Goddelijke lach, goodelijk lichaam, prachtige vrouw, om heel kort te zijn.
Lang, erg lang getwijfeld om bij deze Dame binnen te stappen, ik denk dat ik wel 500 x haar glimlach ben gepasseerd vooraleer bij haar binnen te wippen
Ik vond ze eigenlijk te mooi, eentje om in huis te hebben, en niet om de afwas te doen
Ze is speels, plagend, lief, teder, misschien wel een beetje TE van dit alles, wat haar dan weer je buurmeisje maakt.
Ik ga hier niet in de details treden, is ook al een 2tal maanden geleden (mijn bezoekje), maar ze blijft steeds lachen, plagend kussen, zacht en teder strelen.
Maar die glimlach, ik dacht dat ze zo geboren was , maar maar maar, naar het schijnt kan onze Anna ook kwaad kijken als er raar volk passeert in het holst van de nacht
Dat ze passief kan zijn, heb ik niets van gemerkt. Ik had die bemerking horen vliegen in de wandelgangen, maar het waren maar wilde geruchten. Indien je enkel aan windowshopping doet kan je het natuurlijk niet echt te weten komen, nietwaar?

Kortom, een lief ding, krijgt van mij de quotatie goddelijk op haar zalig lijf (en leden) geplakt Ze komt niet voor niets uit Griekenland
Dat ze daarbij ook nog Russisch bloed in haar aderen stromen heeft, tja, dat maakt het alleen maar beter voor witchmaster

Haarkleur/-lengte : lang bruin
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : natuurlijke B, 75?
Nationaliteit/Taal : Grieks/Russisch dus Engels, Grieks en russisch
Leeftijd : een jaar of 24
Tatoeages/Piercings : njet
Service: standaard voor raamprostitutie P/NMC en het hele zooitje.
Voordelen: een echte godin
Nadelen: een echte godin
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euros
Extra’s bij het bezoek: die LACH