Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Ik ben een tijdje terug een keer naar België gereden om deze club eens te bekijken. Voor mij is deze club toch bijna twee uur rijden maar ik had afgesproken met wat anderen om daarheen te gaan. De navigatie had wat problemen met het adres maar uiteindelijk kwam ik er wel.
Hele mooie club dat moet gezegd worden met uitzonderlijk mooie kamers. Ze hebben alleen nog niet zoveel vrouwen.
Ik ben die dag met een duitssprekende turkse geweest. Hele mooie meid waarmee ik toch bijna 2,5 uur op de kamer ben geweest. Alles was redelijk goed verlopen maar met het afrekenen dacht ik dat het fout ging. Ik ging uit van de duitse prijzen zoals in GT/PHG maar dat klopt niet helemaal. Na ieder uur begint de teller weer opnieuw. Maar goed voor mij maakt dat niet zo heel veel uit, ik heb me goed vermaakt die dag.