Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard Sofia (Duitse) ( Sans Soucis)

Nationaliteit /taal : Duits dame
    Leeftijd : 22 jaar
    Haarkleur /lengte : bruin lang haar
    Lengte : 168 cm
    Postuur / Cup maat : slank postuur / Cup a
    Tatoeage / Piercing : geen piercing geen tatoeage
    Service : NMC PZC beffen, zoenen, anaal likken, handmassage en alle standjes en vingeren natuur geil.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    3 oktober 2010 @ 13:27
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Daumen hoch Brazil

Zeer leuke en aardige meid van braziliaanse oorsprong die in Duitsland woont. Zij tongzoent graag en pijpt goed.
    Geen probleem om te neuken als ze het condoom in haar tas vindt

Wat betreft de communicatie, spreekt ze duits, engels, portuguees en wat spaans en frans ...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden De Gelaarsde Kat

Zaterdagmiddag, half drie.
    Willem2 maakt er me attent op dat er een typisch relnichtmeisje rondloopt
    Haar naam: Sofia
    Haar afkomst: uit het sprookje "De Gelaarsde Kat"
    In het zwart gehuld, zwarte lange handschoenen, een oogmasker op, een geheimzinnige lach en blik.
    Had haar al eens opzettelijk doen struikelen in de bar, en kreeg haar te pakken in de wandelgangen. Plakte haar tegen de muur, en tongzoende haar innig :teuflisch Ja, na verloop van tijd ken je als ijsbeer geen scrupules meer

Ze reageerde met de kamervraag. Ja zeg, dacht je nu echt dat ik haar zo tegen de muur zou pletten als ik met haar niet de kamer opwou.
    Ze sleurde me mee naar boven, dwang, drang, whatever, en de eerste kamer die vrij was gooide ze me tegen de muur, en gaf me me daar een pijpbeurt waar ik alleen maar kon van dromen.
    Hardhandig duwde ze me weg, en hield ze me volledig in bedwang. En de deep troath, ja watte, nog niet veel meegemaakt. keihard, maskertje over die oogjes, een brede glimlach, bijtend in mijn melocakes en overal waar ze me te pakken kreed.
    Heerlijk, en telkens ik wou toeslaan duwde ze me hardhandig weg. Zo gooide ze me op bed, en ging maar door met hard en intens pijpen. Af en toe kroop ze naar boven om me mijn eigen smaak te doen proeven, noemen ze dat nu innig tongzoenen?
    heerlijk hoor, en ja, ik mocht zelfs eventjes met die heerlijke borstjes spelen, en tussen haar beentjes, maar enkel zolang zij wilde.

Dit is gewoon pure pijpkunst uit het boekje, van het harde type. Ik voel het nu nog, ja ,echt, ik voel nog steeds waar ze me heeft beetgepakt.
    Wat een heerlijke Braziliaanse knettergekke prettig gestoorde uitdagende gelaarsde kat.
    mooi, goed, en ja.
    Volgende keer SS is ook een halfuurtje gedwongen worden me te laten pijpen door de gelaarsde kat.
    het moest maar zo lekker niet zijn.

Wordt vervolgd wanneer ik mijn vrijkaartje ga vergulden

En vooraleer ik het vergeet, ze heeft me heerlijk doe klaarkomen terwijl ze met haar gezicht vlakbij hing, en mijn melocakes bewerkte, en heb haar me lekker zo laten klaarrukken. Echt iets voor onze kansloze rukker, ik denk dat ze het ook op zijn manier wil

:wink:

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch de gelaarsde kat maar nu zónder maskertje....

..........Sofia was vandaag ook aanwezig. Gusto , te druk pratend met zijn collega’s, Foots had zich inmiddels ook gemeld op appèl, waarna RPlover er met “zijn” Amanda van tussen ging.
    Gusto had Sofia dus helemaal niet herkend,was druk en vrolijk met een ijsbeer in gesprek, onderwijl ze de nodige geile blikken richting onze conglomeratie van Zuid-Nederlanders( binnenkort slechts één zuidnederlander) en Belgen wierp. Pas toen iemand een opmerking maakte in de trant van; denk dat maskertje van die gelaarsde kat er maar eens even bij viel bij Gusto het kwartje….Dat was die Sofia….die Brasiliaanse ( nein nichts deutsch dabei) genietser.
    Sofia was een beetje teleurgesteld. Dat Nederlands kon ze allemaal niet lezen op het forum, waarom we dat niet in het Duits deden…...voor haar dan…
    Even uitgelegd dat dat wel kan maar dat Gusto de ervaring heeft dat ie er op één forum mede daardoor wel eens bij gebanned is, in het gastenboek van een Partytreff werd alles niet Nederlands gefilterd vanwege spam… ( incluido Gusto Spam blijkbaar) . Dus gewoon in het Nederlands…
    Trouwens zoals Sofia zich intussen zo heerlijk geil en uitdagend voor ons groepje op de bar nestelde…zo wil Gusto graag voorlezen en vertalen uit zijn recensies….
    Ben bang, wat zeg ik, ben er zeker van dat ik de vertaling dan hier en daar een beetje zou aanscherpen om de balans met deze geile aanblik op Sofia en onze geile blik op haar in evenwicht te houden..
    Ze stelde me al meteen gerust, nee die scherpe hakken aan haar Stieffel, daar zou ze heel voorzichtig mee zijn. Toch speelde Gusto het 't grootste deel van de avond alsof ie een beetje angst heeft om met vreemde vrouwen op kamer te gaan….Sofia speelde het spel mooi mee en één van de rode ( hoe toepasselijk)draadjes voor de avond was gevonden.
    ...
    ....
    Het praten beviel eigenlijk best goed en zo kon het gebeuren dat Gusto om kort na middernacht nog niet op kamer geweest was én nog niet in de sauna was geweest. Dat laatste is algemeen een goed teken….
    Maar nog niet op kamer geweest…. Aan het kopeinde van de bar zat inmiddels weer een geile Sofia, nu ondanks of dankzíj een bezoek van één uur aan de kamer met een van ons…., nog geiler als eerder op de avond…
    Ons groepje kaartte een beetje na over van alles…maar hoe kun je nakaarten als je nog geen kamer hebt gezien … enkele blikken richting Sofia waren toereikend… met knikkende knieën liep Gusto op haar af… het openingsonderwerp begon ik bij “mijn angst om met vrouwen voor eerste keer op kamer te gaan” maar al heel snel wist ze me gerust te stellen en kwamen daar geile toespelingen en verassingen voor in de plaats… even later loop je in het half donker achter deze Sofia aan de trappen op naar boven….de eerste keer, wat zou er gebeuren…In het komende half uur zou dat blijken.. laten we het erop houden dat we elkaar lekker hebben verwend… een wat uit de hand gelopen hobby van Gusto wellicht, maar Sofia kon het heel goed waarderen. Met een tevreden gevoel zijn we de trappen weer afgedaald, zonder te vallen…Viel mee.
    Aan de bar nog even “nagepraat” enkel aan dit “gesprek” namen eigenlijk enkel Sofia en ondergetekende deel.
    Het was entertaining, laten we het daar maar op houden.
    Kort na sluitingstijd gingen mijn 3 collega’s weg, mij met hun ogen erop wijzend dat het echt de bedoeling en tijd was om afscheid te nemen…
    Dat hebben Sofia en Amanda en ik leuk gespeeld.
    Snel gedouched en daarna van beide dames en een vriendelijke begrijpende Maurice afscheid genomen…. Na een Buena notche aan Sofia gewenst te hebben, en 3 kusjes aan Amanda, verliet Gusto te club door de voordeur…terwijl hij uit het mondje van een lachende en uitdagende Amanda nog net even hoorde roepen…”tot morgen dan…???”
    ......

Gustomass die het helemaal ziet zitten….al is het gevaarlijk dichtbij huis….

need to get her before we can be together...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten