gisteren viel mij Silvana direct op tussen al het moois. Een echte "optik-fick" : kon dan wel goed gaan verder? Ondanks het late uur was zij nog wel de meest energieke (in publiek gedeelte dan toch...)meid die er rondliep. Beetje prettig gestoord vind ik haar. Op de tonen van de muziek : af en toe een kreet met bijhorende armgebaren die aangeven dat ze zich wel vermaakt. Toen we oogcontact hadden stak ze ondeugend haar tong uit, typisch voor haar. ik wenkte haar en toen bleek ze zich mij te herinneren. bij mijn eerste bezoek aan GT had ik met haar een "afsluitende ronde", samen met haar "zusje?" Joëlle. Toen was k vrij moe. Ik had haar sindsdien niet meer gezien, zodat ik niet wist dat zij het was. Al vlug waren we omsloten door de intimiteit van de schrootjes van een blokhut , en werd het een heerlijk halfuurtje. Is voor haar duidelijk een spel, maar vind het wel zelf leuk blijkbaar. ze pijpte me lekker , en schudde intussen met haar super-kontje voor de spiegel om mij zo nog meer visueel genot te geven , zei ze. Ze heeft inderdaad een van de mooiste kontjes die ik al gezien en mogen beleven heb.
nog ff geneukt in paar standjes, maar liet me toch graag klaarmaken in haar mondje.
mocht overal aanzitten, behalve haar haar , omwille van de extensions ;-)
heerlijk zoenen ook trouwens mmmm
na het stoeien ook nog wat gepraat. dus niet binnen de minuut uit de hut. ook een +
haar mondje staat echt niet stil. enkel bij het pijpen komen er eens minder geluiden uit.
geen GFE , daarvoor is ze te "ADHD", ook geen aftersales, al is ze steeds vlot aanspreekbaar.
er is nog zoveel te ontdekken, maar bij twijfel : zeker nog eens met haar !