Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Afgelopen zaterdag heb ik sind tijden ook weer een rond gekeken in VV. Had het drukker verwacht, maar het was begin van de avond best gezellig. Er waren een paar grappige SM showtjes van de Roemeense meesteresse Michelle (she's evil) en de Duitse Heidi, waarbij alleen licht gewonden vielen. :teuflisch
Helaas was het aandeel IJsberen dat een dansje met de dames wilde maken miniem. Ok het is inderdaad geen DJ Tiësto, maar bij een paar heren sloeg een lichtelijke paniek toe toen wat dames ze tot een danspasje wilden overhalen...tja in van die slipperkes en een badjas voel je je ook geen Fred Astair.
Er waren veel nieuwe gezichten voor me.
Heb nog een leuk onderhoud gehad met de Poolse Maya (zoals de bij). Ze bleek alleen eromassage te geven. Uiteindelijk heeft ze me toch kunnen versieren. Zeker geen spijt gehad na een lange autorit. Ze heeft gouden handjes en alles glom zo mooi.
Ook de voorkant wilde ze persé mee nemen en er een spetterende finale van maken.
Nou dat is ze wel gelukt... ik zweer het je dat ik het plafond heb geraakt!
Nog meer mensen ervaring met deze Maya? Ze is Pools en heeft kort blond haar,begin dertig en spreekt Duits. Kan niets terug vinden tussen de berichten hier.