Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Rotes Gesicht Slechtste trio ooit in mijn ijsberenbestaan....

N.a.v. de post van Rex:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    ....Na lang wikken en wegen rond de klok van half 12 gekozen voor een trio ( Kim en Fiona), zien er allebei uit om door een ringetje te halen zo mooi. Maar dan............Service van deze meiden is gewoon bagger Niet zoenen, pijpen met condoom, niet vingeren, niet beffen, wat doen ze eigenlijk wel zou je je gaan afvragen???

Ik had er zo de pest in dat ik Fiona met een dildo heb laten spelen en Kim die echt een mooie kont heeft heb ik zo gruwelijk à la Rex Doggie geneukt, dat ze nu nog last heeft:thefinger

Ik heb na 20 minuten afgebroken en ben naar de receptie gelopen en mijn beklag gedaan. Ik heb gezegd dat ik dit een top tent vond / vind, maar met twee van zulke uit Keulen afkomstige domme Duitse snollen, verknal je een hoop van je goede imago als club zijnde. Excuses heb ik wel drie keer gehad ook van die Bokito beveiligings guy, maar ja daar koop ik natuurlijk geen mallemoer voor............................ZONDE ZONDE!!!!!....
    en de opmerking van HM elders, is het wellicht een idee om een topic "Slechtste trio ooit in mijn ijsberenbestaan.... " te openen..
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Rotes Gesicht Want Silvester heeft ook iets meegemaakt....

Het zal zo'n dik 15 -16 - 17 jaar geleden zijn dat Silvester aanbelde bij een club, ergens ten zuiden van de landingsbaan van Schiphol, plaats en naam weet ik echt niet meer, zullen wel de grijze hersencellen zijn....

Een juweeltje van een Indo-China dame opent de deur en loopt me voor de zeer steile trap op.
    Silvester keek recht omhoog tegen haar onbedekte kruis, alwaar zich onder haar superkorte "minirokje" een bijzonder fraai schouwspel afspeelde van de naast elkaar schuifelende glinsterende (!) labia, ingevat tussen een perfect stel ronde billen....
    Op deze wijze wilde Silvester wel de Eiffeltoren beklimmen...

Boven kreeg ik het aanbod van de dag voorgeschoteld, een taboeloos lesbisch trio met een donkere en een blonde dame, pzc standaard, kosten 4 of 500 gulden (weer die grijze hersencellen) voor een uurtje...

Helemaal geil geworden door de trapscene en de goede looks leek dit Silvester wel wat...

Silvester werd door haar in een kamer gedropt, de donkere dame zou zo komen, huh , en jij dan?, nee, zij had al een afspraak met een vaste gast, maar geen zorgen, die andere dame is minstens zo goed...

Na ja, toe maar dan, ... o ja, de blonde is er nog niet, maar komt er zo aan....:green_smi

Even hoorde Silvester door het motorengebulder van de vliegtuigen een andere soort gerommel.... zat dit wel allemaal goed...

De -overigens ook niet onappetijtelijk ogende- vervangende dame komt de kamer binnen, legt me op het bed en begint te frummelen, uhhhh, doen we hier niet aan wassen vooraf....
    Het antwoord kwam in de vorm van een condoom wat over Silvestertje geschoven werd.... en wat voor een exemplaar, het leek wel een afgesneden duim van zo'n ouwerwetse werkhandschoen, zo'n linnen ding met wat rubber er om heen....
    Jaaaa, de dame speelde wel graag op safe, begrijpelijk, maar zo?, en wat komt er van het pzc?, oooh, ja, dat deed alleen die blonde....

De dame begint aan ingeknelde Silvester te lubberen, gevolgd door een behoorlijk gore spuug- en sputterpartij, die condooms waren wel heel erg vies van smaak....
    De oplossing was al bij de hand, er werd een 2° exemplaar (!) over Silvester heen geschoven, deze had wel haar favoriete smaakje, en jaaaa, dubbel zeker is heel erg zeker he...!

Silvester achtte de tijd rijp om toch eens wat te gaan reclameren en te informeren waar zijn tweede bedgezellin bleef...
    Op de gang kom ik mijn eerste liefje tegen, en doe ik heel netjes mijn beklag...

Een momentje meneer, en nog geen 3 seconden later staat er een gestalte als YY's Bokito, en dan nog anderhalve kop groter en bijna dubbele omvang voor me, een ware zonsverduistering trad in...
    Weer klonk er wat gerommel, ditmaal vanuit de nabije hoogte: meneer is klaar geloof ik ?

Het signaal kwam heel duidelijk over, en binnen no time liep Silvester -ditmaal alleen- de trap af...

Als ik de deur achter me dicht trek, komt er een ongelooflijke stoot van een blondine aangehuppeld, ga je al weg jongen?....da's jammer, want ik heb het zoooo nodig...!!!

Bizar....
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten