Ik kan me de frustatie van MichelJ best voor stellen, komt voor de eerste keer in LR en wordt naar zijn bescheiden mening gelijk even genaaid, wil wel gelijk even kwijt dat de dames die er werken niet voor de club maar zelfstandig zijn, en de club dus weinig er aan kan doen, zij hebben het proberen op te lossen met een nieuw vrijkaartje, dus dat is opgelost

Dan het verhaal over de dame in kwestie, ja dat is heel erg vervelend, maar ik denk dat wij ijsberen dat allemaal wel eens meemaken, hoe daar dan mee om te gaan ligt voor wat Stiffie betreft volledig aan de situatie. Heb ik een goed halfuur achter de rug en de dame in kwestie vraagt of ze nog een sigaret mag roken dan weet ik dat het haar om wat extra`s te doen is en laat het dan gebeuren ondanks dat Stiffie een absoluut niet roker is, is het half uur minder geweest dan rook ze maar in de bar, zal toch allemaal met wat langere ervaring te maken hebben. :D

In je bericht gaf je aan dat je dan maar weer naar GT gaat, dat is natuurlijk volledig jouw keuze, maar geloof me daar gebeurd het absoluut ook en nu spreek ik uit eigen ervaring. Dus MichelJ geef LR en de goede aanwezige dames daar nog zeker een kans en je zal zien, als je er vaker komt zoals je ook blijkbaar vaker in GT komt, dat de dames echt niet allemaal je willen naaien, euhh letterlijk dan wel te verstaan. Hoop dat je bij een volgend bezoek meer plezier beleeft daar in Kaarst want de leiding en medewerkers doen veel zo niet heel veel voor hun klandizie. :wink: