Maandagmiddag een spontaan bezoekje gebracht aan PT zur Linde, bij mijn voornaam welkom geheten door gastvrouw Elke, die vertelt dat er maar 3 dames zijn : Gina, Jenny en Lisa. 69 Euro gegeven in ruil voor een kastsleutel, badhanddoek en een paar slippers. Ondertussen even snel het aantal medeberen geteld, ca. 8 of 9 stuks. Na even vluchtig in het pand rond gekeken te hebben, geconcludeerd : hier is niets veranderd, het is nog steeds low-budget.:D
De 1ste sessie begonnen met Lisa, die door Elke heel geraffineerd werd gestuurd om met mij spass te maken. Een donkere dame, ze zei portugese roots, de vorm van een "negerinnekont" was toch duidelijk zichtbaar, terwijl ze een normaal postuur had. Een zeer aangename sessie zonder tijdsdruk gehad.
Na een rustpauze met "smurfin" Gina een sessie gestart, helaas was het allemaal tegenvallend, Gina maakt een plichtmatige indruk zonder "beleving", het was een beetje gericht op een snelle sessie, gast laten komen, maakt niet uit hoe, jammer.
Na een pauze en wat met een landgenoot gesproken te hebben, Jenny te pakkken kunnen krijgen, ook met Jenny een zeer aangename sessie zonder tijdsdruk op de mat gelegd. Even later terug in de salon vleit Jenny weer tegen me aan, wat langzaam het begin wordt van een rugmassage. Terug naar de spielwiese om daar een vervolg te geven aan de massage, en na de massage liggen we weer in elkaars armen om met een sessie te beginnen. een langzame sessie volgt, nu ook weer geen tijdsdruk. voor de laatste keer douchen, nog even wat drinken, en toen aan Elke de sleutel gevraagd, die verbaasd reageert dat ik nu al weg wil.

Het is nog steeds een "low budget" partytreff, waar je prima sex kan hebben, maar ook is er het gevaar dat je volledig de plank mis kan slaan.:green_smi

Grtz forgetskinnyletsgetfattywink: