nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
92
Thanks
271
Doubletstraat, Brenda
Onlangs nog eens lekker verdwaald en een beetje vreemd gegaan.
Dit had plaats in Den Haag.
Eerst even door de Geleenstraat gewandeld. Het weer was koud en nat maar de sfeer was gewoon heerlijk. Vrolijke wandelaars en nóg vrolijkere dames.
Hier zaten mooie tot hele mooie dames van allerlei nationaliteiten.
Opvallend verschil met een jaartje ( ?) terug was dat hier geen verbouwingen meer gaande waren , géén verzegelde ramen en ook geen witte A4-tjes van de Gemeente waarop een of ander Gemeentelijk Besluit stond te lezen. Nee, gewoon gezellig alle ramen bezet , leuke verlichting en vriendelijke dames. Mooie dames heren , hele mooie dames. De meesten zouden niet misstaan in onze Saunaclubs. Sterker nog, de helft van de huidige saunaclub bezetting zou qua uitstraling en knapheid niet aan deze "Haagse" dames kunnen tippen.
Dat de bestrating verniewd werd en dat je over brede stalen rijplaten moest lopen nam ik graag op de koop toe.
Enkele keertjes op en neer, enkele keren bijna ergens naar binnen gewipt, maar toch weer de auto in naar de Doubletstraat. Want dáár zou wel eens een goede bekende Latina van Gusto kunnen zitten...
In de regenkou wat muntjes bij elkaar gezocht voor de parkeermeter en even gaan kijken.
Van achteren aangevangen, en al meteen in een Latina kwartier binnen gezogen...Tja zo gaat dat, Gusto's vlees is zwak...nietwaar??
Ben je zo vriendelijk om één van de dames even te woord te staan, wordt je bijna binnengetrokken...excusez moi le mot...
Met handen maar ook met mooie beloftes.... 20 oyro , voor pijpen en neuken...lekker rustig 30 euro.... eigenlijk kan je daar geen nee tegen zeggen en de dame in kwestie had temperament genoeg , dat voelde Gusto wel aan zijn theewater dat inmiddels aan de kook begon te raken...
De straat verder doorgeworsteld. Opvallend druk qua mannen, hier duidelijk meer van het Mediterrane type, maar toch, Gezellig druk. Ook hier viel het op, alle, maar dan ook ALLE ramen bezet. Heel anders dan in Amsterdam , heren fatsoensrakkers aldaar.... ... AMSTERDAM JULLIE LATEN TOCH WEL EEN HEEEELLLEEE FLINKE STEEK VALLEN HEREN..... DE KIP MET GOUDEN EIEREN.... Lopen over de Wallen, enkele maandjes terug nog eens een kansje gewaagd, daar is letterlijk en figuurlijk geen zak meer aan.
Awel, Gusto baande zich verder en heel opvallend was ook hier dat er vele inetrnationale girls waren, blanke , getinte en heerlijk mooie Afrikaanse dames. Het was een lust voor het oog heren. En ook hier vele dames die je zo in een saunaclub zou willen ontmoeten....
Nu was het tijd om linksaf een passage in te gaan en , spannend, spannend, spannend , gelijk eerste kamer rechts binnen te kijken....
Jawel hoor, dat zat een lachende Brenda al de schateren van het lachen. Brenda, een beetje "mijn"Brenda opende ongevraagd haar deur en valt met de deur in huis..."Jij binnen kome???" uuuh..."is lang geleden, jij binnenkome..."
Deze dame zag er weer fantastisch uit in haar werkkleding. Ze had een mooi verlichte kamer deze keer, duidelijk lichter en mooier dan voorheen. zag er geweldig uit, en dan die door neon verlichte witte lingerie van haar.... om op te eten was ze....
Ik was echter net binnen, had maar voor 15 min in de meter gestopt en probeerde me los te maken van Brenda... met tegenzin, want ik wist dat zij vanavond de gelukkige zou worden, samen met Gusto dan...
Ze geloofde t niet echt toen ik zei dat ik terug zou komen, vorige keer was ik immers ook na een gesprekje met haar aan een andere dame blijven hangen....
Toch even een biertje gedronken, was parkeergeld gegenereert en huppa, weer de Doubletstraat in... In de andere passage zaten ook heerlijke Latina's sjonge jonge...
Maar, lekker bij Brenda binnengestapt zo tegen half negen in de avond....
Aaaah , jij goed weten ik maar werken tot negen uur , aahhh... Brenda was vrolijk zoals ze dat altijd is, je zegt wat en daar blijft ze op inspelen... Parkeerautomaat heeft ze vrij opgevat als pinautomaat, ook niet onbelangrijk in deze business overigens. Oh , jij geld halen... Ja Brenda, "Sin dinero , no sexo...." ze moest hier hartelijk om lachen en ze heeft het nog vele malen herhaald als er even een stilte dreigde te vallen...
Haar dinero gegeven en het spel kon beginnen.... samen op bed, op de knieen en via haar borsten automatisch haar gaan zoenen... rechtsreeks durfde ik niet.,.. Hier schrok ze ene beetje van, wilde het niet helemaal afhouden maar door een beetje terughoudend en ondiep terug te zoenen, maakte ze aan Gusto duidelijk dat ie nu niet in een saunaclub was, maar gewoon achter de ramen in Den Haag.... niet zoenen dus...
Nou, met Brenda is dat geen probleem, er blijven nog genoeg andere dingen over om te doen... Ze boog voorover en begon aan een heerlijke sappige pijpbeurt, geweldig hoe deze dame dat doet....heerlijk.
Ik heb haar gevraagd om te mogen liggen..."samen" vroeg ze. Nu is 69 verder gegaan, en haar heerlijk mogen beffen... dat is lekker bij haar...... Brenda is niet de jongste meer, maar dat is aan haar lichaam niet te merken...aan haar passie, inzet en kunde is dat wél te merken... Brenda is nog als bij onze eerste keren en dat is toch al héél lang geleden, zeker 6 à 7 jaren terug...Brenda, altijd nog in haar eigen kamertje...., het eerste rechts van de middelste passage aan de Doubletstraat...
Het woord "Vingeren"spreekt ze uit alsof ze nederlandse is... Gelukkig is dat het enige aan haar wat mij aan een nederlandse doet denken....sorry, I can't help it....
De Vingerverwenbeurt was ook heerlijk en een klein vibratortje had mevrouw ook nog op zak...
Of ik wilde neuken, OOh Brneda, je pijpt zo héérlijk..en gelijk gaat Brenda weer aan de slag...lekker nat pijpen, lekker stevig pijpen, goed vastpakken , met haar mond dan...Brenda pakt alles stevig beet......
Daarna topch even genuekt , ter afwisseling. Na zo'n pijpbeurt wil je eigenlijk maar even neuken....ik was moe, het was al laat, ik ben geen 18 meer. excuses genoeg.
Komen lukte niet bij het neuken, omdat ik me bij pet pijpen met veel moeite meerdere keren had moeten inhouden.... al na 3 minuutjes moest ik alle hens aan dek hebben anders was dit feest wat nu een dik half uur duurde al na enkele minuutjes "afgeblazen" geworden.
Ik stopte met neuken..."aftrekken"vroeg ze terwijl ze de flacon met babyolie al in haar handen had... nu volgde een stevige hadjob.Heerlijk, zo stevig.... ik zag haar bezig, keek haar van opzij aan en zag haar denken... "en komen zal je, al moet ik hem eraftrekken..." Er volgde met enige moeite uiteindelijk een hele lading ....oooohhhhhh, mucho leche, mucho..... ja, maar die handjob was stevig. Zo worden ze tegenwoordig lang niet altijd meer gegeven. Ik zag haar bovenarmspierbundel uitdijen, alle PK's werden van stal gehaald...
Dat ie stevig was.... bleek vandaag... nog nooit eerder een blaren op mijn kleine Gusto gehad, maar was er toch een plekje wat haar handjes niet "heelhuids"had doorstaan....
Maar och, het was voor een goed doel...
Nu effe wassen en naar huis, allebei naar huis...
Nog effe gebabbeld tijdens het aankleden...Nu hees een mooie Brenda zich in haar burgerkleding... Nu ontpopte hier zich een werkelijk mooie en sexy vrouw. Mooi wit shirt aan, lekker strak waarin alle vormen mooi uitkomen, een strakke blauw spijkerbroek ik in het paarse neon werkelijk supersexxy om haar lekkere Latina kontje zat....
He, nu ben jij hele mooie meid Brenda.. nu met deze kleren aan, heel mooi meisje...."met andere kleren niet dan ..."kreeg ik als gevat antwoord van haar terug, maar wel uit een lachend gezichtje.......Voor haar was het nu Feierabend, ik ga lekker naar huis , vertelde ze me....
Heerlijk afscheid genomen, een fijne avond gewenst en tot de volgende kleer dan maar...dát die komt....weten we beiden( deo volente..., wannéér die komt weten we beiden niet....
Brenda, een vaste Latina waarde uit Santa Domingo....
Ben ik in de buurt meisje dan wil ik altijd graag even binnen bij je....
Voor kosten , hoef je het niet te laten... die 35 euro, daar hebben we beiden veel plezier van, Gusto en Brenda tijdens ons samenzijn ...en Brenda heeft er later nóg eens plezier van als ze die 35 euro mag uitgeven....
Het is je gegund meisje...jij geeft aan dat ook raamprostitutie ook bets goed, lekker en leuk kan zijn.....
Brenda, hasta Luego mi amor.
zo, en nu gauw naar een andere vaste waarde ...gauw naar de Dikvoormekaarshow kijken.......
Hoezo, wij denken alleen maar aan sex....