Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch FKK-Paradise, Leinfelden-Echterdingen (Stuttgart), Monica (Portugal)

Naam: Monica

Haarkleur/-lengte : Diep zwart / Lang

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Normaal / mooie b-cup

Nationaliteit/Taal : Portugese / portugees en Engels

Leeftijd : 27

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, Zoenen

Voordelen: Typies Sonny meisje met ultieme naturele uistraling en buitengewoon sympathiek

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30min

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek: buurmeisjes sex

Monica, 21 februari 2008

Als afsluiter van een ZEER geslaagd bezoek aan één van de mooiste FFK clubs in Duitsland heb ik mijn landenlijst uitgebreid met Portugal.
    Ik had deze dame al geruime tijd op mijn netvlies gezien haar naturele voorkomen en uitstraling. Monica heeft ongelofelijk mooie grote diepzwarte ogen, een bleek huidje en fantastisch figuur. Ik was helemaal weg van haar en zag mijn kans schoon haar om een sleutel te vragen. Ik trof haar bij de bar en na een werkelijk zeer korte introductie direct haar gevraagd om naar de kamer te gaan. Wat een plaatje deze dame.

Wij gingen op weg naar één van de 51 kamers aldaar en positioneerde ons voor een halfuurtje samenzijn. Ik had nog nooit een Portugese gehad en zij nog nooit een Hollander. Uiteindelijk hebben we ons prima vermaakt. Ze heeft me de illusie gegeven dat ik met een normale vriendin het bed deelde. Lekker spontaan allemaal en veel genegeheid. Zoals Sonny is ook Monica een liefhebber van lekker kroelen. De pijpkunsten van de meid zijn uitmuntend te noemen. Sommige dames kunnen dat gewoon voortreffelijk. Zo ook Monica.

Na heerlijk van deze pijpsessie genoten te hebben legde ze het condoom aan. Neuken was eveneens van een buitencategorie. De wijze waarop ze me bereed deed mij één van mijn beste neuk ervaringen beleven. Zelf genoot Monica er ook van. Inelkaar gewrongen kwamen we in hogere sferen. pf.pf...
    Buitegewoon klasse hoe deze 27 jarige Portugese een man kan verwennen.

Een aparte ervaring met deze Monica waarbij het herhalingsgevaar zeer groot is.

Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 23 februari 2008 om 18:34 Reden: lidwoord

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten