Haarkleur/-lengte : roodbruin/kort (voorheen blond)
Lengte dame : ± 1.70 cm
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
Leeftijd : 26-29
Tatoeages/Piercings :Geen idee/ ging als een sneltrein
Service: Kussen,PZC,NMC,Massage
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :30 minuten
Prijs :€ 50,-
Extra’s bij het bezoek:

Als afsluiting van deze tropische dag de Duitse Annika op advies van ijsbeer Wordteenstijd meegenomen voor een grondige inspectie. Na te zijn voorgesteld aan elkaar in de bar de sleutel laten halen en kamer 22 eens bezocht, ook deze kamer ziet er pico bello uit net als de rest van YY maar dat zijn we intussen gewoon.
Op de kamer gelijk beginnen te kussen en langzaam helpt ze je uit het velletje en ontdoet ze zichzelf ook van de weinige dingetjes die ze aan heeft :green_smi . Toen zakte ze door de knieën en begon heftig en met veel druk te pijpen en probeerde ze hem volgens mij op te eten, tot aan mijn ballen had ze hem achter in haar keel zitten. Daarna op het bed even verder vrijen en weer overgaand in dat heftige pijpen. Toen het condoompje erom en in de hoogste versnelling en aanvalluh daar bedoel ik echt mee in nog geen 10 minuten denk ik wel 6 a 7 verschillen posities ingenomen, toen wijdbeens op me zittende en me geil aankijkende spoot ik het rubbertje vol, het was kort maar krachtig en zeer prettig. Daarna nog een heerlijke massage van haar gehad en me afgemeld bij de ijsbeertjes, Gustomass was toen nog met iets bezig, tegen half twaalf weg gereden en een dag beleefd waar ik met gemengde gevoelens aan terug zou denken, enerzijds toch ondanks alles redelijk tot goede sex gehad anderzijds waarom blijft het er toch zo stil.
Zou het dan de combinatie kunnen zijn van voetbal, zondag en de warmte, wel omdat te weten te komen blijft er maar een ding over en zal ik toch weer eens terug maoeten gaan. Is echt wel een geldige reden, TOCH:teuflisch .