Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Een serieuze vraag!

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln Een serieuze vraag!

Een serieuze vraag ... jaja:D Alsof mijn vragen ooit niet serieus zijn!

Het valt mij op, dat we in de clubs veel vrouwen tegenkomen die een vader of moeder heeft uit Rusland, Turkije, Kazachstan, Hongarije etc .... en vaak hier geboren zijn OF op zeer jonge leeftijd hier terecht zijn gekomen, doordat vader/moeder met een Duitser/Duitse is getrouwd en daardoor al vaak 10 tot 15 jaar in Duitsland wonen en perfect Duits spreken.

Hoe komt het, dat zo veel van deze meiden in de prostitutie terecht komen? Volgens mij gaat het om een substantieel aantal vrouwen in de clubs.

Hebben jullie ook het gevoel dat het om een groot percentage gaat?
    Zo ja, hoe komt dit?
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard een serieus antwoord

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht

Het valt mij op, dat we in de clubs veel vrouwen tegenkomen die een vader of moeder heeft uit Rusland, Turkije, Kazachstan, Hongarije etc .... en vaak hier geboren zijn OF op zeer jonge leeftijd hier terecht zijn gekomen, doordat vader/moeder met een Duitser/Duitse is getrouwd en daardoor al vaak 10 tot 15 jaar in Duitsland wonen en perfect Duits spreken.

Hoe komt het, dat zo veel van deze meiden in de prostitutie terecht komen? Volgens mij gaat het om een substantieel aantal vrouwen in de clubs.

Zo ja, hoe komt dit?
    Bedoel je op zeer jonge leeftijd niet hun 15e tot 18e levensjaar?
    Dan wordt het antwoord wel heel erg makkelijk....:green_smi
    Niet alles geloven wat ze zeggen ... wanneer ze overkwamen....schippertje mag ik overvaren, ja of neen.....

:wink:

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Zo ja, hoe komt dit?
    Hallo Mauriceyep,

Dit is me ook opgevallen. Maar de vraag moet je niet stellen, er is bijna geen antwoord op te geven.

Wellicht heeft het te maken doordat ze tussen twee culturen zijn opgevoed, en daardoor niet goed een plaats hebben weten te vinden in het gastland, waardoor ze in de prostitutie belanden.

Wellicht dat sommigen uit geldnood worden gedwongen, wellicht dat anderen het beroep kiezen omdat men veel geld verdienen kan en het werk ook niet vervelend vinden.

Wellicht dat sommigen gedwongen worden door een pooier of andere oorzaken.

Wie zal het zeggen?

Bergm550

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Niet alles geloven wat ze zeggen ... wanneer ze overkwamen....schippertje mag ik overvaren, ja of neen.....

Een aantal zullen ons inderdaad willen doen geloven dat ze een Duits paspoort hebben, omdat dat allerlei lastige vragen/ideeen van klanten doet verdwijnen ... maar daar ben je er niet mee!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Hallo Mauriceyep,

Dit is me ook opgevallen. Maar de vraag moet je niet stellen, er is bijna geen antwoord op te geven.Bergm550
    Dit is toch een forum? Ouwehoeren zullen we:D en inderdaad: het volledige antwoord zullen we nooit krijgen ..... misschien iets voor een afstudeerproject Sociologie?

Last Online
    1 september 2012 @ 18:44
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Vaak is het dat ze inderdaad tussen 2 culturen opgroeien, vaak ook zonder de (buitenlandse) vader in de buurt. Soms zijn ze makkelijk te beinvloeden (borderline?) en doen ze wat het vriendje vraagt. Soms zijn ze geen maagd meer en hoort de omgeving dit, waarna ze 'verstoten' worden. Er zijn 1001 redenen waarom iemand dit werkt besluit te doen, wij kunnen alleen maar gissen.

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

De hoofdoorzaak is toch vrij simpel: GELD
    Als je geluk hebt, omdat ze een mooie wagen willen rijden etc.
    Als het redelijk is omdat ze jong zwanger zijn geraakt en een kind moeten onderhouden en geen hoge opleiding hebben genoten.
    Als je pech hebt, omdat ze het slaafje is van een onderwereldfiguur die haar uitbuit (De schoenenverkoper zoals dat hier liefkozend wordt genoemd, ik noem het beestje liever bij zijn naam)

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longdivision Bekijk bericht
    (borderline?)
    Psychiatrisch patienten zullen er ongetwijfeld tussenlopen, maar verslavingszorg patienten lopen er ook vele: herkenbaar aan de witte jassen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    De hoofdoorzaak is toch vrij simpel: GELD
    Je simpele hoofdoorzaak is geen antwoord (dus een simpel antwoord)!
    Mijn vraag was, waarom DEZE meiden eerder in de prostitutie geraken ....

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Je simpele hoofdoorzaak is geen antwoord (dus een simpel antwoord)!
    Mijn vraag was, waarom DEZE meiden eerder in de prostitutie geraken ....
    Je vraag was ook niet zo simpel, deze Meiden zitten misschien MEER in de clubs, maar daarom niet meer in de prostitutie. Ik hou ervan de zaken wat ingewikkelder te maken

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Je vraag was ook niet zo simpel, deze Meiden zitten misschien MEER in de clubs, maar daarom niet meer in de prostitutie. Ik hou ervan de zaken wat ingewikkelder te maken
    We weten dat jij de zaak graag iets ingewikkelder maakt .... dat levert discussie op en daarom bedank ik je - dat mag ook wel eens - namens alle lezers die met het doornemen van al deze onzin hun avond weer gevuld hebben :smile:

Ik kom alleen maar in saunaclubs en daardoor heb ik de discussie heerlijk kunnen inkaderen:D, maar jij mag er best bijvoorbeeld een SKW-vergelijking naast zetten (staafdiagrammen hebben mijn voorkeur)!

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Lächeln

.....met het doornemen van al deze onzin.... :smile:
    Tja, en nu start jij en topic op, waar je weet dat een hoop onzin gaat uitgekraamd worden, en je presteert het in je stelling antwoord te geven op je eigen vraag :teuflisch
    Dus vooraleer ik echte onzin ga uitkramen ... volgens mij ligt dat vooral aan het concept saunaclub, die andere nationaliteiten, al dan niet ingeweken.
    Niet meer of niet minder.
    Onzin of zinnig, U zegt het maar :D

Last Online
    10 november 2015 @ 09:15
    Discussies
    19
    Thanks
    2

Standaard

Die Ethnie spielt nur vordergründig eine Rolle. Entscheidend sind die sozialen Umstände. Türken, Polen, Russen etc. also Menschen mit "Migrationshintergrund" sind in der Unterschicht überproportional vertreten.

Jugendliche der Unterschicht kommen schneller auf die schiefe Bahn und vor allem kommen sie viel langsamer von der schiefen Bahn wieder runter als Jugendliche der Mittelschicht.

Gruß
    bitchhunter

Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

dat levert discussie op en daarom bedank ik je - dat mag ook wel eens - namens alle lezers die met het doornemen van al deze onzin hun avond weer gevuld hebben :smile:

Bij deze dan een bullshit antwoord: Het bloed kruipt waar het niet gaan kan :smile:.

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Serieus Antwoord

Op zo'n serieuze vraag moet dan ook een serieus antwoord komen . Er zijn namelijk een paar redenen voor te bedenken waarom er zoveel "duitse" dames een vader of moeder hebben die uit het buitenland komt.
    Duitsland heeft net als Nederland een groot percentage allochtonen die vaak als gastarbeider zijn gekomen. Dat is de verklaring voor dames met een turkse, portugese, griekse, italiaanse etc achtergrond.
    Daarnaast heeft de val van de muur voor een enorme instroom van oosteuropeanen tot gevolg gehad. Hieronder zaten veel duitsers die na de 2e oorlog niet meer terug konden maar nog wel een duits paspoort hadden. Hier zaten veel russen, hongaren, tjechen,slowaken en polen tussen. Veel oosteuropeanen hebben op deze wijze een duits paspoort verkregen. Al dan niet volledig legaal.
    Bijna al deze mensen starten onderaan in de sociale samenleving. Traditiegetrouw komen daaruit de meeste dames van plezier voort. Prostitutie wordt geacht om op een snelle wijze geld te kunnen verdienen en uit de onderste regionen van de samenleving te komen.
    Daarnaast heb je een groot probleem met de zogenaamde "ontwortelden". Dat wil zeggen dat bijvoorbeeld meisjes met een turkse achtergrond als het ware in 3 werelden leven (thuis traditioneel, school en straat) Dit zorgt voor een mindere stabiele basis en wellicht daardoor een makkelijke prooi voor "schoenenverkopers" die dames de prostitutie induwen. Bij de ontwortelden heb je ook meer vroege schoolverlaters, psychische problemen,drugsproblematiek etc. Daardoor eerder een neiging om via het snelle geld, lees prostitutie, te overleven.

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten