-
25 december 2008, 23:04
de kerstman deelt uit.....?
Ik dacht, zo luidop en toch een beetje bij mezelf, het zijn zware tijden voor de Meiden in de clubs .... en aangezien we allen beweren de Meiden een warm hart toe te dragen .... misschien .... misschien, heel misschien wil de forumleiding ook eens iets doen.... after all heeft dit forum alles te danken aan de Meiden in de clubs ... en aan de schrijvende beertjes .... dus dacht ik zo bij mezelf .. en luidop....
Waarom eens niet echt menslievend (lees: Meidlievend) zijn, en de inkomsten van de maand december integraal af te staan aan de Meiden in onze sponsorende club?
Concreet? Het geld en de vrijkaartjes die het forum krijgt voor de maand december gewoon uitdelen aan de Meiden, zonder te veel tamtam, zonder dat iemand er eer uit haalt, gewoon mens- en Meidlievend zijn.
Zou dat geen mooie beloning zijn voor de Meiden die tijdens de donkere kerst- en nieuwjaarsdagen het veel eenzame beertjes naar hun zin maken?
Just my opinion, iemand die dit voorstel weet te steunen? Of die tegenargumenten heeft, want ik heb uiteraard niet de wijsheid in pacht...
groet,
erpee.......
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten