-
30 januari 2009, 10:44
Pam (Bulgaars)
Haarkleur/-lengte : Helblond (geverfd)
Lengte dame : 1.55
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: PZC/NMC
Voordelen: Geen
Nadelen: Doet haar best, maar toch erg standaard en professioneel
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: Geen
Gisteren kennis gemaakt met Bulgaarse Pam. Ze werkte pas een dag in LR en het beviel haar goed. Ze komt uit Sofia, maar is al ruim vijf maanden in Duitsland. Ze heeft een aantal maanden in Dortmund gewerkt en sinds deze week dus in Living Room.
Optisch een opvallende dame. Mooi figuur (vooral het kontje!). Ze jaagt niet, maar laat de mannen op haar afkomen. Dat heb ik dus ook gedaan. Op de bank is er toch een taalbarrière. Ze beheerst de standaardwoorden in het Duits, maar verder reikt haar kennis niet. Een goed gesprek is met deze dame jammer genoeg dan ook niet mogelijk. Dan maar de kamer op.
Op de kamer begon ze meteen met droogneuken en daarna pijpen. Even later bood ze me in de 69 positie haar poesje aan dat lekker smaakte. Maar na vijf minuten kwam al de vraag of ik wilde neuken. Dat vond ik wat vroeg. Daarna was de sessie niet meer dan middelmatig. Toen ik nogmaals haar poesje wilde likken, trok ze zich terug en bij het nogmaals droogneuken, mocht ik zelfs haar borsten niet meer aanraken. Ook het tongzoenen was niet meer dan middelmatig.
Omdat er toch al bijna 25 minuten van het halve uur verstreken waren, heb ik er maar een einde aan gemaakt. Herhalingsgevaar is wat mij betreft 0%, maar misschien lag dat ook wel aan mij. Vlak voordat ze de sleutel ging halen, sprak een Duitser me aan die haar aanbeveelde. Hij had haar gisteren mee naar de kamer genomen en was uiterst tevreden. Zo tevreden dat hij na mij wederom met haar de kamer op ging.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten