Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mjgl_39 Bekijk bericht
Het is jammer dat het bij deze club vaker gebeurt dat mensen bij het afrekenen voor verrassingen komen te staan. Vorige keer bij mij, deze keer bij Stijveke en in het verleden bij een aantal andere IJsberen. Ik zelf reken liever meteen na een kamerbezoek af, dan kom je nog het minst voor verrassingen te staan; en ik probeer de klok in de gaten te houden (tip: kijk bij het naar de kamer gaan bij Babylon op de klok die links naast de eettafel hangt en doe dat weer als je van de kamer terugkomt).

Natuurlijk kunnen en zullen problemen en misverstanden over de rekening ook in andere clubs voorkomen (hoewel ik het elders nog niet meegemaakt heb), maar het gebeurt me hier iets teveel. Jammer, want op zich is Babylon een leuke club met een aardige sfeer.

p.s. nog niet meegemaakt? Hoewel... Zo'n anderhalf jaar geleden was ik bij Bernds te Hennef en toen ik wilde afrekenen stonden er drie sessies van Debbie op mijn rekening. Die absoluut niet van mij waren. Gelukkig kreeg bij het afrekenen hulp van Jamilla. Bij het kameren met haar had ik haar eerlijk gezegd dat ik die avond alleen met haar op de kamer was geweest (Debbie heeft wellicht het verkeerde papiertje ingevuld of het verkeerde sleutelnummer gekregen). Hierop heb ik niet hoeven te betalen. Die avond echter is er wel een onbekende gast heel tevreden naar huis gegaan met 150 euro extra in de portefeuille van drie niet betaalde sessies...
Mijn ervaring in Babylon is dat je vooraf (dus als je nog niet met je pik denkt) aan het meisje duidelijk moet maken wat je wil en voor hoelang je de kamer op wil gaan. Zelf doe ik ook vaker na afloop van de sessie samen vaststellen wat ik genoten heb en hoeveel ze gaat opschrijven.
Ik zeg dan altijd dat ik wil weten hoeveel geld ik nog te besteden heb.
Door deze werkwijze ben ik tot heden nog nooit voor verassingen komen te staan bij de afrekening bij vertrek.
Zoals ik al eens eerder heb geschreven moet je vooral bij Mahe op de centen letten want zij komt snel met extra's die veel geld kosten maar waar je nadrukkelijk wel zelf voor kiest of je ze al dan niet wil hebben. Maar het blijft moeilijk om bij een pijpbeurt van haar nog aan geld te denken!
Misschien een tip voor de leiding om het meisje samen met de klant de kosten te laten opschrijven zodat die niet pas bij het betalen er achter komt wat genoteerd staat.