Nikkie (Thais), massage salon Ying Yang te Rotterdam
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Laatst reed ik door Rotterdam en ik zag aan mijn rechterkant een Thaise massagesalon YinG Yang. Nu kwam ik nooit in die buurt en ik kende de salon dus niet. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt en ik besloot eens een kijkje te gaan nemen. Ik belde aan en werd binnen gelaten. Ik kwam in een oud herenhuis, waar een bar was gevestigd. De deur werd open gedaan door een wat oudere dame die mij vriendelijk de bar binnen leidde. Ze riep dat de meisjes moesten komen en een stuk of 5 dames kwamen in beweging.
Een wat oudere (half) Indonesische dame stond direct voor mij en samen met de gastvrouw probeerde ze mij over te halen voor een Indonesische massage. Sorry, maar die massage en de dame in kwestie trokken mij totaal niet aan. Wat mij wel aantrok was een dame (ik dacht in eerste instantie een meisje) in een korte broek met lange bruine benen en grote lere laarzen. Ze was op een barkruk gaan zitten en keek lief in mijn richting. Terwijl mij alle voordelen van een Indonesische massage werden uitgelegd had ik alleen oog voor de Thaise dame voor mij. Ik teleurstelde alle dames en koos voor de Thaise dame. Ik schatte haar midden 20.
Bij de bar rekende ik 120 euro af voor een uurtje en de Thaise dame kwam achter mij staan, waarbij ze een zoen op mijn schouder gaf en haar hand zachtjes over mijn broek (ter hoogte van mijn penis) liet gaan. Ze wreef zachtjes en ik wist dat ik goed zat.
We liepen naar boven en ondanks dat het pand oud is, zag alles er op het eerste gezicht verzorgd uit. De kamer was zeker mooi. Maar daar had ik niet zoveel oog voor. Ik keek naar een slanke gebruinde vrouw met mooie borsten (niet al te groot) en ik had de indruk dat haar benen gigantisch lang waren. Ineens zei ze: “Kijk mij niet zo aan. Ik word verlegen.” Ik stamelde wat en kleedde mij ook uit. Bij het uitkleden kwamen er geen tegenvallers aan het licht. Ook naakt zag ze er oogverblindend mooi uit.
In deze club bestaat ook de mogelijkheid om te douchen in een aparte ruimte. Schoon al sik kan zijn, maakte ik daar gebruik van. Na mijn terugkomst in de kamer lag Nikkie al op bed. Ik kroop er snel bij en ik kreeg een voorzichtig zoentje dat over ging in een voorzichtig tongzoentjes. Langzaam begon iets wat op een vrijpartij leek. Het strelen en zoenen werd afgewisseld met praten. Zo vroeg Nikkie mij hoe oud ik dacht dat zij was. In mijn ogen leek ze circa 25, maar omdat Thaise vrouwen er altijd jonger uitzien dan ze werkelijk zijn, schatte ik haar tegen de 30. Dat zei ik uiteraard niet. Ik begon bij 23 en ik eindigde pas bij 41. Ik geloofde er niets van. Ik lag naast een mooie vrouw met een strak lichaam. Dat kon nooit 41 zijn. Ik kreeg echter, door middel van een id-kaart, het bewijs te zien.
“I like woman who are above 35, because that gives better sex.” zei ik. “Waarom koos je dan voor mij?” vroeg Nikkie “Je dacht toch dat ik 25 was.” Vrouwen die adrem moeten verboden worden.
Maar genoeg geouwenhoerd. Het was tijd voor sex en ik was er klaar voor. Ik vertoonde ook alle lichamelijke kenmerken. Haar hand streelde zachtjes over mijn harde penis, terwijl wij elkaar zoenden. Dat zoenen was niet wild en nat, maar meer teder en zacht. Nikkie fluisterde: “Zal ik je lekker pijpen?” Dat mocht ze zeker. Helaas doet ze dat met condoom. Dat was voor het eerst en voor het laatst dat ik even spijt kreeg van deze sessie. Ondanks het condoom was het pijpen van Nikkie goed. Tijdens dit pijpen ging ik ook op onderzoek uit. Tijdens dat onderzoek kwam ik likkend en kussend met een kaal geschoren poesje. Ik likte voorzichtig en ik hoorde wat kreuntjes. Dat was ietwat voorbarig dacht ik. Ik lag op mijn zij en begon haar voorzichtig te likken, terwijl zij mij pijpte en met haar handen over mijn penis gleed, alsmede over mijn billen en eventjes (af en toe) over mijn anus. Nikkie werd al gauw goed nat. Mijn speeksel zal daar zeker debet aan zijn geweest. Na een tijdje ging ik voor haar zitten en zette het beffen voort. Ik merkte dat de nattigheid ook een aparte smaak had, oftewel geen speeksel smaak maar meer de smaak van een poesje. Tijdens het beffen vingerde ik haar voorzichtig. Nikkie liet duidelijk merken dat het haar wel kon bekoren. Ze kreunde extra als ik extra diep met mijn tong in haar grotje ging. Ja, ja, Ace heeft ook kenmerken van Gene. Ze draaide en draaide met haar poesje en billen op het ritme van mijn tong. Zo gingen wij een tijdje door. Ik vond het lang duren en ik vroeg mij dan ook af of ik wel goed bezig was. Ik keek haar aan en vroeg: “Do you like it? Shall I stop?” Nikkie opende haar ogen en keek mij verbaast aan: “Ga door, I likei t very much. Je doet het goed. Heeeeerlijk.” en ze kreunde nog wat. Ik ging door en ze was inderdaad kletsnat en nu was mijn speeksel niet de voornaamste oorzaak. Het beviel haar zeker dat ik mijn vinger ook voorzichtig over haar en in haar poesje liet gaan. Na verloop van tijd kwamen haar vingers richting haar eigen poesje en ze vingerde ook de bovenkant van haar schede. Dat was een teken dat het allemaal niet meer zo lang zou duren. En het duurde ook niet meer zo lang. Zuchtend kwam ze klaar. Even zuchtte ze, om mij vervolgens naar haar toe te trekken. We omhelsde mij en wij lagen in elkaars armen. “Het was heerlijk” fluisterde ze in mijn oor.
Ik legde haar op haar buik en gaf haar een echte Ace2-massage. Later begreep ik pas dat ze niet aan sm deed. Tijdens mijn “massage” praatten wij over en weer over allerlei zaken. Nikkie is een vlotte praatster en zo gleed de tijd voorbij. Dat was best gezellig, maar ook slim van onze Nikkie. Easy way of earning money zag ik maar zo. Als ik dan toch een minpuntje moet opnoemen dat is dat Nikkie de neiging heeft om het zich er gemakkelijk van af te maken. Het uurtje was echter nog niet voorbij en mijn penis stond nog steeds fier overeind. Ik legde haar op haar rug. Eerst befte ik haar nog wat en daarna gleed mijn penis in haar. Nikkie kan ik niet echt nauw noemen, maar dat maakte het plezier niet minder. Rustig voerde ik het ritme op en Nikkie pastte zich kreunend aan het ritme aan, waarbij ze mij stevig vast pakte. Ik was zo opgewonden dat ik dat ook niet lang vol hield en het condoom werd vol gespoten.
Ik ging mij douchen en kleedde mij daarna om. Nikkie begeleidde mij naar beneden, waar ze mij een afscheidszoen, waarna ik weg liep. Ik draaide mij bij de deur om en zag dat Nikkie was blijven staan en ze staarde mij aan. Ik zwaaide en verdween (voorlopig) uit haar leven. Het zit haar ook soms mee.
Het was een leuke sessie. Nikkie vind ik echt een mooie vrouw. Haar service vind ik goed, maar niet overdreven. Dat kan veranderen als ik vaste klant ben geworden, want voorlopig is er zeker herhalingsgevaar.