdaad naar boven is gegaan.

Volgende week zelf even checken...

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard FT

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ik lees dat je 70 Euri's betaalde, allicht met FT inclusief. Dit betekent dus dat deze dame 20EUR extra vraagt voor een FT, waar tot op heden in Paradiso een tarief van 10 EURO werd gehanteerd.
    Dit zou eerdere berichten van op ISG bevestigen dat de prijs van een FT inderdaad naar boven is gegaan.
    Thesickboy schrijft allicht met FT; kan ook best een supplement voor 15 minuten boven het half uur geweest zijn.

Blauwebeer heeft het ook reeds meerdere malen meegemaakt dat dames afwijkende prijzen naar boven, zoals FT voor 20 of 25 euro, of naar beneden, zoals AV voor 20 euro aanboden. Steeds werd dit duidelijk en op voorhand verteld.

Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:26

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Ja, dit is wat je noemt een toppertje! Ik heb ook al een aantal keren het genoegen mogen smaken om met haar samen te zijn!
    Groet Jaccoone
    Ik postte het reeds bij Sonja maar op ISG las ik dat er sommige dames 20Eur voor een FT beginnen te vragen.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

FT is gewoon 10 euro extra in Paradiso en blijft dat ook (voorlopig).

Heb na dat "dispuutje" met Dominica hier nog met de (uitermate vriendelijke) Thekefrau over gehad en zij adviseert ook dat we als ijsberen alles buiten de normale prijssteliing NIET te accepteren en te melden bij de Theke.

Zodra we dit gedrag als ijsbeer nl wel accepteren (en honoreren!) dan is het hek van de dam, het moet geen 2e GT worden natuurlijk.

Uiteraard zijn tips (Trinkgeld) altijd mogelijk, zelf doe ik dit na een geslaagde sessie eigenlijk altijd (dus in Paradiso wel erg vaak :D), maar dan niet op verzoek van de dame zelf (zoals in GT nog wel eens gebeurt).

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Ja oder nein

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zodra we dit gedrag als ijsbeer nl wel accepteren (en honoreren!) dan is het hek van de dam, het moet geen 2e GT worden natuurlijk.
    Uiteindelijk beslist de ijsbeer nog altijd of hij deze service wil 'consumeren'. :D

Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:27

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

TheSickboy volgt uiteraard alle hierboven aangehaalde argumenten (ik zou niet anders durven).

Allicht kan onze kleine duivelse vriend hier duidelijkheid scheppen....:teuflisch
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 mei 2007 om 12:59

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Leg de ijsberenpopulatie de prijsstructuur maar eens uit

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Vooruit dan maar :D

Entrée: voor 12 u en na 21 u EUR 30, tussen 12 en 21u EUR 50.

Dames: per half uur op de kamer EUR 50. Evt voorspel op de bank telt niet mee in dit halve uur. FT Eur 10. Anaal per dame af te spreken, mij niet bekend wat ze vragen. Niet elke dame doet anaal en/of FT. Dames geven zelf aan als het half uur overschreden wordt; beer mag beslissen verder te gaan voor nog eens EUR 50, danwel te stoppen. In de praktijk doen de meeste dames niet moeilijk over enige tijdsoverschrijding.

Sommige dames willen meer voor FT. Het staat de beer vrij hierin mee te gaan, of beleefd te bedanken. En evt hiervan melding te maken bij de Thekenfrau. Doe dat sowieso als je niet tevreden bent, na uiteraard dit ook met de dame in kwestie besproken te hebben.

Fooien mogen uiteraard, maar moeten niet. Dames stellen cadeautjes ook wel op prijs.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Dames stellen cadeautjes ook wel op prijs.
    Maar pas op dat als het chocolade is, dat het niet gebroken is, of je krijgt ruzie! :D

Over AV: ligt op 25 of 50 euro, maar ben niet zo'n kenner/liefhebber verder.

Om de sfeer prettig te houden (en onderlinge haat/nijd/concurrentie tussen de dames te voorkomen) gelden ALTIJD de standaard prijzen en kun je bij uitzonderingen beter de standaard prijs betalen plus een fooi geven (en dat ook zo expliciet benoemen!). Ik hoor de NMA al naderen nu, dus dekking........ :teuflisch

Gelukkig dat er een totaal animeerverbod geld, zodat de "foute vrouwen" je niet continue aan je jas (of iets anders!:D) lopen te trekken en die in Paradiso na een paar dagen gewoon werkeloos op de bank zitten en naar GT vertrekken. Hopelijk blijft dat ook zo.

Randy en LD vergaten nog te schrijven dat het een complete mislukking was gisteren in Bochum. Moet zelf ook zeggen dat er niets aan was en het een totale afrader is deze club!!!

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Randy en LD vergaten nog te schrijven dat het een complete mislukking was gisteren in Bochum. Moet zelf ook zeggen dat er niets aan was en het een totale afrader is deze club!!!
    Dit kan niet genoeg benadrukt worden, een echte TMT!!!
    TMT: Te Mijden Tent

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Maar pas op dat als het chocolade is, dat het niet gebroken is, of je krijgt ruzie! :D
    De dame in kwestie was niet boos, wel diep, diep teleurgesteld en verdrietig. Zelfs dat je dat tot 2x toe flikte, nee, dát had ze niet van jou verwacht. Niet na alles wat jullie gedeeld hadden samen... wat doe je de dames toch aan, M.

Randy mocht weer eens de brokstukken lijmen, en pas na uitvoerig troosten kon de dame weer lachen.

Neem je de volgende keer nu wat ongebroken choco mee voor haar?

Daar heeft MiniME wel een punt. Het is hard werken in zo'n club, en dat terwijl ik eigenlijk voor m'n ontspanning kom. Kun je wel vergeten daar, 't wordt tijd dat ze al die vrouwen er uit schoppen, zodat we als heren onder elkaar met 't hogere bezig kunnen zijn, filosoferen, de wereldpolitiek doornemen onder 't genot van een goede sigaar en betere cognac. Die vrouwen leiden maar af, nietwaar?

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Die Marina waar ik gisteren mee op de kamer was vroeg doodnormaal € 50 extra voor FT en € 100 extra voor anaal. Ik had van mijn mede-ijsberen ook andere prijzen gehoord en was dus tamelijk verrast en bedankt voor het aanbod.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten