Nationaliteit/Taal : Kazachstaanse / Russisch, Duits en Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Blanko
Service: NMC, PZC, GFE, en Beffen
Voordelen: Prachtige Russische look
Nadelen: Verliefdheidsgevaar
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100,00
Vivian, Colosseum Augsburg, dinsdag 19 mei 2009
Op het moment dat ik weer eens een rondje om de pilaren carrousel liep klonken mij een aantal Russische woorden in het gehoor. Het trok direct mijn aandacht en ik mengde mij in het gesprek van een drietal dames. Eén daarvan zag er wel heel aantrekkelijk uit. De contouren van haar gezicht verraadde een uitzonderlijke mooie Slavische look. Ik ging naast haar zitten en begon een gesprek. De dame was niet onbekend met Nederland, zonder één woord over mijn herkomst te hebben gezegd, wist ze dat ik Nederlander was. Het pakje sigaretten van mij had me verraden. "Roken is dodelijk" had ze herkent.
Na een aangenaam gesprek waarbij de jonge Sonny opstandig was geworden nodigde ik Vivian uit om te gaan kameren. Als een inning stel vervolgde we onze weg via de twee trappen naar de kamer. We namen één van de luxe kamers in het Colosseum met douche en wc. Terwijl Vivian zich nog even ging opfrissen, plofte ik neer in de aanwezige sofa. Toen voelde ik al dat dit een uitzonderlijke sessie ging worden. Vivian kwam terug en liep elegant op mij af. Heerlijk teder kuste ze me op de mond, nek en wangen. Langzaam daalde ze af naar mijn tepels. Ze ontdeed me van mijn handdoek en kwam leunend op haar benen en armen over me heen staan. Ze nam mijn lid vol in de mond om deze op een ongekende wijze in deze houding te pijpen. rrrrrrrrrrrrrrrr
We verplaatste ons naar het bed. Onze tongen vonden elkaar weer. Heerlijk inning in elkaar gekropen bedreven we de liefde. Terwijl ze weer begon met pijpen, draaide ze zich in de 69 houding waarna we elkaar geruime tijd oraal bevredigden. Wat een klik had ik met deze dame, geweldig gewoon. Hemels hoe zij mijn eikel wist te bewerken. De vibrerende tong langs mijn eikelwangen deed me zowat ontploffen.
Vivian bracht een condoom aan en begon mij al hurkend te berijden. Eerst schoof ze mijn lid diep in haar vagina ten einde diep te neuken. Ze veranderde van cowgirl stijl positie en kwam een beetje ophoog met haar heupen. Nu haalde ze met lange halen met lid op en neer door haar grotje. Ik kreeg een supergeil beeld voorgeschoteld op mijn netvlies. De mooie venusstreek van Vivian met daartussen mijn keidharde lid in zijn volle amplitude op en neer gaande. Dit trok ik niet lang en kwam intens tot een orgasme. Vivian voelde dit goed aan en drukte haar ranke zachte body strak tegen me aan en tongde me intens op moment suprême. Werelds
Deze sessie met Vivian vergeet ik niet snel. Tot nu toe de beste in de Tour.
Onder het genot van een sigaret gunde ze me nog wat extra tijd (het uur was al verstreken) om gezamenlijk nog wat na te keuvelen. Deze dame zou ik zo inpakken en mee naar huis nemen. Oh, wat was Vivian heerlijk.