Gusto is bij zijn vorige bezoek helemaal uit elkaar gereten.... waar zijn aandacht aan te besteden.... ?
Bij binnenkomst al viel mijn oog op een zwaaiende Isabella....deze meid heeft een onvermoeibare gave om je die aandacht te geven die je graag hebt in een club...en dat geeft deze dame aan alle klanten....waar haalt ze de kracht en de aandacht en attentie vandaan...??
Julia is een grote goedlachse en gezellige rondborstige Dominicaanse dame uit Puerto Rico...
Al snel plaats genomen bij haar en lekker gebabbeld, met nadruk op lekker.....Haar borsten waren groot, zacht en heerlijk om mee te stoeien... Gusto was blijkbaar al ver gegaan bij de eerste kennismaking want ze kreeg al gelijk zin in mij....
Iets wat Gusto nooit doet is binnen een uur op kamer gaan....
Julia had begrip daarvoor, zei ze , haar teleurstelling verbergend achter een heerlijke lach die gewoon uitnodigde het wat Julia en mij betreft hier vandaag niet bij te laten.
Later buiten op de zonnebanken nog even opgewarmd door Julia's vriendin Lucy, maar die was toch anders....hoewel ze heerlijk kon gochelen met kleine Gusto mans...
Weer veel later had in het zonnetje Julia zich links achter aan het zwemnbad genesteld... daar lag een heerlijke vrouw te zonnen...ze lachte en ik lachte terug... Nou, Gusto, partytreff riep iemand, tja....als je me weg wil hebben zeg het dan , dus gusto zijn spulletjes opgepakt en zich languit over Julia heen gelegd... dat lag lekker zacht op haar body en heerlijke borsten...Julie, jij gaat het worden en misschien nog wel heel snel, dacht ik bij mezelf, maar ik zei niks....hoefde ook niet, Julia had het al lang in de gaten...
Heerlijk gevreën op de bank, even wreed gestoord door het tafereel dat Onze Joop in het bad werd gegooid en waarna Carmen even later hetzelfde lot ten deel viel...gelukkig was het warm, was het water warm en had Joop zijn mobieltje uit zijn berevel weten te verwijderen....
Maar Gusto ging verder met ZIJN julia, ook niet lettend op alle ongetwijfeld goed bedoelde raadgevingen van mijn vrienden....
Na een 20 minuten kon ik het niet meer aanzien hoe Julia in spanning zat of ik nu wel of niet met haar zou gaan kameren...met Gusto weet je het immers maar nooit....
Nu de kamer op, weer kamer 6....
Daar een heerlijke sessie met deze dame gehad...deze dame is een echte Latina dame, zoals we ze kennen heren... plezierig op de kamer, speels, kundig en heel bedreven. Echt van alle markten thuis en dan niet alleen roepen wat je allemaal kan...nee, verre van dat...gewoon doen en spannend alles opbouwen....heerlijk met deze dame gevreeën en ze wist nog wat gevoelige plekjes te vinden en deze ook op juiste manier aan te roeren...
Het eindschot gebeurde door, Gusto weer op zijn rug liggend met hand en mond inzet...de weg naar het eindschot was hevig....en duurde even..tja, kleine Gusto geeft zich niet zo maar gewonnen..... het tempo werd opgevoerd, handen werden wat afgewisseld waardoor Julia de kans zag haar mond en tong weer in te zetten... het geheel werd opgewerkt tot een climax.... wederom met luid geroep , mijnderzijds dan wel....
Tot het moment supreme, dat was geen moment deze keer, nee het duurde.....warempel ....houdt het niet op dan.....
Intussen spoten de spermastralen me letterlijk om de oren....
En jawel hoor, ook in het gezicht....sjonge jonge. wat een gebras, dacht ik...
Julia is wel erg hebberig. Deze dame heeft er werkelijk alles uitgehaald wat erin zat....
Daarna alles netjes opgeruimd.... heb de lengte van de afstandschoten niet meer opgemeten, maar mijn rolmaat van 1,5 meter was hier wel te kort voor geweest....
Zéér tevreden , samen de kamer verlaten..en de rest van de dag nog regelmatig bij haar gelegen , genoten en aan die lekkere borsten mogen voelen.... er komt ook leche uit, zei ze op een gegeven moment...
Julia, héél erg bedankt voor deze heerlijke activiteiten afgelopen zaterdag......