Gisteren een absolute topdag gehad in PHG.
De hele Roemeense Top 3 was aanwezig en nog available ook.
Was nog maar net binnen of in het salonnetje zat Adela gewoon helemaal alleen mooi te wezen. Zo jong, zo mooi en zo alleen. Ze was heel verleidelijk aan een appeltje aan 't sabbelen en keek me lachend aan met die prachtige blauwe oogjes van haar. Alleen al de gedachte dat ze straks misschien, na het appeltje, aan mijn Willy Wortel zou liggen sabbelen, deed me snel naast haar neervleien.
Na een leuk gesprekje over koeitjes en kalfjes, op naar het tuinhuisje.
Adela heeft niet alleen een prachtig gezichtje met haar blond over zwarte haren en haar prachtige blauwe kijkers, maar ook haar lijfje is gewoon de perfectie zelve. Mooie, stevige B cup, strak kontje, mooi geschoren poesje. Dit toppertje kon ook gewoon op de catwalk in Milaan of Parijs hebben gestaan. Maar nee, nu lag ze gewoon naast mij, mijn W. Wortel lekker te pijpen. Daarna "she on top", werkelijk een unieke ervaring! Haar strakke poesje rond mijn lul, haar perfecte borsten in mijn beide handen, terwijl ze me zachte kusjes in mijn nek gaf. Ze ging traag op en neer, dan weer sneller en sneller. Ik krijg er nu nog koude rillingen van. Truely een perfect begin van een unieke dag.
Net terug op Planeet Aarde, wenkte Ina me al.
Ina is voor mij wat ik noem een vaste waarde. Helemaal mijn merk.
Een echte Lolita. Niet een mager ding, maar gewoon een mini-vrouwtje.
Alles perfect in proportie, maar gewoon mini. Echt heel speciaal.
We kunnen het echt heel goed vinden met elkaar. Ze kruipt met plezier tussen mijn benen, meemt Willy diep in haar mondje en kijkt me dan aan met van die onschuldige tiener oogje en vraagt dan speels : "Do you like it?"
En wat later op de avond, last but not least : Loredana.
Toen ik met haar een gesprek aanknoopte was ze eerst wat stuurs en kwam het zowaar tot een pittige discutie over een banaal en stom onderwerp. Ik dacht :"Oei, oei, dit wordt echt niets." Maar eenmaal op de kamer, sloeg haar humeur helemaal om. Ze werd één en al aandacht voor mijn én poeslief. Met haar had ik buiten alle verwachtingen een echte GFE. Lekker lang tongzoenen, knuffelen, rollebollen. Ze liet zich gewillig beffen. Toch ook wel een prachtig zicht zo van tussen haar benen gezien. Wat dat moet ik haar ook nageven : ze heeft verdomd ook een prachtig lijfje. We hebben ook nog lang liggen napraten. Leuke afsluiter voor toch weer een topdag in PHG...
goede keuzes :D adella zag er donderdag inderdaad als een plaatje uit en loredana is echt sexy en dr outfits altijd ook, Ina is iets minder mijn smaak maar leuk verhaal van je om te lezen :D
nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
92
Thanks
273
wat te denken van Anastasia??
En Anastasia dan????
Tijdens Gusto's vreemd gaan in Golden Time afgelopen woensdag (Tag der Einhiet) was er wel één dame die er met kop en schouders , een beetje letterlijk jawel, bovenuitstak.
Ze werd door, wat bleek haar zus Fransceska aan ons voorgesteld.
Deze hele mooie dame trok Gusto's aandacht tijdens haar semie non chalant voorbij loopje aan Gusto en vriend 2Horny4u. Alsof onze ogen niet op dit aantrekkelijke duo gevallen zouden zijn. Hoe aantrekkelijker , hoe uittrekkelijker.......denk daar maar eens even over na....
Eenmaal gepositioneerd in het midden van de lange krukkenrij in GT, kon vriend 2Horny4duo het niet meer houden en ging hij erop af... Gusto kon nog net even enkele drankjes verzorgen maar werd toen toch door de mooiste magneet sinds tijden aangetrokken, juist met de neiging haar zo snel mogelijk...uit te trekken.
Een hele mooie dame, lief, charmant, hele mooie lach, hele mooie tanden, en ze bleek Roemeense te zijn. Net aan haar tweede GT dag ever begonnen...en, hoe roemeens, ze kon enkel in het engels worden benaderd....Frans , heb ik niet geprobeerd, maar wellicht kan 2horny4duo een tipje van de sluier voor ons oplichten...
Mooie lange donkere haren..ja, eerlijk is eerlijk in vele opzichten was deze dame veel mooier dan liefje Corina....
Anastasia deed Gusto denken aan Goede Tijden van welleer..Oh , wat ben je snel oud hier in GT. In deze 26ste GT maand, ( heb nog even geprobeerd haar wijs te maken dat ik vandaag voor het eerst in GT was, hetgeen feitelijk klopte..., maar viel snel door de mand...) Dat was geen gezicht en ben toen maar weer opgestaan.
Anastasia deed me direct denken aan Ina, een barmeisje van welleer, van herfst 2005 en begin 2006. Dat koppie en dat snoetje deed me aan deze lieve Ina terugdenken...
Blijkbaar was Anastasia nog een beetje te schuchter op deze 2e clubdag voor haar en Fransceska wist wel een oplossing.... We konden best met z'n viertjes gaan... Nog geen uur tevoren was ons door een mooie Poolse al een trio, let wel dame en wij 2 heren, aangeboden. Wat is dat toch met die moraal in GT, ben je zegge en schrijve 65 dagen even niet geweest, willen ze gelijk met 2 heren naar bed. Snappen doe ik het wel, want zo rond 15 uur zaten er inderdaad met 30 mannen wel 10 keer zo veel mannen als vrouwen, 3 of 4 stuks, in de bar..... als ieder dame er 2 mee neemt, zijn er nóg 24 over....
Uiteindelijk kon Gusto zich gemakkleijk losmaken van Anastasia, want inderdaad 2Horny4trio deed inderdaad zijn nieuwe naam eer aan. Hij nam ze allebei mee...
Dit was visueel het mooiste, in Gusto's bescheiden ogen dan, wat er vandaag in GT rondliep.
Heb het later niet meer zo ver kunnen laten komen om zelf van deze schone te gaan genieten. Is wellicht mijn grootste fout van de dag geweest, maar ok.
In een volgend GT bezoek staat deze dame zeker nog op mijn verlanglijste en wel met stip boven aan.
Kan wel even duren, dan zal de onwennigheid, het spontane van het nog wat onwennige er wel weer een beetje vanaf zijn. jammer, zo zakken vele dames snel in het normale standaard GT gedrag...
Wat dat betreft moest Gusto maar snel weer naar GT komen, maar ......resultaten uit het verleden beiden geen garantie voor de toekomst....
We zien wel en anders...kijken we wel....