-
Patricia (Bulgaars?)
Naam : Patricia
Nationaliteit/taal : Bulgaars / beweerde de laatste keer Spaans te zijn, maar ik hou het op Bulgaars of mogelijk Hongaars
Leeftijd : 24 jaar?
Haarkleur/lengte : Zwart / lang
Lengte : 1.70m
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup
Service : PZC, NMC, Tongzoenen
Extra : mooie grote bruine ogen, met opvallende mooie lange wimpers, heel mooie, vriendelijk, zachte uitstraling
Tijdens mijn laatste bezoek aan Oase, was mijn laatste sessie met de mooie Patricia. Een schitterende vrouw, lieve uitstraling, prachtige ogen en wimpers!
Ze begon me goed en intensief te pijpen in de kino en daarna hebben we de sessie voortgezet op de kamer, nadat we eerst 20 minuten moesten wachten tot een kamer vrijkwam:D. Die tijd vulde ze met zoenen, zoenen en nog eens zoenen:D Heerlijk! Na een nieuwe pijpsessie, startte en eindigde de sessie toen in reverse cowgirl, bepaald niet mijn favoriete standje, maar het was desondanks precies wat ik nodig had.
------------------------
Gisteren werd onze kennismaking voortgezet en wederom als laatste sessie benaderde ik haar. Ze heeft iets schuchters over zich en ze wilde het liefst meteen naar de kamer, maar ik had een sterke voorkeur om samen een filmpje te kijken (ik ben niet het type jongen dat meteen de kamer in wil duiken, bah
). Op de kamer hebben we een aantal standjes doorgenomen, vooral het pijpen doet ze uitstekend, met heerlijk gebruik maken van haar handjes op allerlei geheime plekjes
. Goede sessie. Nadat ze vorige keer uit Bulgarije kwam, beweerde ze deze keer uit Spanje te komen (wat jij wilt
!
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman 
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten