FKK-Paradise, Leinfelden-Echterdingen (Stuttgart), Maria (Oekraine)
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
FKK-Paradise, Leinfelden-Echterdingen (Stuttgart), Maria (Oekraine)
Naam: Maria
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Oekraine / Duits, Engels en Russisch
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : op de rug
Service: PZC, NMC, Zoenen,
Voordelen: Optick
Nadelen:
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Maria, 28 februari 2008, FKK-Paradise
Maria had ik de hele avond al op mijn vizier. Onze eerste kennismaking was in de kino, eigenlijk een verkeerde plek om uit te rusten en ik moest Maria toen teleurstellen. Ze bleef toen nog wel een tijdje bij me in de kino liggen ondanks dat ze wist dat ik dat op moment geen lust had. Ik wilde toch met haar gaan en tegen het einde van de avond zag ik ze alleen in een bank liggen. Ik ga naar haar toe en vraagt haar direct of we elkaar beter konden leren kennen op de kamer. Duidelijk verrast door mijn direct benadering kwam ze overeind en pakte mijn hand. Als een verliefd stelletje liepen we naar het portiek waar de trap naar boven was. Wij naar de kamer, ze gaat nog even haar zelf opfrissen, dus ik wacht op haar in de kamer. Ik maak ons bedje vast op door er drie handoeken op te leggen. Maria komt binnen, helemaal naakt Wat een figuurtje.
Ze komt bij me op bed liggen en al snel zijn we heerlijk met elkaar bezig. Alles was mogelijk, behalve anaal en FT. Ik verteld dat ik niet veeleisend was en dat we maar moesten zien waar het schip zo stranden. We voelde ons goed aan. Het werd met Maria een goede sessie. Vooral het neuken was fantastisch. Heerlijk om zo'n lijfje te mogen Tegen het einde van het halfuur spoot ik mijn laatste druppeltjes zaad van die dag in het condoom.