Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
    Last Online
    17 maart 2011 @ 23:04
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

En is het een meid die de moeite waard is ? ?
    Circuleren er ergens foto's van haar op internet of heeft ze een site ?
    Kan ik ze bereiken via internet om eens af te spreken of hoe zal ik ze herkennen als ik op zoek ga in Rozenhof of Rio ?
    Iemand die recente ervaringen met haar wil posten ??
    De Polle

Last Online
    19 januari 2025 @ 13:11
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pollebeek Bekijk bericht
    En is het een meid die de moeite waard is ? ?
    Circuleren er ergens foto's van haar op internet of heeft ze een site ?
    Kan ik ze bereiken via internet om eens af te spreken of hoe zal ik ze herkennen als ik op zoek ga in Rozenhof of Rio ?
    Iemand die recente ervaringen met haar wil posten ??
    Ze dus half Marokaans half Belgisch (of was het nu half turks half Belgisch) spreekt met Antwerps accent, heeft zwart haar en vraagt extra voor PZC. Is niet op haar bekje gevallen komt soms zelfs arogant over. En is mollig maar wel afgevallen tegenover de tijd dat ze in Queenies kwam.
    Post op provla als tigerwoman dacht ik of was het tijgerin(netje) service is naar behoren maar er zijn beteren maar ook veel slechtere te vinden.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Gisteren @ 23:33
    Discussies
    1
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ze dus half Marokaans half Belgisch (of was het nu half turks half Belgisch) spreekt met Antwerps accent, heeft zwart haar en vraagt extra voor PZC. Is niet op haar bekje gevallen komt soms zelfs arogant over. En is mollig maar wel afgevallen tegenover de tijd dat ze in Queenies kwam.
    Post op provla als tigerwoman dacht ik of was het tijgerin(netje) service is naar behoren maar er zijn beteren maar ook veel slechtere te vinden.
    Je was zat zeker toen je dit berichtje postte, Zeppos?

Sara is volledig Marokkaans (ze is wel in België geboren).
    Ze is zeker niet arrogant. Sara is een lieve. Dat ze niet op haar mondje is gevallen, dat is waar. En ze laat zich niet doen, gelijk heeft ze. 'Tijgertje Kelly' was een account van haar vriendinneke. Sara post op dit forum niet (incidenteel nog in de tijd van Queenie's via het account van haar vriendinneke).

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Ik dacht te weten dat ze een halfbloedje was, maar ik kan natuurlijk mis zijn, al zoveel meiden op mijn pik gehad.:D:teuflisch
    Maar ze kan echt arrogant uit de hoek komen hoor. Ik vind dat een meid zich moeten houden aan de regels van de club, als frequent FKK/saunaclub bezoeker ken ik de gangbare prijzen van deze clubs. Queenies was destijds een saunaclub, een aantal meisjes hield zich aan de gangbare prijs in dit soort clubs, anderen rekende meer, en ik heb daar geen probleem mee, maar wel als ze anderen trachten mee te trekken in hun hogere prijssetting. Regels zijn regels.
    Erger nog, als je als ijsbeer contact zoekt, en zo een meid plots 25 extra vraagt en nog eens 25 voor PZC dan zal ik haar op attent maken dat het niet de gangbare prijs is in dit soort zaken.
    Wel dat deed ik met Sara ook, en het antwoord dat ik kreeg was niet van de poes, echt arrogant. Ik heb dat destijds ook hier en elders neer geschreven, en dat is mij door Sara niet in dank afgenomen.
    Bovendien ik ben niet de man die naar het goedkoopste zoekt, ik betaal enkel de prijs die in een bepaalde zaak als "normaal" wordt beschouwd, en als ik een super ervaring heb, geef ik graag een fooi. Maar recht is recht, krom is krom
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    2 december 2010 @ 14:48
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

hoi ijsberen weet er iemand waar ik sara kan vinden ..
    ben dringend toe aan ontspanning..

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hollander Bekijk bericht
    hoi ijsberen weet er iemand waar ik sara kan vinden ..
    ben dringend toe aan ontspanning..
    Soms in 2-Love in Herentals maar meestal in het Rozenhof ook al in Herentals (Alle 2 op zelfde baan al Queenies)

Last Online
    20 maart 2017 @ 00:43
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Sara was gisteravond in Rozenhofke op de baan Grobbendonk-Herentals. Ze is daar trouwens regelmatig de vrijdagavond.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten