Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Tokyo 2025

Last Online
    Gisteren @ 19:10
    Discussies
    117
    Thanks
    2.018

Beitrag Tokyo 2025

Afgelopen februari paar dagen Tokyo gedaan sex was niet het belangrijkste tijdens het korte bezoek.
    Tinder is niet echt een succes in Tokyo al zijn er veel vage profielen die lijken erop te duiden dat de dame niet op zoek is naar een relatie.
    Maar geen echt matches die dames hebben de focus meer op Japanners.
    Verder vond ik het oprecht een leuk proper land mensen zijn vriendelijk maar wel vrij gesloten.
    Ieder stadsdeel heeft een eigen rosse buurt leuk om te zien hoe normaal dat is.
    Wel zijn er natuurlijk geen raamzones of beerbars ik ben op meerdere plaatsen geweest en het concept is meer dat je een dame uit een bar mee neemt naar een love hotel waar het in de rosse buurten van stikt of je hotel.
    Dan heb je nog Shinjuku hier moeten ook straatdames aan het werk zijn maar heb ze niet getroffen prijzen zijn te vergelijken met de prijzen hier.

Maar als je ze meeneemt naar je hotel moet je ook de taxi terug betalen en die zijn niet goedkoop in Tokyo kan ik je vertellen.
    Of voor een love hotel betalen natuurlijk uiteindelijk heb ik het bij kijken alleen gelaten.
    Maar op de straten zag je links en rechts wel wat knappe dames rondlopen waarbij je kon opmaken wat voor een werk ze deden.

Wel nog een avond naar de extreme club muscle girls geweest een vrij uniek concept van boven gemiddelde atletische of gespierde dames.
    Die er ook diverse shows geven voor nog geen 40 euro zit er alcohol van de kaart bij wil je iets anders moet je bij betalen.
    Het geheel duurt ongeveer 1,5 uur en ik heb me kapot geamuseerd alhoewel de dames niet naakt gaan maar wel schaars gekleed.
    Ook kun je voor dollars je laten optillen of laten slaan of schoppen het is een van de bekende bizarre bars van Japan.
    Je kunt ze opzoeken zitten overal op social media en reserveren is aan te raden zit iedere avond vol en ligt in een minder bekende rosse buurt van Tokyo.

Al met al er is in Tokyo meer als genoeg te beleven als je een beetje zoekt maar neem vooral een dikke creditcard of voldoende cash mee.
    Maar Tokyo is ook zeer de moeite als je niet voor de sex gaat neem je Aziatische vriendin uit bijvoorbeeld de Filipijnen of Thailand mee en je hebt een heel leuke tijd daar.
    I just don't give a fuck

2. Onderstaande 10 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (Gisteren),JonnyFontane (Gisteren),ju52 (Gisteren),Kurt Cobain (Vandaag),MeesterMixer (Gisteren),mentholbear (Gisteren),pret (Gisteren),Purrfect (Vandaag),Siberische tijger (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Regels voor berichten