Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Olga (Оля), Oekrainsche

Оля

Haarkleur/-lengte : donkerblond / stijl halflang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : normaal / DD
    Nationaliteit/Taal : Oekraine / Russisch en Duits
    Leeftijd : 28 лат
    Tatoeages/Piercings : T-b op onderug
    Service: NMC, PZC, FT, Massage, zoenen
    Voordelen: Heel inteligent en sociaal
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 1uur
    Prijs : 75euro
    Extra’s bij het bezoek:

Olga, 3 augustus 2007

We hebben er weer een Olga bij in GT. Laten we zeggen Olga 3.
    Deze Oekrainsche dame van 28 jaar heeft tot voor kort in Oase gewerkt en werkt sinds afgelopen dinsdag in GT. Toen had ik haar al gesproken in samenzijn met Sabrina en Cheyenne. Olga heeft ook dat Typische Slavische ronde koppie waar Sonny zo gevoelig voor is.
    Vrijdag besloot ik dan uiteindelijk toch om met Olga de kamer op te duiken.
    Dit is me zeker niet tegenevallen. In Oase had ik haar al vaker gezien en was ze me zeker bijgebleven als "things to do" dame.
    Je hebt met Olga lekker tedere sex en omdat ze niet zo superslank is, voelt ze lekker zacht aan. Olga is zo'n dame waarmee de tijd vliegt op de kamer.
    De sex is gewoon goed en ze weet hoe ze een ijsbeer moet verwennen.
    Ze had het na vier dagen GT heel goed naar haar zin. Ze vondt de bezoekers veel beter dan Oase en noemde voornamelijke de Nederlanders.

Olga, zeker een aanwinst voor GT. Zal haar zeker nog een keer uitnodigen voor een bezoek aan de kamer.

Sonny:wink: :wink:

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Оля

.

Olga, zeker een aanwinst voor GT. Zal haar zeker nog een keer uitnodigen voor een bezoek aan de kamer.

Sonny:wink: :wink:
    Zo geschiedde gisteren. Spontaan, lief en ook nog inhoud. De tijd vliegt met deze dame op de kamer. Groot voordeel, je hoeft haar niet lang te beffen voordat je ze in hogere sferen hebt. En wanneer het dan zover is, dan breekt ze je helemaal af. Hoe still ze in de bar zit, hoe heftig ze op de kamer is!

TOPPER! deze Olga..

Sonny:wink:

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard Nieuw binnen in mijn top-5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Zo geschiedde gisteren. Spontaan, lief en ook nog inhoud. De tijd vliegt met deze dame op de kamer. Groot voordeel, je hoeft haar niet lang te beffen voordat je ze in hogere sferen hebt. En wanneer het dan zover is, dan breekt ze je helemaal af. Hoe still ze in de bar zit, hoe heftig ze op de kamer is!

TOPPER! deze Olga..

Sonny:wink:
    Je hebt helemaal gelijk Sonny.

Hoewel ik Olga al een paar weken op het verlanglijstje had staan kwam het er steeds maar niet van om haar eens mee te nemen naar een kamer. Gisteren was het dan eindelijk zover. 't Is een erg sympathieke, lieve en intelligente meid, die gelukkig ook gevoel voor humor heeft. Van mij hoeft ze echt niet meer terug te gaan naar Oase, laat haar maar lekker in mijn Stammclub blijven. De uren vliegen voorbij met haar en een aantal collega-ijsberen die mij zagen toen ik van de kamer terugkwam wist in een oogopslag dat 3 RedBull (ja, zonder wodka) me nog amper op de been hielden.

Toen om 0.55 u. het traditionele Feierabend-muziekje ('Ein Stern, der deinen Namen trägt' van DJ Ötzi) door de bar van GT schalde schoot me een ander nummer van DJ Ötzi in gedachten: 7 Sünden bist du mir wert und noch viel mehr. Du bist der Wahnsinn. Volledig van toepassing op deze Olga.

Bis bald,

GT-junky
    ............., я тебя люблю дорогая!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten