Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Marie (Hongaarse)

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard Marie (Hongaarse)

Naam: Marie

Haarkleur/-lengte : Blond tot donkerblond, lang haar

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : Normaal A/B cup

Nationaliteit/Taal : Hongaars / Engels

Leeftijd : ik schat achter in de 20

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, matig zoenen

Kenmerk: Opvallende bril met donker montuur

Deze dame viel me op daar door haar stijvolle verschijning. Niet bepaald een stereotype dvp. Helaas zag ik haar slechts enkele malen, echter ik had het ogenschijnlijke geluk dat we toevallig in het voorbijgaan in gesprek raakten. Niet veel later waren we al op de kamer.

Na onze sessie bleek dat ze nogal gesteld was op rijke kerels met dito auto's en dat ze liever 1 klant van € 400.- had dan 8 van € 50.- Ze beschouwde zichzelf dan ook als, laat ik het maar noemen: "klassehoer". Het zal me een zorg zijn, mits er maar sprake is van een goede basisservice. Dit bleek helaas niet zo te zijn. Het begin was nog hoopgevend. Ze sprak mij aan en op de kamer complimenteerde ze me met mijn luchtje en vertelde er net zo snel bij dat ze hier normaal niet zo scheutig mee was. Het ontbrak er nog net niet aan dat ik me gelukkig mocht prijzen met haar de kamer op te mogen gaan. Helaas was de verdere voortzetting professioneel maar tegelijkertijd matig. Kussen alleen op de mond, een incidenteel tongetje daargelaten. Mijn vingers werden in de richting van haar klitje gemanouvreerd en een poging een vinger te laten verdwijnen werd ironisch vermanend toegesproken: "You bad boy"

Pijpen dan maar. Aanvankelijk niet meer dan zeer licht met de lippen over de stam op en neer te glijden. Het ballen likken/zuigen was dan weer wel goed.Smaakte als voorspel naar meer, maar hier bleef het bij. Mijn verzoek iets daadkrachtiger te werk te gaan werd niet gehonoreerd. Naar haar mening produceerde ik iets te veel voorvocht, hetgeen ook gewoon waar is, en haar in algemeen niet zo beviel. Haar voorgesteld dan maar te pijpen met condoom. Dit wimpelde ze eerst beschaamd af, maar ik wilde verdorie nu toch eens door deze "klassedame" goed geholpen worden. Toch maar een rubbertje dus. Pijpwerk hierna was zeer stevig, alsof ze het condoom er bijna weer af wilde zuigen. Wat een tegenstellingen of moet ik zeggen teleurstellingen. Dan maar over tot het iets meer diepgaande werk. Vakkundig werd voor ik het wist een klodder glijmiddel aangebracht. Wederom teleurtstellend dus. Ik had het beter zelf af kunnen maken, maar ik was verre van geil en had moeite iets wat moest lijken op een erectie overeind te houden. Uiteindelijk in doggy klaargekomen. De aanblik op haar toch wel lekkere kont deed toch nog wonderen. Ze gaf me de kans even op adem te komen en overhandigde me een doekje om mezelf te kunnen reinigen. Snel verdween ze in de aangrenzende douche om daar met een flinke klodder zeep haar onderkant te bevrijden van achtergebleven smeersels. Volledig aangekleed verliet ze daarna samen met mij de kamer.

Conclusie: Absoluut mooie en zeker vriendelijke dame met inderdaad stijlvol voorkomen. Ze zou het beter doen als tafel/gezelschapsdame. Als dvp beperkt tot bedactiviteiten is het ondermaats. Indien iemand haar met € 400.- hiervoor wil plezieren ga je gang, maar het is weggegooid geld. Nadien bleef ze uiterst vriendelijk en gaf zelfs aan me positief aan te bevelen bij collega dames vp. Prima idee, want naar haar service verlang ik niet terug.

JackD en Babbel zagen mijn sessie toch iets anders. Ik mocht niet zeuren vonden ze, want ik had toch mooi een "Edelhure" in bed gehad met € 350.- korting en wie doet je dat na? :D

Last Online
    Vandaag @ 06:20
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Een andere dame die ik weer aantrof was Marlie (op youppie staat een recensie van haar maar daar heet ze Marie), voor de duidelijkheid ook een Roemeense, maar deze heeft een secretaresse look, dus met modieus brilletje.
    Paar weken geleden al eens een praatje met haar gemaakt waar ze vertelde dat ze hiervoor in Samya had gewerkt.
    Maar ja hoe luidt het spreekwoord "praatjes vullen geen gaatjes" dus ik ga er vanuit dat ik korte termijn de kennismaking met deze Roemeense wel een vervolg zal krijgen = !

:wink::wink:
    Big30
    Dit schreef ik ruim een maand geleden, toen was ze nog Roemeens ! Een Roemeense die zegt dat ze Hongaarse is geloof ik altijd :p!!

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dit schreef ik ruim een maand geleden, toen was ze nog Roemeens ! Een Roemeense die zegt dat ze Hongaarse is geloof ik altijd :p!!

Ik ook, onvoorwaardelijk. Ze stelde zichzelf voor als Hongaarse en maakt ook niet echt een Roemeense indruk. Daarnaast was ik onbedoeld deelgenoot van een conversatie tussen haar en ontvangstdame Milana. Zou zij stiekum ook Roemeense zijn ??

Ze vertelde inderdaad voorheen elders gewerkt te hebben maar vertelde niet waar. Op mijn vraag: "Zuidelijk?" was haar antwoord: "Doesn't matter..."

Last Online
    Vandaag @ 06:20
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ik ook, onvoorwaardelijk. Ze stelde zichzelf voor als Hongaarse en maakt ook niet echt een Roemeense indruk. Daarnaast was ik onbedoeld deelgenoot van een conversatie tussen haar en ontvangstdame Milana. Zou zij stiekum ook Roemeense zijn ??
    Ach is ook niet zo'n issue! Op youppie wordt ze trouwens wel als Roemeens beschreven http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=6354, mij stelde ze zich voor als een Roemeense en ze verkeert altijd met de Roemeense dames :p.

Milana is een polyglot en spreekt ook vloeiend Roemeens net als veel andere talen.

We houden het hier maar op de Hongaarse Marie !

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Komt ze niet uit Roegarije? :green_smi

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten