Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Goscha (LR/YY)

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Goscha (LR/YY)

Naam : Goscha

Nationaliteit /taal : poolse /engels

Leeftijd : 21-23 jaar

Haarkleur /lengte : Donker redelijk kort haar

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup (hele mooie borsten)

Tatoeage /Piercing : dacht het niet

Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken

Extra : morgen weer weg en of ze terugkomt ( ze had wel een hele schare ijsberenfans). Dame met een brilletje
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 augustus 2007 om 20:35
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Ik heb blijkbaar een zwak voor poolse meisjes met een brilletje (zie Veronica (PHG)), dus deze Gosha had ik vrij snel in beeld.

Na een zetje van Babbel, in de vorm van een uitermate positief verslag van zijn ontmoeting met deze poolse, heb ik er direct werk van gemaakt. We moesten een half uur wachten op een sleutel, maar dat is helemaal niet erg met een lekker tegen je aan staand/dansend lief meisje!

Op de kamer bleek Gosha een mooi lichaam met prachtige borsten te hebben. Dit was nu precies wat ik zo aan het einde van de avond wilde; een lekkere massage gevolgd door prima knuffelsex .

Achteraf bedacht ik mezelf dat het "mangerichte franse gedeelte" (het zg. pijpen of ook wel fzc) er totaal bij ingeschoten was en later hoorde ik van Eagledriver eenzelfde ervaring. Zou zij daar misschien niet zo van houden??? Misschien kan Babbel hier iets over zeggen?

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Achteraf bedacht ik mezelf dat het "mangerichte franse gedeelte" (het zg. pijpen of ook wel fzc) er totaal bij ingeschoten was en later hoorde ik van Eagledriver eenzelfde ervaring.
    Mijn ervaringen met deze Goscha gaan idd in dezelfde richting. Na op kamer 2 beland te zijn hebben we eerst heerlijk liggen kletsen en friemelen op de daar aanwezige bank. Nadat we allebei een beetje op temperatuur waren gekomen hebben we de aktie verplaatst naar het bed. Hier heerlijke GF sex gehad.
    Gelukkig heb ik dit mooie meisje nog kunnen pakken voordat ze (vandaag) weer naar Polen zou vertrekken. Het zal mij benieuwen of we haar nog terug zien in een Duitse club.

Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Ik was wel de eerste mij bekende ijsbeer die met Goscha naar de kamer ging. Daarna duwde ik de rest erop :D
    Dat is wat banaal gezegd want dit meisje met brilletje is een heel zacht,lief meisje. Ze was eerst een beetje aan het zonnen met haar poolse vriendinnen in de kuil van Living Room. Daarna kwam ze op een bedje boven zitten. Omdat er op de andere bedden geen plaats meer was, ben ik maar naast haar gaan zitten . Wat volgde was een aardig gesprek in het engels. Haar vriendin was druk bezig de andere aanwezige ijsberen met een hele borsten insmeer show naar de kamer te krijgen.
    Uiteindelijk ben ik met Goscha naar de whirlpool gegaan. Dat was eigenlijk op initatief van haar vriendin Isabella. Willem2 wilde ook wel mee om die vriendin wat nader te inspecteren.
    In de whirlpool kon ik pas echt zien wat voor een vlees we in de kuip hadden. Dit meisje heeft echt mooie borsten en mag die best laten zien . Ik zat heel rustig in de whirlpool terwijl ik aan de overkant het spel van Isabella zag die Willem2 aan het inpalmen was. Ik hield het beschaafd en zat rustig naast Goscha .
    Het werd dus tijd om naar de kamer te gaan met deze ontzettend leive meid. Daar had ik weer een sessie die alle flops van Tjechië deed vergeten. Lekker rustig zachtje en teder. Uitgebreid zoenen, zachtjes pijpen en buitengewoon lekker ............
    Het was een heel lekker uurtje

:wink:

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Uitgebreid zoenen, zachtjes pijpen en buitengewoon lekker ............

De als tweede genoemde actie is er een die ik gemist heb, en ik weet dat JackD ook niet van deze actie heeft mogen genieten...........:o
    Was dit alleen voor de hele mooie jongetjes of...........:thefinger.

Voor de rest kan ik mij wel vinden in de door Babbel genoteerde recensie.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagledriver Bekijk bericht
    De als tweede genoemde actie is er een die ik gemist heb, en ik weet dat JackD ook niet van deze actie heeft mogen genieten...........:o
    Was dit alleen voor de hele mooie jongetjes of...........:thefinger.

Voor de rest kan ik mij wel vinden in de door Babbel genoteerde recensie.

Ik heb ook zulke mooie ogen :D :wink:

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Tja, dat was zij

Een tijdje geleden ben ik ook met de Gosha geweest. Ik was haar naam vergeten, dus toen niets geschreven. Wat me wel bij staat is dat ze die dag nieuw was en nog nooit eerder in een club had gewerkt. De service was inderdaad super met heel veel GFE. Een meisje met duidelijk twee gezichten, want als dat brilletje af gaat.....

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Goscha

Toen ik vannacht als after party nog even naar LivingRoom was gegaan, was de verassing wel heel groot toen ik deze schone Poolse brunette weer tegen haar beeldige lijf liep. Deze Goscha stond me nog strak in het geheugen als dame welke ik op haar eerste werkdag van haar prostituee bestaan kon bezoeken, inmiddels al zo’n twee maanden geleden. Toen zat deze dame met een nog opvallende (ongeveer jampot glazen) bril in de bar. Gisteren droeg ze lenzen en kwamen haar mooie ogen en gezichtje helemaal tot hun recht.
    Ik lag al redelijk snel met haar op de kamer. Ik kon direct merken dat deze dame inmiddels gewend was in dit vak. Al snel nam ze het initiatief op de kamer en verzeilde we in een heftig spel van GFE . Liggend kroelend tegen elkaar, afgewisseld met meerdere pijpmomenten. Ook mocht ik gretig van Gosha’s vrucht genieten. Deze dame liet zich gewillig beffen teneinde ze tweemaal tot een hoogtepunt kwam. Het neuken was zeer intensief, waarbij het niet lang duurde voordat ik ook tot een heerlijk hoogtepunt kwam.

Gosha, een meisje zoals ik ze graag zie in de clubs. Lekker naturel en onschuldig. Ze draagt momenteel rasta haren en ze blijft de komende twee weken in LivingRoom. Ze is vaak in gezelschap met de blonde Poolse Carolina te vinden, welke overigens voor mij ook een reden is om snel terug naar LivingRoom te gaan.

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    ...............Toen zat deze dame met een nog opvallende (ongeveer jampot glazen) bril in de bar. Gisteren droeg ze lenzen en kwamen haar mooie ogen en gezichtje helemaal tot hun recht............

Dat zal allemaal best maar ik vond dat brilletje juist erg geil :o
    Iedere gek zijn gebrek :D

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Wat je een gebrek noemt. Die uitstraling met die bril twee maanden geleden deed mij ook helemaal voor haar gaan. Gewoon lekker naturel en iets anders tussen al dat optick geweld in. Maar het mooiste was nog deze uitstraling met vooral die geweldige body erbij. En dan die verassing toen dat brilletje af ging

Mooi meiske, deze Goscha:green_smi

By the way, als je het toch hebt over dit gebrek, deze Sue in YY is er ook zo'n dame....https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3853

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Het is toch niet dezelfde Gosha als die uit GT? De omschrijving past goed, maar die heeft al best wat ervaring (maar blijft gelukkig altijd als onervaren overkomen, en dat is knap van haar).

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Het is toch niet dezelfde Gosha als die uit GT? De omschrijving past goed, maar die heeft al best wat ervaring (maar blijft gelukkig altijd als onervaren overkomen, en dat is knap van haar).
    Nee, dit is niet dezelfde Goscha als welke in GT heeft gewerkt. Ik ken beide en ook met beide op de kamer geweest.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Inderdaad een schatje deze Goscha, lief, leuk om mee in de whirpool te zitten, maar dit is echt geen beginner hoor. Zeer ervaren weet ze de sessie naar haar eigen hand te zetten en blijft ze ondertussen lief lachen, maar wordt de sessie een afwerk gebeuren, waarna je blij bent dat het over is.

Cijfer: 6 (vanwege haar lieve lach)

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Samen met Isabella : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6255 kregen ze een rondleiding in YinYang. Daarna gingen ze aan het werk. Even uitproberen.......

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ze had in YY weer haar brilletje op. Eens kijken of ze dat ook in Living Room zal doen

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Goscha en vriendin Isabella zijn weer in YY. Naar eigen zeggen zullen ze voorlopig in YY blijven. Dus wisselen maar weer.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Op de kamer bleek Gosha een mooi lichaam met prachtige borsten te hebben. Dit was nu precies wat ik zo aan het einde van de avond wilde; een lekkere massage gevolgd door prima knuffelsex .
    Achteraf bedacht ik mezelf dat het "mangerichte franse gedeelte" (het zg pijpen of ook wel fzc) er totaal bij ingeschoten was en later hoorde ik van Eagledriver eenzelfde ervaring. Zou zij daar misschien niet zo van houden???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Inderdaad een schatje deze Goscha, lief, leuk om mee in de whirpool te zitten, maar dit is echt geen beginner hoor.
    Zeer ervaren weet ze de sessie naar haar eigen hand te zetten en blijft ze ondertussen lief lachen, maar wordt de sessie een afwerk gebeuren, waarna je blij bent dat het over is.
    Een weerzien met Gosha. Zomer vorig jaar een leuk uurtje met haar gehad in Living Room, nu in YY.
    Ik herkende haar met moeite; haar geheugen bleek niet veel beter ...... Dus dat begon goed. :D:D

Na een kort praatje aan de bar betrokken wij kamer 18. Een mooie kamer met een grote spiegel aan het plafond boven het bed en douche/toilet. Gosha heeft (nog steeds) een mooi lichaam met prachtige borsten. Deze keer was het sexuele gedeelte iets pittiger
    en (daardoor) opwindender dan de vorige keer en nu was er, hoewel niet echt lang, gelukkig ook sprake van een "mangericht frans gedeelte". Van het door MiniMe gemelde "afwerk gebeuren" was geen sprake; standje "zij boven" (met prachtig spiegelbeeld), even douchen, massage, standje "ik boven". Leuk uurtje!

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

En nu is Goscha samen met Isabelle/a in Living Room.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Gestopt

Uit betrouwbare bron vernomen dat Goscha al geruime tijd gestopt is. Dus deze bril dragende dame kan naar de oude doos.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten