Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Lächeln Irini (Roems, maar maakt je wijs dat ze Hongs is)

Paspoort in SFL-stijl:

flag-of-Romania.png

Naam: Irini
    Talen: Roemeens / bot Engels
    Leeftijd: 24
    Roken: ja, maar niet veel

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Donkerbruin
    Lengte dame: 1m65
    Postuur en Kont: Mooi gestroomlijnd lichaam, sexy buikje, mooie benen en een compacte doch ronde kont met volume
    Cupmaat: Gulle B of zuinige C-cup... Mooi stevig. Aantrekkelijke tietjes om naar te kijken en mee te spelen
    Body-Art: Alleszins niks opvallend. Navelpiercing en piercing boven lip
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: mooie groene ogen, geaccentueerd door haar donkere haren. Ze is een Grieks type. In Athene kom je zulke mokkels als haar meermaals op een uur tegen wanneer je door de straten loopt.

De technische fiche:

Diensten & service:
    Massage, pik en ballen massage, strelen, spelen, knuffelen, NMC

Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

Randassortiment:
    Massage:

Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

Prijs : 100€/uur
    Score op uiterlijk 8/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.3/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 10%

De verslaggeving:

Voordelen:
    Hele mooie verschijning... Type Griekse stoot! Neemt tijd voor presales en is leuk om mee te lullen, te plagen, te kietelen en te spelen. Haar hele levensverhaal krijg je mee! Eveneens als Selena een amateuristische maar krachtige en behoorlijke massage.

Nadelen:
    Op erotisch vlak komt het er allemaal niet zo uit. Technisch zeker geen demostratie. Toont geen initiatief en laat de leiding aan de klant over. Ze voelt zich ook niet comfortabel bij het beffen. Ze laat het wel toe, maar geeft aan dat ze niet kan ontspannen. Daarom heb ik haar ook niet gebeft. Voorts is ze toch een beetje opdringerig... Al presenteert ze het op een meer gesofisticeerde manier dan haar collegae.

De betaalde tijd:
    Leuke presales, leuk gegein en gebabbel de eerste 20minuten op de kamer, maar natuurlijk diende er ook gesekst te worden. Ze was de laatste van de dag en mijn pik bleek moeilijk op voldoende hardheid te komen ondanks het feit dat ik haar heel aantrekkelijk vond. Ik opteerde dan maar voor een massage (de tweede van de dag na Selena). nog eens 20min mijn volledige achterkant laten masseren. Daarna me omgedraaid en begon ze met lul en ballen zachtjes te krabben en te kietelen met haar lange natuurlijke nagels. Dit vond kleine SFL zeer fijn en in tegenstelling tot de pogingen met pijpen, stond hij nu wel stijf. Condoom errond en hop, ikke op haar. Eigenlijk wou ik dat begeerlijke lijf op mij... Maar ze gaf aan dat ik zelf maar op haar moest liggen en zodoende kon ik zelf neuken op de manier die ik wou. Niet iets wat je in een goeie sessie wil horen... Maar bij de mindere middelmaat op technisch vlak en initiatiefloze mokkels is het misschien beter zo. Dus ik stompte haar eerst heel zachtjes en daarna voerde ik het tempo wat op. Haar benen lagen over mijn schouders en op die manier lag ze bijna dubbelgeplooid onder mij. Ik zat diep en speelde terwijl met haar sappige tietjes. Nog net binnen het uur kwam ik klaar!

Verdere opmerkingen:
    Irini is zeker geen aanrader wanneer je initiatief en technische hoogstandjes verwacht. Ze is noch GFE, noch PSE. Maar ze is best wel leuk in omgang en bovendien is ze heel knap. Als optick fucker en wanneer het je niet deert dat ze de helft van de betaalde tijd maar blijft doorlullen over onderwerpen allerhande, dan kan je het wel overwegen. Bij kennis making stelt ze zich voor als Hongaarse. Maar ze is zo Roemeens als Sarmale en Dracula. Ik heb ook nog nooit een Hongaarse zo vloeiend Roemeens horen spreken met haar collega's. In ieder geval en ik herhaal voor de derde keer.... Ze lijkt niet op een Hongaarse of een Roemeense... Qua uiterlijk is ze 100% Grieks!

Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 (20 september 2017),Kwakje (20 september 2017),sofaking (20 september 2017),Wijze grijze (20 september 2017)

Last Online
    Vandaag @ 10:00
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Wederom geen stempel.

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Een Grieks type, dat impliceert dus ook een groot en/of hakenneus?
    Of ze het op zijn grieks wil interesseert mij minder, haar looks meer.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Een Grieks type, dat impliceert dus ook een groot en/of hakenneus?
    Of ze het op zijn grieks wil interesseert mij minder, haar looks meer.
    Ket, jij wereldvreemde aardworm! Buiten Hellhole Brussel en de grauwe grijze Vlaamse kust ken jij blijkbaar niets. Nu je over die sukkelploeg van Anderlecht geen grote bek meer kan opzitten daar ze met al hun miljoenen geen goeie resultaten kunnen neerzetten, begin je hier de reinste onzin uit te kramen!!!!!

De Griekse wijven (alles onder de 30 jaar en zonder jongen geworpen te hebben) zijn algemeen genomen en naar mijn smaak top5 van alle landen waar ik al geweest ben in mijn nietige bestaan. En ook voor jou loopt daar menig fotomodel rond (ook al moet je ze voor het huishouden en de seks niet in huis halen) Wees gerust, geen dikke neuzen en geen haakneuzen... Toch niet meer dan in onze contreien. Waar haal je het toch vandaan? Het ergste wat je daar kan voor hebben zijn zwarte behaarde kutten... Aan de kanten roestig afgebleekt van het pissen!

Haakneuzen zijn eigen aan Arabieren en dikke neuzen bij de Joden. Hoewel dat ook maar een veralgemening is waar je bij beide soorten er niet veel meer van tegen komt dan bij de Europeanen.
    Nee man... Griekse wijven zijn algemeen genomen knap... En deze Irini waar het hier over handelt zou ook wel jouw type kunnen zijn.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

6. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

deket (21 september 2017)

Last Online
    17 oktober 2019 @ 07:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Standaard

Eén dan de betere sexbelevenissen had ik met een Griekse in de raamprostitutie, (raar maar waar). Een echte "nymphomane". Heb ze gewoon tegen de muur genageld. Ze kon geen kant of weg meer op.

Irini of Irina, hell wtf, maakt bitter weinig uit stemt compleet overeen met details hierboven. Dit was me laatste kamergang van woensdag 06 juni. Ze ziet er idd Grieks uit zonder die "neus". Maar zo zien er veel roemeense of hongaarsen uit. Met hun intrigerende blik en pepsodent smile kwam deze deerne bij mij langszij laat op de avond in de bar "hangen". ik ben nu éénmaal een kapstok waar mooie rokjes aan komen hangen, echter .... deze "mademoiselle" droeg een wit shortje. Goed gevuld en na het noodzakelijke vooronderzoek merkte ik dat je de bilspeelt goed kon opentrekken. Echter niet zoals bij sommige modellen daar ter plaatse dat je er na opentrekken een volledige gletsjer in kan laten verdwijnen. Dus de maten "klopten". en geboekt naar een "normales" Zimmer.
    Kort "fazit".

DVP : "PRO" maar geeft je gevoel GFE, weet echter zéér goed in te spelen op momenten exact waar nodig is om zichzelf "af te remmen" of "blokkeren" voor haar persoonlijke intiem grens. Meestal is dit te nadele van het spel en de beer (spijtig genoeg), maar zo is het nu éénmaal. Voor de rest gewillige dame, Best te nemen in missionaris, en dan doorblijven rammen, niet stoppen of wisselen naar iets anders zoals ze zelf wil na enkele minuten. (de grens weet je ?). Is bij iedereen natuurlijk anders (maar dit is persoonlijke ervaring).

Voor de rest blijft sympathiek en net tegen de klant. Afgerekend (waren al serieus over sluitingstijd) rijkelijk (in feite té rijkelijk) betaald voor bijna 1.5 uur.
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

8. Onderstaande leden hebben creamontop bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 7 juni 2018)

Last Online
    2 juli 2022 @ 10:28
    Discussies
    1
    Thanks
    21

Standaard

Hoi is dit de dame die een lookalike zus heeft werken in ss
    , lori. , heb gekamerd met lori, maar lori heeft dus ook zus werken irini of irina oid. , schat begin 30... weet niet of het deze dame betreft maar staat wel op mijn lijstje.
    Zwart haar , zonnebank.

Last Online
    17 mei 2021 @ 17:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik denk niet dat dit de zus van Lori is, als ik me niet vergis was dat Alicia. Zoals hierboven beschreven ziet deze dame er erg lekker uit. Ze heeft me wel eens voorgesteld om met haar de kamer op te gaan maar dat heb ik toen afgewezen. Heeft tegen mij niks gezegd of ze uit Roemenië of Hongarije komt, misschien komt ze uit Transsylvanië waar veel Hongaren wonen, maakt me ook eigenlijk niet zo uit waar ze vandaan komt. Ze heeft een heel sexy lichaam en best volle borsten. Toen ze bij me kwam zitten vond ik haar ook niet echt opdringerig, nu heb ik er toch wel spijt dat ik niet met haar op de kamer te zijn gegaan. Heeft iemand recent nog een ervaring met haar gehad.

En over Lori gesproken, die mag er ook wel zijn zeker als je van grote borsten houdt
    Misschien een trio met Lori en Irini is geen gek idee

Last Online
    10 juli 2019 @ 08:09
    Discussies
    0
    Thanks
    75

Standaard

Wit shortje, zonnebankbruin, piercing boven de lip (mond), lekker lijf, zwart haar, mooie mysterieuze ogen. Dat kan alleen maar Miruna zijn?! Geen regelrechte aanrader maar erg leuk in de omgang, sex is oké. Niet of nauwelijks zoenen. Aan haar mooie kutje mocht ik ook niet komen. Misschien ben ik te oud en en gaat ze los bij iets jongere beren. Toch mag ik haar wel en is ze voor mij voor herhaling vatbaar.

Regels voor berichten