Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard Mechelen, Photong Thai massage, Malai

Vandaag na enkele lovende commentaren op een ander forum Pontong massage, Leuvensesteenweg 417 te Mechelen bezocht (is het vroegere Tongoen thai massage) http://www.photong.be.

Ik dacht dat na de toppertjes Som (nu bazin Fuen Faa, foto op de homepagina) en Poe (als iemand weet waar die nu zit, laat eens iets horen) die ik in dit huis lange tijd bezocht, Malai wel een nieuwe topper zou zijn.

Er kwam een vrij kleine struis gebouwde dame opendoen. Ik probeerde even of Poe er toch niet meer werkte, maar helaas... Toen heb ik naar Malai gevraagd. De foto's op de website beloofden alvast het beste (zijn echt hoor).

Toen ze dan binnenkwam viel het me wel een beetje tegen. Haar figuur viel nog mee maar haar gezicht vond ik helemaal niet mooi. Voor mij toch nog geen probleem als de service maar goed is. Ik betaalde voor een uurtje.

Converseren met deze dame was haast niet mogelijk. Ze verstond maar een heel klein beetje Engels en een heel klein beetje Frans.

De massage duurde ongeveer een tiental minuutjes. Meer wat duwwerk dan massage, zonder olie. Ze heeft wel 5x gevraagd of het goed was, ik heb telkens maar ja geantwoord.

Het erotische gedeelte dan, hiervoor geef ik ze maximaal 5/10 en nog minder als ik ze dan vergelijk met de vroegere toppers Som en Poe. Kussen doet ze wel maar haar tong heb ik slechts heel even gevoeld. Al vond ik dat nog niet eens erg met de lookgeur die me tegemoetkwam. En voor er commentaar komt, ik poets ALTIJD mijn tanden alvorens een DVP te bezoeken. Pijpen was redelijk en ze heeft me wel goed naar een hoogtepunt gebracht.

Nadien was ik eigenlijk blij dat de tijd om was, want de klik met deze dame was er op geen enkel moment.

Vroeger was het in dit huis steeds top, nu was het flop...........

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben in een ver verleden ook wel eens in de voorloper van deze tent geweest. Ik heb er éénmaal een topervaring gehad.
    Sinds ik het saunaclub gebeuren heb leren kennen heb ik de Mechelse/Thaise scene wat links laten liggen. Volgens wat ik lees/las op andere fora is het hele gebeuren daar een beetje doodgebloed. Jammer.

:wink:
    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten