Naam: Michaela
Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Roemeens en Engels
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, NMC, Zoenen
Voordelen: Heel lief en sympathiek
Nadelen:
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: Heel veel tederheid
Michaela, donderdag 28 februari, PKK-Paradise
Ik was maar net binnen in de club toen ik door deze knappe Roemeense werd aangesproken. Ik was meteen verkocht. Wat een stel mooie blauwe ogen had deze Roemeense, zeker in combinatie met haar verdere uiterlijk. Mooi opgemaakt en toch een zeer naturele uitstraling. Ze was lief en aanhankelijk. Voor dat we naar de kamer gingen heeft ze geruime tijd in mijn armen gelegen. Lekker knuffelen en tederheid. Ze werkte er net voor de tweede dag nadat ze reeds op jonge leeftijd in Roemenië als danseres was begonnen. Ik had weer een gaval "jij hoort hier niet"
Maar de inleiding en tederheid deden me toch besluiten met haar naar de kamer te gaan.
Eenmaal op de kamer ontpopte dit meisje zich als ware nymfo
De remmen gingen los en dit was echt een sessie waar we wederzijds echt van genoten hebben. Ze deed me denken aan de Poolse Kinga in GT welke ook zo lieff en onschuldig was buiten de kamer, maar eenmaal binnen helemaal los ging.
Ik was echt onder de indruk van Michaela. Gewoon heerlijke GFE met heftige sex. Na de sessie moest ik best even bijkomen en ook zeker een aantal uren gewacht voordat dame nummer twee aan de beurt was.
Michaela, ZEER herhalings gevaarlijk!!!
Sonny:wink: