Nou het ijsberenbloed gaat weer waar het niet gaan kan...haha.
Gisteren toch met de vrijkaart op zak naar FG.
De thekenfrou herkende mij nog van mijn bezoekje met Elgar en vond het leuk dat ik dit keer gewonnen had.
Het zag er al gelijk een stuk beter uit en telde al snel zo 10 tot 15 meiden.
Eerst een bakkie en een beetje oriënteren.
naast me zat een mager meisje met kleine borstjes waar ik eigenlijk al gelijk voor viel. Het bleek Biancate zijn als ik het goed onthouden heb.
Ze is een klein zeer slank meisje met roodgeverfd haar een onderlip piercing en een tongpiercing. Op haar linkerhand een dubbele tribal tattoo en een tatoeage op haar onderrug cuppie a . is het iemand anders vergeef me dan Bianca na een half uurtje maar eens gepolst of zij met mij naar boven wilde. Dat wilde ze wel want ze had het koud. Op de Kamer kwam ze gelijjk bij me in mn armen gekropen en voelde haar koude armen en handen. nou ja dan maar eerst opwarmen .
Maar Monica bewoog zelf al bijna niet en na een kwartiertje begon ik me zorgen te maken of ik zelf nog wel aan de beurt kwam. Een kleine toespeling dat ik maar een half uurtje wilde werd met een knikje afgedaan. Heel langzaam kwam het een beetje op gang en begon ze ook wat te strelen. ( ik dacht nog nu begint mijn half uurtje pas dame) maar monica deed relaxt en begon steeds heftiger te zoenen en te kussen en we werden steeds inniger het werd gewoon super al dacht ik nog wel ze zal toch zo niet stoppen omdat het tijd is. ( dat krijg je met een taalbarrière)
Pijpen helemaal lekker met de tongpiercing en daarna nog een paar standjes en kreunend klaargekomen. Duurde even voor ze op gang was maar daarna was de beer echt los.

Haarkleur/-lengte : rood geverfd half lang
Lengte dame : 160/165
Postuur/Cupmaat :Tenger 44 kg, A cup
Nationaliteit/Taal :Hongaars
Leeftijd :?
Tatoeages/Piercings :tongpiercing, Onderlip piercing,
Linkerhand tribal tattoo, onderrug tattoo
Service:kwam langzaam op gan g maar was daarna super GFE
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :3/4 uur
Prijs :50