Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Anna (Roemeense)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard Anna (Roemeense)

Anna (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Zoenen, Aftrekken
    Extra info : "Hallo Wie Geht's"-Roemeentje (afwerk-)

2. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 3 april 2016)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Anna - Sex met een "Hallo Wie Geht's"-Roemeentje
    19 Maart 2016
    Bij recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...188#post477188

We trokken ons terug in de kino en had wat moeite haar uit te leggen wat ik allemaal leuk vind en wat niet op kamer en in welke kamer dat moest gebeuren. Maar ze begreep het niet allemaal. Een vriendin van haar moest helpen uitleggen wat die jacuzzikamer nou was, dat kende ze blijkbaar niet. Dat is nou weer zo'n geval waarvan je voelt 'ah nee dat wordt niks maar ik ga toch want ze ziet er lekker uit'. Soms voel je dat gewoon dat een sessie mogelijk verkeerd zal uitvallen. Eigenlijk moet je dan afbreken vòòr het sleutelmoment...maar ze zag er zo leuk uit.

De kamer was gelukkig ook boven. Daar was een en ander plots niet mogelijk zonder bijbetaling van 50€. Typisch Daar bleef ze over mekkeren tot ik zei dat ze het maar bij haar 50€-service moet houden.

Dit dametje wou steeds maar wisselen naar reverse cowgirl wat ik steeds corrigeerde naar top-positie met haar gezicht in m'n richting. Ik wil niet op haar rug kijken, dat is niet het standje dat ik leuk vind. Steeds zei dat meisje 'what?', 'what?', 'why?', 'why?'. Even haar buikske aanraken is al van 'aw!', steeds met een zacht fijn beteuterd klinkend stemmetje: a doll-lady. Als je in een pop knijpt of een reactie ontlokt antwoord de pop ook met kleine woordjes. 'What?'...'Why?'...'aw!'.

Best grappig, je zag dat ze het speelde. Ik ging zelf maar in afwerk-mode en was warempel nog in staat om zelfs te snel klaar te komen in doll-lady. Ze was dan ook mooi om zien: blond, mooi slank lichaam, mooie ogen.

Zei: 'Finished?',
    Ik: 'What?'

Zei: 'You finished?'...

Ik 'nope ah now yes maybe'.

Zei: 'What?'

Ik: 'almost'(was al klaar)

Zei: 'What?'

Ik (beu): 'Aaah now I am'.

Terug trok ze zich en kleedde zich al snel aan. Ik zei haar dat de tijd nog niet gedaan was. Doll-lady zei beteuterd: 'But you finished!'. Ik herhaalde en zei haar dat de tijd nog niet gedaan was. 'But you finished!', zei ze nog beteuterder. Nog eens. 'You finished! We can dance in the bar!'. Ah madam wil zo snel mogelijk weer dansen. We gingen naar beneden. 'You are funny' zei ik haar om wat te treiteren.

'I am not funny', zei ze terug.

'Yes, you are funny'. Zei ik.

'I am not funny', zei ze.

'Yes you are', zei ik

'No I am not funny'.

Ze klonk steeds grappiger met die quasi-beledigende stembuiginkjes er steeds bij en ik liet het maar want we waren bij de lockers aangekomen. 50€ overhandigt. 'Thank you' met weer dat fijne verongelijkte stemmetje. Ze ging later nog met een andere klant en wist dat hij nog geen 20 minuten later terug in de bar zou staan. Ik kwam ze nog tegen bij de lockers.

Ik: 'You are a fast girl'

Zei: 'I am not fast'

Ik: 'Yes you are'

Zei: 'No, I am not fast', en weg ging ze om te dansen.

Normaal is de sessie maar 1 ster waard maar voor dit soort extra amusement:

Score: ** ...
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 2 april 2016 om 14:46
    De zwarte wolf

4. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 2 april 2016),Eddy_V ( 3 april 2016),Flyerke ( 2 april 2016),hasta la pasta ( 3 april 2016),Lewieke ( 2 april 2016),Mr Bluenose ( 3 april 2016),orangeunique ( 3 april 2016),Sjeufke ( 2 april 2016),sofaking ( 2 april 2016),swazontneuf ( 2 april 2016),yylover ( 3 april 2016)

Last Online
    18 juni 2020 @ 14:12
    Discussies
    14
    Thanks
    91

Standaard

In der Setcard schreibst du das Ana gut deutsch spricht.......das passt ganz und gar nicht.
    Die einzigen Worte die ich mit ihr trainiert habe sind
    " ich liebe dich " , zimmäää, schlussel und viggen.

Ein nettes freundliches " girl next door " Mädchen mit einem persönlichen WHF von 100 %.

Leider ist Ana zur zeit abwesend und wieder in Spanien tätig, hat mir jedoch Ihre Rückkehr in 6S bereits angekündigt, Zeitpunkt jedoch noch ungewiss.

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Duits moet matig zijn idd. Dat ze maar dat kent, no surprise. Hoe je dan een pure GFE van kan krijgen no idea. Tenzij je mss Roemeens kent en dan nog.
    De zwarte wolf

Last Online
    25 augustus 2019 @ 18:48
    Discussies
    8
    Thanks
    20

Standaard

Heel recent ook gekamerd met een dame die zich Anna noemde, geen idee of het dezelfde Anna is want haar haar was zwart en lang.
    Fantastische looks, heeft een tattoo met een tekstje op haar bovenrug en is 25 maar ziet er inderdaad jonger uit.
    Ik zag haar zitten op het bankje naast trap van de bar. 1 knikje en een paar seconden later stond bij me. Engels bleek onze gemeenschappelijke taal te zijn.
    Heel rustig een drankje voor ons beiden besteld en wat gepraat tot ik haar mee naar een kamer vroeg.
    Ik was al bang toen ze doekjes bovenhaalde, maar gelukkig was het enkel bij het begin om mijn jongeheer wat te verfrissen.
    Blijkbaar heeft ze toch al 1 en ander bijgeleerd. TZ, Beffen, PZC en NMC allemaal top. Ze leek er ook zelf van te genieten. Geen gezeur voor extraatjes.
    Al bij al had ik een prima kamergang, herhalingsgevaar hoog.

8. Onderstaande 8 leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 mei 2016),Flyerke (20 mei 2016),goolfy69 (22 mei 2016),Kwakje (19 mei 2016),le_belge (20 mei 2016),Mr Bluenose (20 mei 2016),orangeunique (20 mei 2016),Sjeufke (20 mei 2016)

Last Online
    Gisteren @ 22:17
    Discussies
    4
    Thanks
    2.181

Standaard Anna ex phg

Vandaag 2 keer op de kamer geweest met deze dame dus dat zegt genoeg,
    is sinds een week in ss en heeft daarvoor in PHG gewerkt is dus een andere
    dame dan voorheen beschreven ,wat mij betreft toppertje
    GRTS F

Last Online