Dat verhaal van Jansen is waar Zakkenleger, alleen spijtig dat jij je vooroordelen altijd via anderen wil laten bevestigen :thefinger
Ben je zelf niet man genoeg om zelf een kijkje te komen nemen.
En het skw is niet slecht, we hebben met ALLE aanwezigen een geweldige dag beleefd, en Foots en ik storen er ons niet aan dat Anna tegenviel. Het was uiteindelijk maar 50 euro (en we moeten dan geen twee weken thuis rukken als dit voorvalt, we lachen en tasten vortig verder), en we hebben er geen twee uur mee gepraat en dan een half uurtje geneukt. En onze zaterdag in LR heeft ons Anna al lang doen vergeten (met dank aan de 60 sletjes (lekkere geweldige lieve Meiden die weten wat feesten is) aanwezig zaterdag).
O wat is het toch fijn soms een kleine loser te zijn, en geweldig gelachen daar. Of hoe een slechte fuck geweldig kan worden (dit herinner ik me nog jaren, en jij kan alleen maar dromen van die twee gezellige dagen :thefinger)
Doeg doeg, en geniet, Zakkenleger, dan hoef je niet met anderen te lachen, ik ken mijn eigen beperkingen, maar ik heb zaterdag meer "poes en tet" gevoeld dan jij in je hele carriere nog maar van kan dromen :teuflisch
erpee - ik nomineer Zakkenleger voor meest afwezige ijsbeer vrijdag (dus helemaal geen recht van spreken)