Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Nieuwsbrief Januari 2008

Nieuwsbrief Januari 2008

Na de drukke decembermaand in 2007 konden wij bijna niet wachten tot het 2008 zou worden. Heel wat veranderingen kwamen er namelijk op ons af.............

Eén van de grootste veranderingen is toch wel de opening van Villa Vertigo.
    Bij de eerste aanblik van het gebouw zag het er al naar uit dat er weer een concurrent bij was voor de bestaande clubs in de regio Venlo

zie ook de andere foto's

Bij de opening waren niet alle ijsberen onverdeeld positief en dienen er nog wel wat aanpassingen en veranderingen plaats te vinden.
    Er wordt wel aan gewerkt en een oud spreekwoord werd uit de kast gehaald : "Ook Rome werd niet in 1 dag gebouwd"
    Laten we rustig afwachten .........

Wie niet rustig afwacht is "The Grand Old Lady"

Planet Happy Garden, oftewel de PHG in de volksmond, is heel voortvarend dit jaar begonnen. Het eerste feest werd al gegeven op de 19de Januari. En komend weekeinde is er het Carnavalsfeest :zauberkis.
    En volgens één van de laatste lijsten van Willi69 zullen er weer genoeg dames aanwezig zijn.

Ook bij Golden Time is de concurrentie merkbaar. Het gaat hierbij niet om het aantal dames of het aantal ijsberen maar het eten is schijnbaar verbeterd

Zoals een ieder weet is het eten in YinYang altijd al goed geweest. Samen met de lijst van Hollandmale kom je dan de dag wel door.

Heel aangenaam verrast was ik afgelopen zaterdag de 26ste Januari over de drukte en de enorme variatie aan dames in Living Room.
    Vooral het natte gedeelte en de sauna blijven mij nog wel een tijdje bij.

Ook de relatief nieuwe clubs of clubs met een nieuwe leiding timmeren hard aan de weg om het voor de ijsberen nog plezieriger te maken.

Eén van die clubs is Babylon waar een grote Karnavalsparty werd gehouden met de hulp van onze franstalige vrienden van www.youppie.net.

De andere club die ook tracht een plaats te veroveren is Fun Garden. Ook hier vindt zaterdag 2 Februari een Carnavalsparty plaats.

Van 1 Februari tot en met 7 Februari is er wel een hele speciale actie van Fun Garden. Kijk goed naar de voorwaarden.

En uiteraard zijn er vele andere clubs waar de IJsberen opduiken. Onder andere in Oase, Freude, The Palace en ga zo maar door. Het aanbod voor de ijsberen is enorm groot geworden en ze maken er ook goed gebruik van.

De laatste maanden zien we ook een toename bij de Partytreffs. Dat maakt het aanbod nog gevarieerder voor de ijsberen. Het geheel lijkt zich wat te splitsen in tegenstanders en voorstanders van deze wijze van betaalde seks.
    Het heeft in ieder geval genoeg stof gegeven om moeiteloos vele pagina's vol te schrijven . Want velen hebben hier toch ook weer veel plezier en of dat nou in Xanten, Mettman, Dorsten of één van de vele andere nieuwe partytreffs is, dat maakt toch eigenlijk niet uit.

Op de valreep van de maand Januari, de 30ste, ben ik met wat IJsberen gaan wandelen door het SKW (Schipperskwartier). Zoals de topic al zegt : Antwerpen, leden onder mekaar, gewoon gezellig. En dat was het ook gewoon weer. Na het bezoek aan een café aan het Brouwersvliet zijn we wezen wandelen. Eén van de topacts was toch wel : Paola die alle aanwezige ijsberen zeer vriendelijk begroette. Zie ook de foto's

Het gaat niet heel goed in Nederland voor wat betreft de betaalde seks. Ik doel hiermee op de volgende ontwikkelingen : De Wallen in Amsterdam , YabYum, Rotterdam, Den HaagMeldingen van Vrouwenhandel............
    Gelukkig zijn er ook wel lichtpuntjes maar veel ijsberen rijden toch iedere keer vele kilometers naar Duitsland.

En wat viel er nog meer op bij het IJsberenforum ?

De vernieuwde startpagina met advertenties en shoutbox.
    De enorme hoeveelheid Tombola's en winnaars deze maand. Sommige ijsberen zagen door de bomen het bos niet meer. Dat geeft allemaal niks. Met een beetje opletten kan je weer een vrijkaartje winnen. En de komende maanden is er nog veel meer te winnen.

Daarnaast wordt binnenkort de winnaar van de Beste Recensie van de Maand bekend gemaakt.

Kortom er valt constant wel iets te winnen bij het IJsberenforum

:wink:

PS Was ik bijna vergeten te vermelden : Verkiezingen Miss IJsbeer 2007

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht

Daarnaast wordt binnenkort de winnaar van de Beste Recensie van de Maand bekend gemaakt.

Sterker nog, die staat ondertussen online!

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Het lijkt wel alsof iedereen de tombola gewonnen heeft behalve ik. Zoals ze zeggen pech in het spel, geluk in de :liebessch

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard de laatste zullen de eerste zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm Bekijk bericht
    Het lijkt wel alsof iedereen de tombola gewonnen heeft behalve ik. Zoals ze zeggen pech in het spel, geluk in de :liebessch
    Ook jij komt aan de beurt omdat iedereen een kans maakt,en als iedereen geweest is dan ben jij toch nummer 1:green_smi

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ook jij komt aan de beurt omdat iedereen een kans maakt,en als iedereen geweest is dan ben jij toch nummer 1:green_smi
    En dat is nog maar ongeveer 7365 beurten wachten :D.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Wat ik goed vind mbt de TOMBOLA is:

dat je je zelf op moet geven en als je je opgegeven hebt je gewoon mee blijft dingen dingen naar de PRIJS !

Hiermee selecteer je direct en krijgt een liefhebber het kaartje en niet iemand die zegt van geef maar aan een ander :thefinger want wat moet ik er mee.

PERFECT geregeld zo

Dus is de kans dat je wint ook groter (ik win toch idd nooit iets) en ja blijf maar hopen, dat doet weer leven!

Groeten,

De Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten