Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
Ik lees rplover zijn commentaren niet (de negeerlijst zorgt voor veel rust op het forum) maar dan zie ik een indirekt stukje waar ik toch even wil nuanceren...

"Of ik ken er nog een betere: je laat je Meiden niet in de kou staan. Dat is voor mij veel onvergeeflijker"

De relatie tussen een club en zijn dvp's is dusdanig dat als de dames ergens anders meer/makkelijker/sneller geld kunnen verdienen ze de spreekwoordelijke kuierlatten nemen.

Daar is niets mis mee, de dvp's zijn "zelfstandige ondernemers".

Dan moet je niet gaan huilen wanneer de club om wat voor redenen dan ook (misschien zelfbehoud?) de deuren sluit en de dames niet doorbetaald (hoezo zelfstandig?!) -lees; "in de kou laat staan....."
"BEN IK DOM OF SNAP JIJ HET NIET?"

Of gaan de dames een "benefiet-optreden" geven om de club te redden??

"onvergeeflijk" is misschien dan ook niet de juiste term en daarmee is "volledig gelijk" wellicht niet op zijn plaats...

GRTZ, Liefhebber :wink:
Liefhebber, je negeerlijst zorgt voor verwarring, maar dan wel in jouw hoofd:teuflisch
Als ik schrijf: de Meiden in de kou laat staan, is het de manier waarop ze ze hebben verwittigd. Hoor je mij ergens zeggen dat de sans hen moet betalen of zo? Ik acht me geen manager, jij toch ook niet....

Vreemde opvatting, ofwel lees je heel slecht, ofwel wil je een relletje ontketenen, door mijn woorden te verdraaien.
Dus goed lezen wat er geschreven wordt, en eens gaan opzoeken in "de Dikke" wat "in de kou laten staan" allemaal kan betekenen

Hoezeo: in de kou laten staan associëren met geld?
Wel: onvergeeflijk, en uiteraard heb ik voor de volle 100 percent gelijk. Dat kan jij nooit toegeven, en dat verwacht ik ook niet. Wel beter lezen, en die relatieve rust, goed voor jou, maar ook voor ons

:wink: