Amsterdam, 17 jan. Na de seksclub Yab Yum valt het doek nu ook voor een ander prominent seksimperium, Casa Rosso, en voor de Bananenbar op de Amsterdamse Wallen. ............................. http://www.nrc.nl/binnenland/article...sa_Rosso_dicht
Amsterdam, 17 jan. Na de seksclub Yab Yum valt het doek nu ook voor een ander prominent seksimperium, Casa Rosso, en voor de Bananenbar op de Amsterdamse Wallen. ............................. http://www.nrc.nl/binnenland/article...sa_Rosso_dicht
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam is een procedure begonnen om sekstheater Casa Rosso op de Wallen te sluiten. .................................................. ....
http://www.parool.nl/nieuws/2008/JAN/17/p3.html
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ik was eergisteren nog bij de Casa Rosso en BB, in het kader van "dat moet je toch een keer gezien hebben voordat het gesloten is". Tussendoor effe een praatje gemaakt met die gasten bij de deur en die zien alle procedures met veel vertrouwen tegemoet. Gemeente heeft de wet BiBob van stal gehaald maar het blijkt met de eigenaar van de CR/BB veel beter te zitten als met de eigenaar van de YY. Op dit moment ligft de hele procedure stil omdat alla ambtenaren op het strand liggen.
btw, voor het geld heb je in een goede stripclub in de US 2 uur meer fun en meer vrouw in de hand/gezicht, maar op zich was het wel een leuke show.
Ben nooit in Bananenbar geweest en één keer in CR dacht ik.
Als je stelt dat je nota bene in de US al meer waar voor je geld krijgt, zou ik me eerst goed voorbereiden( mentaal/fysiek ) vooraleer je eerste keer naar clubs ib Duitsland zou trekken.
De Saunaclubs, De FKK's en de Partytreffs leveren veel en goede sex voor een goed tarief.
Iedere als ik weer eens "effe over de Wallen geweest ben, ik ben er u toch" kom ik met een gevoel terug wat Janssen in zijn "ervaringen met DVP's "zo pakkend omschrijft deze week.
Een stimulans om volgende keer weer op mijn verstand te varen en hooguit bij aankomst in genoemde clubs dat andere hoofd het heft in handen te geven.
Oh aj, en als je geluk hebt zie je nog een mooie stripshow, maar 9 van de 10 keer komt het daar niet van.....
Maar als je het hebt over het hebben van veel vrouw in handen/gezicht...need I say more???
Gustomass die de sluiting van de Wallen een beetje beangstigend vindt...
als dat maar niet allemaal naar Duitsland komt....
Gustomass
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Gustomass:Ben nooit in de Bananenbar geweest? Nou Gustomass dat valt mij een beetje tegen van je.Wel de Kilmanjaro beklommen? En heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel veel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeel vrouwen beklommen /bestegen.En ik weet dat jij dol op Bananen bent,is dat soms potentie verhoogend.Beste Gustomass ik heb je gister bij Jenny gemist.Onze Hollandse topper was ook weer aanwezig ,dit keer niet om foto,s te maken.Josef was er om 20.45 uur en de tijd vloog om het was zo 24.00 uur.Geweldige avond gehad met mij/onze Hollandse topper.Alleen de terug weg viel niet mee glade wegen sneeuw/hagel en over vermoeit.Vriend ik hoop je weer gauw te ontmoeten.Groetjes Josef.:wink:
Daar ik in Haarlem woon, ging ik vroeger voor sex vaak naar Amsterdam. Ik heb in het verleden de ramen op de Wallen en Ruysdaelkade bezocht, ook Bananenbar en Casa Rosso gezien en clubs als Societe Anonyme bezocht.
Ik heb nooit helemaal begrepen waarom toeristen zo gek zijn op de prostitutie in Amsterdam. Zelfs voordat ik Duitsland ontdekt had, vond ik prostitutie in Amsterdam altijd slecht en duur.
Daarom bezocht ik vaak de ramen in Haarlem en Club Penthouse (www.secondhome-amsterdam.nl) in Haarlem. In Haarlem had je een stuk minder vrouwen, maar de kwaliteit/prijsverhouding was veel beter als in Amsterdam.
Ik ben blij dat ze het merendeel van de ramen, clubs en coffeeshops in Amsterdam sluiten, want het ging gewoon niet. Amsterdam is een grote bende. Ik ben voor prostitutie en geniet er ook van in Duitsland. Maar in Amsterdam is het gewoon te ver gegaan. Amsterdam is een mooie stad, maar het ging gewoon ten onder aan drugs en sex.
In Duitsland schijnen de Sauna Clubs weinig overlast te veroorzaken, maar in Amsterdam is het op de Wallen een zootje geworden en de Amsterdamse bordelen schieten in hun prijzen te ver door. Een uur kan je wel 325 EUR kosten. Je kunt ook nog wel goedkoper vinden, zoals Club Bianca, maar dan betaal je ook nog 175 EUR per uur. Je hebt ook nog Jan Bik in Amsterdam, waar je voor 75 EUR per uur terecht kunt, maar verwacht dan niet de mooiste vrouwen.
Nee, ik bezoek liever Duitsland. Het is een stuk verder, maar wel leuker.
Laatst gewijzigd door bergm550; 22 november 2008 om 22:17
Heren, beren,
Dat de NL se overheid de stijliconen van de Wallen weghalen, dat verwacht ik niet anders, daarom verban ik mijzelf naar het buitenland, ik kan en wil mezelf niet meer verenigen met de NL se overheid en haar bemoei en regelzucht. Ik haat de NL regering zelfs diep en intens, over alle elende die ze over mij en vele ander NL ers hebben uitgestort. Ik bespaar hier maar even alle details, ik heb al zo vaak mijn gal op dit forum hierover uitgespuugd.
Maar als hetzelfde gebeurd met ons stijlicoon RPlover, dat gaat mij veel te ver. Ik wil geen ijsberenforum.be en ik wil ook geen mod worden. Wel wil ik genieten van het leven en vrijheid voor iedereen. Daarom verhuis ik naar Belgie en steun ik RPlover. Ik mis vandaag al zijn vele posts over onzin, hij heeft zich al een beetje aangepast. U wordt toch geen Nl er he RPlover
Groet, Foots :wink: