Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Alexandra

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Alexandra

Haarkleur/-lengte : Blond tot over schouder
    Lengte dame : ± 165
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Kazachstan/Duits
    Leeftijd : 27 jaar
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing
    Service: PZC, FT, NMC, Vingeren, Beffen, Kussen, Massage
    Voordelen: Welke niet
    Nadelen: Niet gemerkt
    Tijdsduur : ± 1½ uur
    Prijs : € 125,-
    Extra’s bij het bezoek: Voor en After service, bij juiste klik een toppertje

Deze Kazachstaanse jongedame vond dat zij en ik maar eens wat avontuurlijks moesten gaan doen samen, en zo gebeurde het dat ik met Alexandra in kamer 7 belandde, veel spiegels voor het betere effect. Ze begon heerlijk met diep en lang te kussen, later bleek dat dit niet bij een ieder gebeurd, dus had Stiffie weer geluk. Op een gegeven moment zegde ze dat ik haar moest beffen, en ja dat doet Stiffie meestal niet, maar goed ze rook heerlijk en ik dacht vooruit maar met de geit, Stiffie weet nu waarom ze gebeft wilt worden

Het duurde even maar ze kwam echt bijna gillend klaar, Stiffie is nog even buiten de deur gaan kijken of ze soms niet gedacht hebben of er iemand werd vermoord, maar blijkbaar zijn ze daar wel iets gewend :D. Ze vroeg hierna of ze even naar het toilet mocht en dan zou ze fris weer terug komen, en inderdaad goed vijf minuten later was ze er weer en begon gelijk weer hevig te vrijen, Stiffie die helemaal zijn meisje Esma hier vergat, daarna werdt kleine Stiffler onder handen genomen, fenominabel gewoon , wat kan dit grietje pijpen zeg, daarna vele kamasutra achtige standjes gedaan en me volledig laten leegknabbelen met een FT die zijn weerga niet kent, de afspraak voor een volgende keer is al gemaakt.

Toen na het douchen samen naar de bar getogen en gezellig samen nog wat gedronken, en ze had zelfs toen ze even naar de toilet weg was voor pizza gezorgd, werkelijk een lief en lekker ding, kan bijna niet wachten tot onze volgende ontmoeting die begin Mei plaats vindt, ze fluisterde me in mijn oor dat er dan echt wat ging gebeuren, en Esma? Niet meer gezien deze avond, maar dat was helemaal niet erg :wink::wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

@Stiffmaster

Hebt ge dan toch een Alexandra te pakken gekregen, het is wel niet die Alexandra, maar toch aan uw beschrijving te zien ook super. :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 april 2008 om 12:42

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    @Stiffmaster

Hebt ge dan toch een Alexandra te pakken gekregen, het is wel niet die Alexandra, maar toch aan uw beschrijving te zien ook super. :D
    Potverdrie, zit ik net een bericht van HM te lezen over Anna, blijkt het dus dezelfde te zijn als Alexandra, nou had ie me wel zoiets gezegd gisteren, maar ik heb het idee dat mijn hersens het een beetje laten afweten, sterker nog , ik ben met haar al eens op de kamer geweest in YY zag ik in de berichten, toen was ik ook al tevreden, maar nu ben ik om , zo zie je maar waar je ze allemaal tegen kan komen :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Supergirl Alexandra

Deze Kazachstaanse jonge dame had Stiffler tijdens zijn laatste bezoek al een beetje gek gemaakt. :p
    Nu zat ze aan de bar en zwaaide me toe om te komen, samen daar wat gedronken en lekker zitten kletsen, toen dacht Stiffie het wordt tijd voor wat fun op de kamer en haar de sleutel laten halen, iemand moet het toch vragen niet??? Op de kamer aangekomen drukte ze zich gelijk stevig tegen Stiffie aan en haar tongetje zocht haar weg in mijn mond, kleine Stiffie roerde zich behoorlijk onder het ijsberenvelletje en ze zakte door haar knieën om te kijken wat dat was en begon me heerlijk te

Toen werdt het tijd dat Stiffler ook maar eens wat ging doen en kon Stiffie ertegenaan om haar poesje eens te gaan verwennen, gezien alle natte plekken op het bed had Stiffie zijn werk goed gedaan, schokkend en kreunend kwam ze klaar, en wat er daarna allemaal gebeurde, sorry dat ga ik hier niet neer zetten, maar geloof me ik heb in de laatste jaren echt wel het een en ander meegemaakt, maar ik denk haast niet dat ik dit nog eens zal meemaken, zij ging letterlijk en figuurlijk door alle barrierres heen en Stiffie liep helemaal leeg, zo leeg dat ik direct nadat ik de kamer had verlaten en gedoucht was naar het hotel ben gegaan om te slapen, Stiffler was gebroken.
    De afspraak met Alexandra staat weer, Stiffie hebt er een TOPPER in LR bij, nee anders gezegd zij is Stifflers enige echte TOPPER in LR.

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Mango delight

De zaterdagavond vorderde snel in de met pompende bassen gevulde barruimte van het gezellige Living Room. Er werd lekker gedanst door sommige dames en een getinte schoonheid beklom zelfs de toog om haar sensuele danskunsten te vertonen . Het haar nonchalant langs het gezicht vallend, de hoge schoenen uitgeschopt, de schouderbandjes losgeschud. Haar trillende heuppartij wist menig mannenoog op zich gericht. Randy en ik keken elkaar tevreden aan, overzagen het gewoel der menigte en besloten dat het goed was. Wat je noemt een prima sfeertje. Terwijl we wat stonden te keuvelen, kwam vanuit de drukte een vriendelijk gezicht rustig onze kant oplopen. Het behoorde toe aan een twintiger van gemiddelde lengte met een mooi figuur, stijl blond haar tot over haar schouders en een bescheiden boezem. Ze ging staan voor het cafémeubel en deinsde zachtjes mee met de muziek. Haar biologische radar de ruimte systematisch scannend, op zoek naar gewillige ijsberen . Ik liet me naar mijn wandelbroeder ontvallen dat ik haar beslist aantrekkelijk achtte, vanwege haar ingehouden dansbewegingen en stijlvolle uitstraling. Ze zette zich daarop weer in beweging, lachte even onze kant op, bewoog vrijelijk tussen de aanwezigen en eindigde uiteindelijk op schoot bij een voor haar bekende ijsbeer... Veel later die avond stond ik alleen tegen een pilaar geleund, toen zij naast me kwam staan en me weer vriendelijk toelachte.

We maakten een praatje dat vanwege het volume waarmee de hit ´Four Minutes´van Madonna uit de speakers schalde wat langzaam verliep, maar dat toch boeiend bleef. Ze stelde zich voor als Alexandra. Haar non-verbale communicatie draaide op volle toeren en voor ik het wist, had ze mij verleid tot een kamerbezoek . Na enige wachttijd, die zij overigens op uiterst prettige wijze met mij wist door te brengen, nam ze mij mee naar een ruime kamer met een flinke wandspiegel. Ze verloor geen tijd, trok haar lingerie uit, duwde mij op bed en liet haar warme lijf over mij heen glijden. Haar rug holde zich, waarbij haar billen mooi omhoog kwamen. In de spiegel kon ik haar zich voor mij openende vulva al zien. Ik voelde dat dit een prima sessie ging worden en vroeg haar of ze een uur met mij kon blijven. "Natürlich…", zei ze rustig. We begonnen lekker te zoenen, waarbij haar brutale handje zorgde voor een aanvullende stimulatie bij zichzelf . Deze door haar ingezette eigenliefde gaf het geheel een ondeugend tintje en maakte de sfeer direct ontremt. Op enig moment zakte ze omlaag en begon mijn mannelijkheid met rustige halen van boven naar beneden te likken. Ik stond direct recht overeind. Onder Alexandra´s kundige regie werd door haar tong en strelende handen een fraaie spanningsboog opgebouwd, waarbij het gehele genitale gebied oraal en manueel werd gestimuleerd.

Ik genoot zowel van haar tong als van het gevoel van twee handen en een slimme combinatie van technieken bracht mij tot randje orgasme :D. Opeens stond ze op en liep naar de deur. Een stoute oogopslag was mijn deel. "Warte!", riep ze me toe en loste op in de muur van geluid die ons vanuit de bar tegemoet kwam. In no time was ze terug met een portie vers gesneden mango. Plagend stopte ze een stukje van dit exotische fruit in mijn mond terwijl ze een ander stukje langs mijn kleine vriend wreef. Haar hete tong likte het koele, zoete sap er weer vanaf. Ze keek me daarbij uitdagend aan en ook de wandspiegel zorgde weer voor een prima visuele stimulatie. De sfeer was intiem en ontspannen en Alexandra wekte de indruk het naar haar zin te hebben met deze ´fruit play´. Terwijl de kleine Extince vakkundig geliefd en gekoesterd werd in het zoet-aromatische sap, gleden mijn vingers naar haar warme Muschi. Toen deze blonde wellust dat voelde, hief ze opgewekt haar gezicht. "Willst du mich lecken?" De vraag werd met zoveel enthousiasme op mij afgevuurd, dat er slechts ruimte voor één antwoord was :p. Ze wachtte mijn respons dan ook niet af, manoeuvreerde zichzelf in een gerieflijke positie en bood mij alle ruimte haar oraal te stimuleren. Plagerig haar lichaam verkennend, likte ik mij omlaag langs een door een sappig mangopartje gecreëerd weggetje, waarbij ik een gedraaid ringetje ontwaarde dat haar navel sierde.

Voorzichtig zoog ik op haar lekkerste plekje en bouwde langzaam op. Haar handje kwam er weer bij en met een afgewend hoofd liet ze zich alle prikkels welgevallen. Na een mooie afronding van dit edele voorspel (:o), nam ze even wat tijd voor zichzelf, waarna ze mij een condoom omlegde en mij zorgvuldig naar binnen begeleidde. Deze dame, die zich duidelijk comfortabel voelt in elke vorm van seksuele expressie, liet zich ook in dit gedeelte van het spel niet onbetuigd. Ondanks het al gevorderde tijdstip wierp zij zich energiek en enthousiast in de strijd. Lekker vrijend, zoenden we nog wat en keken we in elkaars ogen. Haar bekken kwam omhoog en ik volgde haar ritme. Ik richtte mij op om mijn handen de vrijheid te geven haar lekkere lijf te strelen, terwijl zij behendig de diepte van mijn stoten met haar heupen stuurde. Ze boog haar benen om mijn middel en we keken beiden naar de penetratie. Wat een heerlijk seksdier was dit! Met haar genietende blik op mijn netvlies gebrand, sloot ik mijn ogen, terwijl mijn zaad wild het condoom inschoot en de nodige pretchemicaliën in mijn bloedbaan werden geïnjecteerd. De heerlijke seks met Alexandra had haar verdovende taak als natuurlijke drug weer verricht . Al met al een uitstekende ceremonie met een stijlvolle blondine die mij er van langs gaf op de kamer. Na afloop nog lekker liggen knuffelen en kletsen waarbij de rest van de mango er alsnog aan ging…
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Ein bisschen spass

Recentelijk met Randy weer in Living Room verzeild geraakt, waar deze leuke dame al snel op mij afstapte. We keuvelden al handjesvrijend wat en ik vertelde haar even te willen wachten, aangezien ik net binnen was. Maar ik herinnerde mij onze laatste ervaring maar al te goed en was van plan haar nog te treffen . Later zag ik deze saunaprinses beneden op een bank liggen en tegen een collega zeggen die net een ijsbeer aan de haak had geslagen: “Jetzt will ich auch noch ein bisschen spass haben…” Ik liep op haar af, pakte haar hand en zei: “Dann haben wir!” Wat volgde was opnieuw van buitengewoon niveau. Twee sessies van een uur met een half uurtje pauze beneden aan de bar, waar we ook samen nog wat dronken en kletsten en ze swingend op de stoel naast me zat toen de muziek een slag harder ging. Erg leuke, spontane meid, die zich bij een prettige en rustige omgang snel op haar gemak voelt bij je. Qua looks is zij niet echt een ‘Extince dame’, maar ze mag er zeker zijn en vooral haar uitstraling is geweldig . Ze heeft een aantrekkelijk soort zelfverzekerdheid en heeft ook iets soevereins over zich. Dat windt mij erg op.

Maar het is bovenal haar kamergedrag waar ik voor val. Alexandra is wat je noemt een natuurgeile dame. Ze luistert naar jouw en haar eigen lichaam, is ongeremd en neemt ook echt de tijd om zelf te genieten. Daardoor ontstaat een heerlijke wederzijdse flow van spontane acties, van geven en van nemen. We hebben weer lekker gezoend en haar fellatio was ditmaal echt ongeëvenaard, waarbij ik drie bijna-orgasmes wist te overleven. Tot ik zweefde, tot de prikkel om klaar te komen bijna pijn deed . Ze zag dat ik het moeilijk had, maar ging toch nog even door. Zo geil. Zo plaagde ze mij helemaal gek. Haar warme lijf weer heerlijk kroelend en kronkelend, haar plagende handen mij op de juiste plaatsen onzedelijk betastend. Ditmaal heb ik ook haar mooie voeten nadrukkelijk in het spel betrokken. Het Muschi lecken was weer een feest, waarbij ze zich –wellicht ook vanwege het late of moet ik zeggen vroege tijdstip- lekker liet gaan en driftig met haar tepels speelde terwijl haar ademhaling gestaag verzwaarde tot een loeiende sirene :D. Het lustvocht liep daarbij langs mijn wangen weg...

In de regel sta ik sceptisch tegenover orgasmen van DVP’s tijdens hun werk. Laat ik het erop houden dat ze een overtuigende, naturelle rolbeleving had. Bij de standjes hield ze goed en lang vol, waarbij ze mij verbaal opjutte () en mij gebood een van haar borsten aanhoudend te likken. Bij de amazone positie duwde ze haar onderlijf ver naar achteren, waardoor mijn mannelijkheid als een soort hefboom kantelde en er aldus een sterke spanning op de stoothoek kwam te staan. Zo neukte ze mij met korte, krachtige stootjes al zoenend helemaal suf. Tijdens de missionaris positie ondersteunde haar handje mijn penetratie door haar lekkerste plekje stevig op te wrijven. Uiteindelijk lagen we uitgeput naast elkaar uit te puffen. Afijn, Alexandra is een dame om zwaar mee en van te genieten. Om de tijd voor te nemen. Laat deze kanjer haar gang gaan en probeer slechts het tempo bij te benen. Satisfaction guatenteed! Mocht ik haar een volgende keer spotten, is een herhaling weer een feit. Eerlijk is eerlijk, bij Living Room heb ik wisselende ervaringen beleefd en ik vind het een goede club maar geen topclub, maar verder ben ik het hartgrondig met Stiffmaster eens: die Alexandra is een echte topper :o.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Extince, we moeten niet te positief over haar blijven schrijven hoor dadelijk willen al die andere ijsberen ook met haar op de kamer, en ik haat delen teuflisch Ja ze is echt lekker

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Extince, we moeten niet te positief over haar blijven schrijven hoor dadelijk willen al die andere ijsberen ook met haar op de kamer, en ik haat delen teuflisch Ja ze is echt lekker
    Hoe, ik dacht dat gij ging stoppen met wandelen :p, dan zal ik uw plaats bij Alexandra wel innemen ! :wink:

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Hoe, ik dacht dat gij ging stoppen met wandelen :p, dan zal ik uw plaats bij Alexandra wel innemen ! :wink:
    HoHo Raul, wel mijn berichtjes goed lezen hè, YY hou ik voorlopig voor gezien en las gelijk even een rustperiodetje in, maar Alexandra die hou ik nog wel even in het oog

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Alexandra

Hoe bedoelt ge, niet goed gelezen :D ? :wink:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    [ Misschien moet ik toch maar weer vaker naar de Duitse clubs waar dit soort dingen minder in het oog springen, voorlopig houdt ik het even voor gezien, de verjaardag van de keizer van GT eind juli zal de bittere smaak uit mijn mond wel weer wegspoelen, zoniet dan moet ik ernstig nadenken of het niet tijd wordt om er mee te stoppen want zonder respect en plezier heeft Stiffie er niet zo veel zin meer in.
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 15 mei 2008 om 23:25

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Hoe bedoelt ge, niet goed gelezen :D ? :wink:
    Hoi Raul,

Als je mijn bericht goed leest zeg ik dat ik even een tijdje stopt en dan hoop ik op 31 juli op de verjaardag van CALIGULA weer dat plezier wat ik altijd hebt gehad terug te vinden, is dit niet het geval dan moet ik eens denken om er maar mee te stoppen, en dat zal niet mee gaan vallen

Zie je nu wat ik bedoel, we spreken elkaar er nog wel, en dit had ik per interne mail aan je willen zenden maar je postbak zit vol, dus nu wordt het tijd om dat ding eens te legen en niet je z.k :wink::wink:

gr.Stiffie

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Helaas, pindakaas voelt dat natuurlijk niet zo lekker als je z.k ledigen :D.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    15 februari 2024 @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Daumen hoch Zeeeer leuk

Zo. Maandag 19 mei rond 15:00 met maat de deur binnengevallen bij LR en eerst maar eens even douchen om van de lange reis te bekomen. Beetje gefatsoeneerd en naar binnen gegaan. Even aan de bar neergevleid en cola light genomen bij blonde meisje met lieve gezicht. Beetje bijgekletst met maat en ondertussen maar even rondgekeken. De hut niet al te leeg kwa dames (zo'n stuk of 8 bij binnenkomst gespot). Mandy glimlachte me toe. Puntje van herkenning van de vorige keer. Verderop zag ik een blonde dame met vriendin tussen de banken hangen een beetje met elkaar kletsen. Ze keek een paar keer onze kant op en na oogcontact kwam ze met haar vriendin (Xenia) naar ons toegelopen. Ik had de blondine al wel eens eerder gezien bij een eerder bezoek, ze stelde zich voor als Alexandra (27 jr. uit Kazachstan van oorsprong). Ik dacht oeps, ook van dichtbij WEL lekkerrrr :D. Ik vertelde haar na een beetje tegen elkaar aan te hebben gehangen en friemelen (Xenia - ook lekkerrr stond tegen mijn maat aan), dat we eerst even rondkijken en dat we elkaar straks ongetwijfeld zien. Ik dacht, wacht nu even, niet te snel, laat ik die fout nu niet maken. Maar verder rondgekeken besloten de sauna in te gaan waar Alexandra en Xenia al langslopend naar ons zwaaiden....EN vervolgens bij ons de sauna in stapten :D Xenia op de bank naast mijn maat en Alexandra op haar knieen voor mijn neus. Ze had toch al niet zoveel aan, dus... Ik zei tegen haar dat sex in de sauna me niet zo'n goed idee leek. "heb je nog nooit sex in de sauna gehad?" was haar verbaasde opmerking. Aangezien het toch tijd was, snel de sauna uitgelopen, gedouched en tegelijkertijd verteld dat ze nu de sleutel wel kan gaan halen. Nog ff niet goed begrepen want ze kwam met Xenia terug met 1 sleutel. Alsof we met z'n 4-ren de kamer op zouden gaan. Nu ff niet. Nog een sleutel gehaald dus en feest gevierd. Alle verhalen hiervoor over Alexandra geschreven sluit ik me bij aan. 2 x is ze klaargekomen, 1 x beffen en mijn vingers en 1 x al neukend, waarbij ze zichzelf hielp. Mijn god, wat een oefening zeg....hier kan geen arobics les tegenop... voorafgegaan aan langdurig tongzoenen etc. Nog wat prive info uitgewisseld en na 1 uur ieder zijn weg gegaan. Verderop op de avond elkaar toch maar weer opgezocht (we bleven elkaar lief vinden en opzoeken denk ik ) Toch maar weer de kamer opgegaan, dit keer ....2 uur. En hier weer een herhaling van zetten.

Ik moet eerlijk zeggen, ze komt naturel over, lief, vertelde me ook over haar gevoelens waardoor ik me 'n beetje meer betrokken bij haar voel (althans ik wel). Toch wel ff slikken om weer de deur bij LR weer achter me dicht te trekken dit keer... Natuurlijk heeft ze goed aan me verdiend, maar ik had het gevoel dat er gevoel bij zat...ken je dat? Laat ik zeggen dat het de ene keer meer klikt dan de andere keer bij een dame...maar goed dat is altijd natuurlijk.

Herhalingsgevaar? Wat denk je?

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Blinzeln Douche en kinky spelletje....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Al direct diverse dames uit GT en YY gespot, en zo kwam het dat Silvester al vrij snel tussen een 3-tal kwetterende dames stond.....
    Waarvan eentje dus Alexandra was.
    In YY heb ik enkele malen met deze overheerlijke naturel dame de liefde bedreven, want zo mag je het samenzijn met haar wel noemen.

Ik ben pas 1 x in LR geweest en ik weet niet of ze daar douches op de kamer hebben?
    Maar zo ja, ga dan eens met haar kinky douchen, gaat ze helemaaaal uit haar dak!!

:teuflisch
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Wie weet of deze Alexandra nog steeds in LR werkt

Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Discussies
    24
    Thanks
    2.043

Standaard

Ja Stiffie ze werkt er nog steeds en dat andere snoepje ook.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Joepie de poepie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Ja Stiffie ze werkt er nog steeds en dat andere snoepje ook.

Last Online
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Ausrufezeichen Nu in PSR...

Gisteren Alexandra -Anna in YY- in PSR gespot, ze wordt met de dag mooier!

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Gisteren Alexandra -Anna in YY- in PSR gespot, ze wordt met de dag mooier!

Silvester stuur ze even door naar LR om daar 20 maart de verjaardag van Lustman mee te vieren...........oh ja en mij maak je er erg blij mee

Last Online
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden Geen Joop Slim...

Ho effe, ik ben geen Joop Slim...

Als je haar nu eens zelf uit gaat nodigen, ben je minimaal 2 x blij...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten